Laufhausen in Duisburg zijn weer open!

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Afgelopen vrijdag nog even Duisburg bezocht.
Ik kan melden dat alle Laufhauser weer open zijn.
Het damesaanbod is nog wel zeer matig maar dat zal op den duur wel veranderen.
Trouwens, alle Laufhauser zijn gewoon zonder test te betreden.
Donderdagmiddag toen Eros26 en het Vulkaanhaus weer openden was men nog aan het controleren. Dat was de eerste dag bij de opening van Haus23/25 ook zo.
Maar 's avonds werd al nergens meer naar gevraagd. Wel wordt gecontroleerd of je een mondkapje draagt en je dient je handen bij binnenkomst te ontsmetten.
Verder geen vuiltje aan de lucht om er weer eens een lekkere wip te maken.
 
Hallo Hobbele.....lang geleden dat ik jouw naam heb gezien. Ik las altijd met plezier je recensies, altijd juiste informatie. We gaan het weer opbouwen hier...ben afgelopen 6 jaar alleen maar in Duisburg geweest. Voor info zat ik op de Duitse fora...liefst deel ik mijn ervaringen en bevindingen hier in eigen taal.

Misschien handig om Duisburg Algemeen topic te starten. Ben nog niet op de vulkanstraße geweest na de opening. Ik denk dat ik het w'kend vermijd....ivm drukte....en parkeer ellende wat ik zo lees op het Duitse fora.
 
Ha Bangtheho. Jouw naam komt mij ook bekend voor. Volgens mij in het verleden ook op Hookers actief geweest als ik me niet vergis?
Zelf lange tijd niet meer aan fora deelgenomen. Destijds van Hookers overgestapt op IJsberenforum. Maar de sfeer begon daar steeds onprettiger te worden door andere Duisburg bezoekers die de sfeer danig zaten te verzieken. Oa. met mijn recensies afgingen op enkele van mijn favo dames en mij daar slecht probeerden te maken. Dat ik onzin over hun schreef en zo. En zaten te azen op info over mijn privéleven via Facebook, mijn autokenteken publiceren op IJsberenforum.....dat soort ongein. Waarschijnlijk allemaal uit jaloezie omdat ze zagen dat ik best wel goed kon opschieten met enkele dames in Duisburg terwijl zij zich daar zaten aan te stellen als kleine kinderen. Beetje sociaal gehandicapte figuren waren dat ook.
Tja, doe gewoon normaal, ben zoals je bent dan geven de dames jou ook aandacht denk ik dan.
Stel je niet aan en doe gewoon normaal.
Toen ik wat kritiek leverde op die figuren via het forum kreeg ik daar nog een ban ook. Van die moderator die zich daar "Big" noemt (hoezo groot ego?:)). Die kerel was namelijk vriendjes met 1 van die idioten. Ze ontmoetten elkaar daar destijds in die saunaclubs.
Ach ja, eigenlijk had ik op dat IJsberenforum ook niet veel te zoeken. Het is echt een saunaclubforum en als raamwandelaar heb je daar eigenlijk niets te zoeken omdat ze daar neerkijken op raamwandelaars als zijnde minderwaardig. Ach ja, zielige figuren toch!

In ieder geval nu hier een nieuw begin en hoop dat bovengenoemde assholes hier wegblijven.
Voordat die idioten opdoken was het namelijk goed schrijven op Hookers. Jarenlang daar vele recensies met heel veel plezier geschreven.
Gewoon respect hebben voor elkaar en normaal doen en leuk ervaringen met elkaar delen. Daar zijn dit soort fora voor en dan komt het helemaal goed.

Ben zelf nog steeds actief in Duisburg. Helaas de afgelopen 1,5 jaar gooide corona behoorlijk roet in het eten. Herinner me nog goed de keer vorig jaar eind februari dat ik in de bar zat van Eros26. 1 van die barvrouwen maakte een grapje over een kuchende bezoeker. "un virus corona..haha" zei ze. Maar op de één of andere manier viel het niet goed en kreeg ik er direct een slecht gevoel bij. Op de tv die ze daar hebben hangen volgende 5 minuten later een bericht dat de besmettingen ontzettend opliepen. Ik dacht, dit gaat nooit goed komen. En helaas kreeg mijn gevoel gelijk. Goed 2 weken later zat de boel al dicht daar:cry:. En ik vrees dat we nog lang niet klaar zijn met corona. Gewoon alle dames die ik gisteren sprak in Duisburg zijn doodsbang dat de boel over pakweg 2 maanden weer moet sluiten. Daarvan wordt ik ook niet blij want dames kregen weleens vaker gelijk achteraf bezien.
Maar laten we positief blijven en genieten van wat we nu hebben. Damesaanbod is nu nog zeer magertjes. Alleen Eros26 was gisteren redelijk goed bezet maar nog lang niet op het peil van voor corona. Veel dames die nu nog in het buitenland zitten hebben angst terug te keren naar Duitsland. Ze herinneren zich nog goed de situatie augustus/september 2020. Voor hun is het gewoon niet waard om een dure ticket te boeken en een huurcontract af te sluiten voor een woning in Duitsland om dan na een maand weer zonder werk te staan. Ze zijn echt bang geworden nu en vrees dan ook dat het dit jaar niet meer wat gaat worden met de bezetting. Van wat ik hoor uit de saunaclubs is de situatie daar ook niets beter.
Maar zoals gezegd, gewoon nu genieten van wat we nu hebben. Dat is het beste.
 
Ze ontmoetten elkaar daar destijds in die saunaclubs.
Ooow kerel....idd wat een gasten waren dat hey...?


Voordat die idioten opdoken was het namelijk goed schrijven op Hookers. Jarenlang
Ja man...er waren gasten die idd super mooi konden recenseren...ik kon dat altijd waarderen. Jij was ook mijn favoriet...op een gegeven moment vertrouwde ik een aantal mensen zo dat ik rechtstreeks direct naar een meid kon afstappen wetend dat een super sessie ging worden. Hetzelfde smaak...net die kleine details dat ze vermelden wist je het al.

We gaan zien wat we hier fatsoenlijk kunnen opbouwen....wat betreft covid ik denk dat we sneller niet welkom zijn binnenkort...dus ik ga iets vaker genieten.
 
Ooow kerel....idd wat een gasten waren dat hey...?



Ja man...er waren gasten die idd super mooi konden recenseren...ik kon dat altijd waarderen. Jij was ook mijn favoriet...op een gegeven moment vertrouwde ik een aantal mensen zo dat ik rechtstreeks direct naar een meid kon afstappen wetend dat een super sessie ging worden. Hetzelfde smaak...net die kleine details dat ze vermelden wist je het al.

We gaan zien wat we hier fatsoenlijk kunnen opbouwen....wat betreft covid ik denk dat we sneller niet welkom zijn binnenkort...dus ik ga iets vaker genieten.
Ik probeerde altijd zo eerlijk mogelijk te schrijven. Was het fantastisch dan schreef ik dat, wat het waardeloos dan schreef ik het ook gewoon op.
Dat zo eerlijk mogelijk recenseren was iets dat mij destijds op IJsberenforum ook niet bepaald in dank werd afgenomen.
Zo herinner ik me nog een keer dat ik echt een waardeloze dag had gehad in saunaclub Magnum. Op die dag liep daar werkelijk alles in het honderd.
Vooral de bediening was er zeer ongastvrij. Van de helft van de voorzieningen mocht je geen gebruik maken. De line up aan dames zoals ze dat tegenwoordig zo mooi zeggen was niet om over naar huis te schrijven en de service van de dames die ik had geboekt was naatje.
Nou, toen ik dat op IJsberenforum schreef kreeg ik direct mot met die moderator Big30. Wat ik wel niet dacht zo slecht te schrijven over saunaclub Magnum. Maar ja, hun hadden commerciële banden met die club en dat bracht geld en vrijkaarten in het laatje. Tja, stel je eens voor 1 van die clubmanagers leest mijn slechte recensie, dan is het met dat geld en die vrijkaarten snel gedaan natuurlijk. Want ze betalen zo'n forum natuurlijk niet voor slechte recensies. Die slechte recensie werd ook direct verwijderd en was onder meer ook een reden voor hun om mij te bannen.
Maar ja, wat moet ik dan? Gewoon een gelogen positieve recensie gaan schrijven en daarmee andere mannen in de financiële val lokken alleen om de moderatoren van zo'n forum een plezier te doen? Daar heb ik dus geen zin aan.
Ik probeer mijn recensies zo waarheidsgetrouw mogelijk te schrijven en dat verwacht ik ook van anderen. Want als ik een voor mij nieuwe dame wil bezoeken en er staat op een forum als deze geschreven dat het ruk was dan ga ik er ook van uit dat het zo is en andersom ook. Je moet wel van elkaar aan kunnen vind ik. Anders heeft het schrijven van recensies ook geen zin. Als je leugens gaat schrijven hebben andere leden dat snel genoeg door en wordt je ook niet meer serieus genomen. Dat zag ik ook veel op bovenstaand forum gebeuren. Leden die leugentjes gingen schrijven om de moderatoren te plezieren. Nu zie je dat daar amper tot geen recensies meer worden geschreven en dat is niet voor niks. Door leugens te schrijven maak je een forum stuk.

Ja wat Covid betreft, ik ga deze weken echt nog wel fors genieten van datgene wat we nu hebben. Het kan zomaar weer van de ene op de andere dag afgelopen zijn. Dat hebben we vorig jaar wel gemerkt.
Volgende week ook snel even mijn tweede vaccinatie halen. Ik hoop dat je met een volledige vaccinatie gewoon met de auto naar Duitsland kan blijven gaan straks.
Aan dat getest heb ik geen zin. Een hele akelige ervaring als ze proberen met een wattenstaafje een weg te boren naar je hersenen. Dat heb ik er eerlijk gezegd niet voor over.
En als dat niet kan, misschien dan maar met het OV Duisburg proberen te bereiken. Verbinding is wel aardig vanuit waar ik woon heb ik gehoord.
 
Natuurlijk is er het nodige in het verleden gebeurd in het Duisburgse op de oude fora. Laten we er maar vanuit gaan dat we allemaal van het verleden hebben geleerd en mekaar hier niet meer dwars gaan zitten. Fijn allemaal genieten van de dames zolang als de maatregelen het toelaten v.w.b. COVID!

Leuk om het hier weer eens te zien gebeuren allemaal(y)
 
En als dat niet kan, misschien dan maar met het OV Duisburg proberen te bereiken. Verbinding is wel aardig vanuit waar ik woon heb ik gehoord.
Vanuit Arnhem zijn er 2 rechtstreekse verbindingen naar Duisburg. De IC gaat om de 2 uur en de rit duurt 55 minuten. De stoptrein gaat elk uur en die rit duurt anderhalf uur. Dus is inderdaad redelijk goed bereikbaar met OV.
 
Vanuit Arnhem zijn er 2 rechtstreekse verbindingen naar Duisburg. De IC gaat om de 2 uur en de rit duurt 55 minuten. De stoptrein gaat elk uur en die rit duurt anderhalf uur. Dus is inderdaad redelijk goed bereikbaar met OV.
Waarbij de RE (=sneltrein) waarschijnlijk goedkoper is. NRW Ticket kopen, voor rond de €30 en je mag de hele dag in alle sneltreinen, stoptreinen, metro's, bussen in NRW. Door de week vanaf 9u tot 3u de volgende dag in het weekend vanaf 0:00 tot 3:00 op de volgende dag.
 
is er iemand op dit forum onlangs nog geweest?
ik wil deze zomer eens met de motor die kant op en een camping aandoen, speciaal voor de vrouwen waar ik zoveel wenselijks van heb gehoord!!
 
is er iemand op dit forum onlangs nog geweest?
ik wil deze zomer eens met de motor die kant op en een camping aandoen, speciaal voor de vrouwen waar ik zoveel wenselijks van heb gehoord!!
Alleen voor Duisburg zou ik niet op een camping voor gaan staan alle huizen zijn open maar het aanbod niet zo veel
Betalen in Eros26 en soms in vulkanhaus
Oberhausen Essen Bochum Dortmund liggen allemaal aan de snelweg de 40 als je een rondje doet kom je we l wat tegen
Prijs is vanaf 30 hou er rekening mee dat de dames slim zijn en je van alles beloven maar dan loopt de prijs snel op
Grt Kees
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan