Recensie Laura, Alkmaar, 19 k2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bevver

Vaste klant
165
21/08/21
159
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laura is een Poolse dame, begin 40. Ik heb menig maal met haar mogen vertoeven, altijd tot grote tevredenheid. Ik vind haar erg aardig en ze neemt de tijd.
Voor het corona-tijdperk stond ze wel open voor tongzoenen, nu, begrijpelijkerwijs, niet meer.
Het enige jammere is, dat ik haar niet voorbij durf te lopen om eens een andere dame te proberen (voor Zlatina bijvoorbeeld).
 
Recent weer een kostelijk half uurtje (denk ik) gehad met haar. Laura heeft veel klanten (weet ik uit eigen ervaring) maar dat zijn blijkbaar geen schrijvers.
 
Normaal ga ik geen twee keer in één week naar een dvp. Maar na vrijdag jl bij Erica te zijn geweest was ik toch niet helemaal bevredigd.
Gisteren was ik bloedje geil, dus maar weer naar mijn favoriete raamdame. Ik schrijf niet iedere keer een recensie als ik geweest ben, want dat wordt te veel van het zelfde. Zo'n acrobaat ben ik namelijk niet. Fantasieën genoeg, maar in de uitwerking stokt het helaas. Maakt niet uit, op mijn manier geniet ik.
En de dame ook. Zoals ook andere keren kwam Laura ook dit keer al giechelend en schreeuwend een paar keer klaar.
Het is echt een heel aardige dame, waarmee ik ook naast de seks een leuk contact heb.
Niemand schrijft verder hier recensies over haar, maar als ik zonder afspraak te maken op de bonnefooi naar haar toe ga, is ze altijd (oké, vaak) bezet.
Op het vorige forum was er tenminste één medeschrijver.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag weer een langs Laura geweest. Zat nu kamer 19 op de hoek. Haar oude kamer is nu in gebruik door madame Luci Lux Was er vroeg en nog erg rustig in het Alkmaarse. Ik kom al wat jaren bij deze dame. Uit de tijd van €35 euro en dat je voor 15 euro extra pzc en beffen kon bij boeken. De service is echter ongewijzigd. Ik betaal nog de €50 euro voor pzc en beffen en ook uitgebreid tongzoenen, rustig aan en een leuk gesprek. Ik vermoed wel dat dit heeft te maken dat ik al wat jaren klant ben en een klik met haar heb.

Na een wasje heerlijk staand gezoend en met elkaar gespeeld. Ik heb haar voorzichtig op bed gelegd en haar gebeft tot ze zei dat ik moest stoppen. Ik vermoed dat ze is klaar gekomen. Ik proefde haar sappen. Daarna heeft ze mij heerlijk en uitgebreid zonder condoom gepijpt. Met veel gesmak en wat overdreven gekreun. Wat mij op een gegeven moment wel wat irriteerde. Na deze uitgebreide pijpbeurt deed ze een condoom om mijn vriend en ging ze als een ervaren amazone op hem zitten. Dat kan ze zo goed dat ik na enkele minuten al klaar kwam. Alleen bij haar kom ik op deze manier klaar. Ze is erg strak en weet haar spieren goed te gebruiken. Al met al was het weer een leuk, lekker gezellig half uurtje. Zeker aan te raden deze lieve Laura.
 
Normaal ga ik geen twee keer in één week naar een dvp. Maar na vrijdag jl bij Erica te zijn geweest was ik toch niet helemaal bevredigd.
Gisteren was ik bloedje geil, dus maar weer naar mijn favoriete raamdame. Ik schrijf niet iedere keer een recensie als ik geweest ben, want dat wordt te veel van het zelfde. Zo'n acrobaat ben ik namelijk niet. Fantasieën genoeg, maar in de uitwerking stokt het helaas. Maakt niet uit, op mijn manier geniet ik.
En de dame ook. Zoals ook andere keren kwam Laura ook dit keer al giechelend en schreeuwend een paar keer klaar.
Het is echt een heel aardige dame, waarmee ik ook naast de seks een leuk contact heb.
Niemand schrijft verder hier recensies over haar, maar als ik zonder afspraak te maken op de bonnefooi naar haar toe ga, is ze altijd (oké, vaak) bezet.
Op het vorige forum was er tenminste één medeschrijver.
@Bevver Mijn reactie is een beetje erg lang na je bericht, ik had dit topic nog niet eerder gelezen. Maar ik herken dat ook heel erg wat je schrijft, dat sommige dames waar je regelmatig naar toe gaat heel vaak bezet zijn en er wordt echt nooit over ze geschreven. Dan denk ik ook altijd wat vreemd. En bij mij veroorzaakt dat dan weer dat ik niet over haar ga schrijven, omdat ze het dan nog drukker krijgt. En als je haar nummer niet krijgt, wat ik bij 2 dames heb meegemaakt, dan kom je er gewoon niet tussen. Ze zeggen dat ze hun nummer aan niemand geven, dus dan moeten het allemaal klanten zijn die op goed geluk langslopen. De één heeft geluk en de ander net weer niet ☹
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer langs mijn vriendinnetje Laura geweest. Ze is meestal 1 van de vroege starters op de Dam. Na binnenkomst een hartstochtelijke begroeting van heerlijk tongzoenen. Ik ben blij dat je er bent zei ze. Inmiddels geloof ik dat ze het meent. Tijdens het uitkleden praten we over koetjes en kalfjes. Daarna uitgebreid wasje, zij ook. Ik ging op het bed zitten en ze ging naakt voor me staan. Ik likte haar borsten waar ze van genoot. You make me horny zei ze. Na dit voorspel gingen we op bed liggen. Ze kwam naast me liggen en ik likte verder haar borsten en af en toe tongzoenend. Intussen vingerde ik haar zachtjes en werd ze steeds natter. Nog een keer je make me horny and i want you dick. Ze wisselde van positie en pijpte mij heerlijk zonder condoom. Ze genoot er van . Ik zei na zeker 10minuten pijpen where is your pussy. Ze ging staan en liet zich voorover zakken op mijn gezicht. Volgens mij heeft de hele straat haar gekreun gehoord. Na enkele minuten kwam ze klaar. Now i want your dick, Ze pakte een condoom en ging boven op mijn zitten. Wat is die dame nog strak zeg. Na enkele minuten kwam ik heerlijk klaar. Wat een genot. Ik ga binnenkort weer langs.
 
van 11.00 uur is ze aanwezig. Doordeweeks is ze er zeker vanaf die tijd. De ervaring die ik met haar heb is wel gebaseerd op regelmatig bezoek en klik.....
 
Haar gekreun heb ik ook weleens gehoord, als ik stond te wachten ter hoogte van die kamers. Dat kan ze goed inderdaad. Ze stopt meestal 's avonds tussen 21:00 en 22:45hr. (Veel) later dan 23:00hr tref ik haar bijna nooit meer. Op zich te begrijpen als ze al zo vroeg begint :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan