Recensie Laura, Alkmaar, 19 k2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Laura geweest. Tegen mij zei ze dat ze Roemeens was, maar heb begrepen van medewandelaars op dit forum dat ze stiekem Pools is.

Laura is een erg spontane vrouw en erg vriendelijk. Enige minpunt is dat ze nogal stevig rookt. Dat ruik je in haar kamer, maar zie je inmiddels ook een beetje aan haar gebit.

Bij binnenkomst kreeg ik gelijk een dikke zoen wat heel fijn was. Na het uitkleden kwam ze op mij liggen en kreeg ik nog wat kusjes op mijn lippen. Ze begon me toen heerlijk te pijpen en mijn balletjes te masseren wat ze onwijs lekker deed. Na 5 minuten vroeg ze of ik al wou neuken, wat het geval was. Ze vroeg me welke positie; ik zei: het maakt mij niet uit. Ze gilde toen: DOGGY! IT'S MY FAVORITE! En dat was ook te merken. Ik merkte aan haar dat ze er van genoot. Haar lichaam ging heerlijk met de ritme mee. Niet te snel, niet te langzaam. Na tien minuten kwam ik heerlijk klaar.

Na afloop nog een beetje gepraat en kreeg een paar vaarwel zoenen.

Voor mij was het een fijne ervaring. Misschien wel de eerste Girlfriend-experience die ik op de dam heb ervaren. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan