Recensie Laura, Amsterdam, Oudekerksplein 16? 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lex4747

Newbie
3
26/10/21
1
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hele lieve meid als je van grote borsten en een latinakont houdt. Als je haar respecteert, mag je haar heerlijk op zn hondjes pakken, terwijl met je handen vol tietvlees. Heerlijk. Groot herhalingsgevaar.
 
Een volle wulpse Latina met veel vlees op de goede plekken . Haar memmen hebben zeker een F cup en een XXL achterwerk heeft ze ook, en deze dvp weet dit ook goed te gebruiken.
Vanuit de Enge Kerksteeg gezien is het no.28 C het 3e raam dus. Bij mijn weten doet ze alleen de dag diensten. Ik kom al langere tijd bij deze dvp en de sex is altijd goed. Er staan soms meerdere klanten buiten te wachten heb ik gemerkt.
 
Nooit geweten dat ze laura heette. Voor Amsterdamse begrippen is ze inderdaad erg goed. Erg lief en respectvol. Heb haar nog nooit naar de tijd zien kijken. Tieten zijn gigantisch idd. Kont ook maar niet perse mooi of dik. Ik laat me altijd een half uur pijpen en lekker met de tettas spelen . 50 euro is voldoende . Hele prima dame !
 
Een volle wulpse Latina met veel vlees op de goede plekken . Haar memmen hebben zeker een F cup en een XXL achterwerk heeft ze ook, en deze dvp weet dit ook goed te gebruiken.
Vanuit de Enge Kerksteeg gezien is het no.28 C het 3e raam dus. Bij mijn weten doet ze alleen de dag diensten. Ik kom al langere tijd bij deze dvp en de sex is altijd goed. Er staan soms meerdere klanten buiten te wachten heb ik gemerkt.
Ja @Latina Lover en @Clint eastwood Laura is zeker altijd een garantie voor een leuk bezoekje, ze werkt idd altijd overdag. Mij is het ook al vaak opgevallen dat veel mannen fan van haar zijn, soms loop je rondje na rondje om de kerk en dan zijn er meerdere mannen steeds bij haar deur aan het kijken of ze al vrij is. Het is mij ook al vaak gebeurd dat je blijft rondlopen tot ze vrij is, en dan gaat er weer vlak voor me een ander naar binnen. Ik mis haar (en een aantal anderen) ook wel erg met deze lockdown. Jullie ook neem ik aan? Ik hoop dat het sneller voorbij is als vorig jaar, voor alle wandelaars!
 
Inderdaad ! Garantie is het juiste woord. Ze woont trouwens , zegt ze dan. In den haag. Dan denk ik is de Doubletstraat dan niet veel makkelijker ? Maar dat vind ze helemaal niks. Ik mis Laura inderdaad ook ! Zin in weer een ouderwets middagje voor mezelf. Ben ook blij dat Laura niet naast dat cAfe staat. Vind het toch altijd lastig om daar naast naar binnen te gaan
 
Ja precies wat je zegt, dat had ik ook eens aan haar gevraagd omdat ze toch in Den Haag woont. Tegen mij zei ze dat ze niet graag klanten tegen wil komen in Den Haag en daarom liever in Amsterdam werkt. Spreken jullie trouwens Nederlands met haar? Ik altijd een beetje Spaans/NL
 
Ja precies wat je zegt, dat had ik ook eens aan haar gevraagd omdat ze toch in Den Haag woont. Tegen mij zei ze dat ze niet graag klanten tegen wil komen in Den Haag en daarom liever in Amsterdam werkt. Spreken jullie trouwens Nederlands met haar? Ik altijd een beetje Spaans/NL
Daar zit wat in. Ja ik ook spaans nederlands. Of eigenlijk praat zij Nederlands en ik Spaans hahA geen ide waarom. Ze heeft trouwens wel een te lief gezicht om echt geil te zijn zegmaar. Maar nogmaals de diensten zijn goed !
 
Begin februari 2022 ergens in de 2e week is ze weer terug van haar vakantie naar de Dominicaanse republiek .Ik heb haar ontdekt door gewoon in Google Maps Oude Kerksplein 28 in te geven en de foto wat groter te trekken .Foto stamt uit juni 2018 en ze is sindsdien aangekomen ook op de goede plekken. Seks met Laura is onvergetelijk.
 
Begin februari 2022 ergens in de 2e week is ze weer terug van haar vakantie naar de Dominicaanse republiek .Ik heb haar ontdekt door gewoon in Google Maps Oude Kerksplein 28 in te geven en de foto wat groter te trekken .Foto stamt uit juni 2018 en ze is sindsdien aangekomen ook op de goede plekken. Seks met Laura is onvergetelijk.
Haha vet toevallig man !! Ben meteen virtueel de wallen over gelopen Thanks voor de tip ! Jammer dat hij de Doubletstraat niet pakt . Wel geinig man
 
Wat grappig dat je haar via Google Maps had ontdekt. Ik had een goede recensie over haar gelezen op Hookers toen nog. Was ook in 2018. 1 keer gegaan en altijd blijven gaan, denk nu ongeveer 50 keer in die 3 en half jaar, maar ook wel 20 keer zonder geluk daar geweest omdat ze achter elkaar bezet bleef.
Voor ons dan maar te hopen dat als ze terug is, ze ook weer mag werken. Haar telefoonnummer heeft ze nooit willen geven, anders zou ik zeker proberen een afspraakje te maken haha
 
Hallo medewandelaars, heeft iemand van jullie Laura al eens teruggezien? Zoals @Latina Lover toen al zei, ze zou begin februari terugkomen maar heb haar kamer alleen maar leeg gezien en 2 keer een andere dame daar. Na die lockdownperiodes duurde het ook altijd zo lang. 2020 mocht het werken weer 1 juli, kwam zij eind aug. weer eens. Vorig jaar 19 mei weer toegestaan, duurde het ook nog tot half juni. Ze is niet echt iemand waar je op kan rekenen, maar wel altijd lekker om te bezoeken 😊😊
 
Hallo mede Laura fans .Heb begin vorige week 1 van haar buurvrouwen gevraagd wanneer Laura er weer zou zijn , er werd gezegd dat ze er deze week weer zou zijn. Als dit nog niet zo is weet ik het ook niet.Ik kan het zelf niet gaan checken want niet in NL aanwezig op dit moment. Als een andere lezer van deze rubriek haar weer ziet hoop ik dat het hier gemeld word.
Latina Lover
 
@Latina Lover dank je wel voor je reactie! Het zou waar kunnen zijn wat die buurvrouw van haar zei, ik ben vorige vrijdag voor het laatst geweest maar deze week niet. Dus misschien is ze maandag begonnen. Ik zal het hier melden als ik haar zie maar weet nog niet wanneer ik ga.
 
Sinds vrijdag 16.09.2022 is Laura weer langere tijd afwezig .Als haar vliegtuig naar de Dominicaanse republiek tenminste is vertrokken. Ze zou pas ergens in de maand november weer terug zijn. Aangezien er volgens mij weinig ( betaalbare) alternatieven zijn kunnen andere Laura fans zich een reis naar Amsterdam besparen.
 
Als Laura weer aan het werk is zal ik het op deze site vermelden , dat zouden andere Laura bezoekers ook kunnen doen. Zo helpen we elkaar en gaan we niet voor niets naar het Oudekerksplein.
 
Te lang geleden voor een recensie, maar ben ook regelmatig bij haar geweest, meestal als Maria er niet was... laatstse keer bij Laura was op 25 september 2017, dat weet ik om een bepaalde reden nog precies maar had niets met Laura zelf te maken :ROFLMAO:
Inderdaad erg lieve vrouw, en neemt de tijd voor je, goede herinneringen aan haar.
 
Ik had het geluk dat ze vrij was toen ik, op de bonnefooi, langs kwam wandelen. Viel meteen op haar borsten en aarzelde dus niet. Als altijd kom ik meer voor het voelen en strelen (alleen de herinnering aan een ander groot en zacht lichaam is voor mij voldoende) maar ze was zo lief en lekker dat ik erg geil werd en tussen haar zalige memmen klaarkwam. Laura ziet me zeker terug!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd weer eens bezocht en het was als vanouds. Vriendelijk, vrolijk, heerlijk latinavlees op je juiste plekken. Je mag overal aanzitten, mits met respect. Zeker geen klokkijkster. Nog steeds een aanrader, mits je een pondje extra geen bezwaar vind.
 
Is dit de Laura die een jaar of 10 geleden aan de Nieuwstad in Groningen zat? Heb haar daarna nog een paar keer bezocht in Amsterdam, maar de laatste jaren kon ik haar niet meer vinden. Wellicht had dat te maken met corona, dat zou kunnen.
 
Onder A'dam algemeen op pag.17 de 2e recensie van boven kan je een plattegrond open van De Wallen vervolgens Oudekerksplein No 28 R openen
en je ziet de oude hookers recencies over Laura verschijnen.
Dus ja ze was ook actief in Groningen.
 
@JoostuitGroningen wat Latina Lover schrijft is inderdaad erg handig, die oude recensies terug kunnen vinden. Daar kun je wel zien dat het dezelfde is, staat ook verhuisd naar Oudekerksplein, Amsterdam. Ik ben ook wel regelmatig bij haar geweest, maar nooit gevraagd of ze vroeger in Groningen werkte.
 
Vandaag, 4 september voor de zoveelste keer een kijkje genomen. Van de dame die nu op 16-rechts zit hoorde ik dat ze een lange vakantie had. Als iemand weet wanneer ze terug is hoor ik het graag!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan