Recensie Laura, Antwerpen, VT 11 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dan

Newbie
12
10/01/22
39
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Man, heb geen spijt gehad aan mijn bezoekje, ze vraagt gelijk wat je wensen zijn en wat je lekker vindt,
dus aan communicatie geen gebrek.
Ik moest mij relaxen op bed en ze positioneerde zich in 69 waarbij ik haar heerlijke billen goed kon vasthouden en mijn tong rustig zijn werk kon laten doen.
Pijpen kan deze Laura als de beste! Nadien enkele variërende standjes en uiteraard doggy! Man, man, man wat heeft dit blondje toch een fantastische kont!

Even later had ze door dat ik niet lang meer had, ze nestelt zich tussen mijn benen voor de eindsprint, heerlijk! Bij haar is niks te gek!
Niet alleen de sex was heerlijk, maar ook nog eens een leuke meid, dus ja ik kom hier terug!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisterenavond deze buurt eens bezocht en veel schoon volk gezien.
De een keek wat vrolijker dan de ander maar deze houd oogcontact tot je voorbij bent met een smile tot achter haar oren.
Het deed mij wel rechts ommekeer maken en toen ze haar deur opendeed vroeg ik of ze Laura was (ik herkende haar gezicht van de advertentie)en ze was verbaasd dat ik haar kende maar ja ik lees veel op het internet en mijn keuze leek gemaakt.
Eens op bed plaatsgenomen vraagt ze wat je leuk vind en begonnen elkaar wat te betasten en veel had ik niet nodig om op sterkte te komen.
Deze dame kan zeer goed pijpen, een van de beste ervaringen op dat vlak.
Variatie, behoorlijke zuigkracht en tempowisselingen en ze stopt niet na 20 seconden.
Ze maakt er haar werk en tijd van om daarna te vragen of het goed was en aan het volgende hoofdstuk zouden beginnen en ze vraagt welke positie je wil en koos om te beginnen in normal position en deed het wat rustig aan want mijn kruit was al bijna verschoten.
Daarna vroeg ik voor een positiewissel wat geen probleem is en liet haar het werk doen en ze ging vrij stevig tekeer en lang duurde het niet dat het condoom gevuld was.
Een knuffel en 3 zoenen en ik ging tevreden buiten.
Deze Roemeense neemt volgende week verlof in haar thuisland!
 
Gisterenavond deze buurt eens bezocht en veel schoon volk gezien.
De een keek wat vrolijker dan de ander maar deze houd oogcontact tot je voorbij bent met een smile tot achter haar oren.
Het deed mij wel rechts ommekeer maken en toen ze haar deur opendeed vroeg ik of ze Laura was (ik herkende haar gezicht van de advertentie)en ze was verbaasd dat ik haar kende maar ja ik lees veel op het internet en mijn keuze leek gemaakt.
Eens op bed plaatsgenomen vraagt ze wat je leuk vind en begonnen elkaar wat te betasten en veel had ik niet nodig om op sterkte te komen.
Deze dame kan zeer goed pijpen, een van de beste ervaringen op dat vlak.
Variatie, behoorlijke zuigkracht en tempowisselingen en ze stopt niet na 20 seconden.
Ze maakt er haar werk en tijd van om daarna te vragen of het goed was en aan het volgende hoofdstuk zouden beginnen en ze vraagt welke positie je wil en koos om te beginnen in normal position en deed het wat rustig aan want mijn kruit was al bijna verschoten.
Daarna vroeg ik voor een positiewissel wat geen probleem is en liet haar het werk doen en ze ging vrij stevig tekeer en lang duurde het niet dat het condoom gevuld was.
Een knuffel en 3 zoenen en ik ging tevreden buiten.
Deze Roemeense neemt volgende week verlof in haar thuisland!
Weet je misschien hoe lang ze op vakantie blijft?
 
Is het al verstandig,als de moderator haar adres aanpast. Voor velen blijft zij de Laura van SS 35/1.

Echter, daar staat nu Delia/Elana, die nu na de zoveelste stop forever, toch ook teruggekeerd is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan