Recensie Laura, Antwerpen, VT 11 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laura 2 weken geleden bezocht zaterdagnacht , een toppertje girl next door. Enig idee of ze ook op andere dagen aanwezig is? Prive
advertentie kan ik helaas niet meer vinden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laura-top-ladyprive-antwerp.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laura blijft een heerlijke DVP.

Afgelopen week ben ik er nog eens binnen geweest. Altijd een hartelijke ontvangst bij haar.

Ze warmde mij lekker op, geen condoom over een slappe lul bij haar. Voor 50 euro krijg je er ook een vrij lange blowjob.

Ze smaakt lekker bij het beffen, een heel hygiënisch meisje. Vooraf en achteraf wast ze zich dan ook uitgebreid in het badkamertje.

Neuken is met haar al helemaal een feest. Je kan ze in allerlei bochten wringen en ze doet daarbij lekker mee. Een heel leuke, plezierige wip.

Laura is top!

Ze staat er nagenoeg elke avond tot laat in de nacht.

(Volgens mij is dat adres wel VT12.)
 
Er werd in dit topic al een link vermeld naar de advertentie van deze Laura . In deze advertentie is haar gezicht (alsook haar mooie billen) goed zichtbaar.
Dus je kon zelf toch zien of het deze is dat je hebt bezocht ... ?

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laura-top-ladyprive-antwerp.htmll
Ik had de advertentie bekeken, lijkt me over dezelfde dame te gaan gezien de gelijkenis met de foto's en het adres dat waarschijnlijk klopt, maar in tegenstelling tot op de foto's had ze een tattoo van een leeuw over gans haar rug.
 
Nu weten we dan wie je bezocht heb. Nu nog een recensie of verslag van je bezoek.
We wachten vol ongeduld. Ik durf een gokje wagen, waarschijnlijk positief, maar maak het liefst maar wat uitgebreider.
Ok, hier komt ie;

Gisteren een dame bezocht die zich Laura noemde, was VT11 vermoed ik. Kamer was erg klein, bed op het gelijkvloers links direct na het raam, direct achter het raam een lavabo en er naast het mini bad voor dames. Na 50 euro te hebben betaald, waste ze haar poesje uitgebreid terwijl ik me verfriste aan de lavabo. Daarna legde ik me klaar op bed, kwam ze bij me en begon me zachtjes af te rukken. Kwam vlug hard en cd erover en ze begon me zachtjes te pijpen. Na enkele minuten vroeg ze wat ik wilde en ik koos you on top. Ze bereed me zachtjes en vroeg me enkele minuten later switch position? Ik vroeg wat zij graag had en ze antwoordde normal. Zo gezegd zo gedaan, ik begon voorzichtig en ging geleidelijk aan dieper en sneller. Na een minuut of 5 vroeg ze come baby. Ik zei haar dat ik daarvoor doggy nodig had en dus veranderden we nog 'ns. Na een minuut of 2 kwam ik bijna klaar, maar omdat ik te wild was schoot ie er uit.. Ze stopte hem er terug in en na een minuutje lukte het me om te finishen 😁. Hierna nog wat gepraat waarbij ze me vertelde dat ze met de auto terug naar Roemenië ging voor de feestdagen en ze er niet was van zaterdag 23/12 tot 6/1. Samengevat dus een hele lieve meid die niet gehaast is en echt haar best doet om je een goeie tijd te geven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan