Recensie Laura (D. Rep), Den Haag, Doubletstraat 31 k6 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rony80

Forumfiel
Forumpionier
10.162
05/07/21
10.394
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na dat ik wat heen en weer had gelopen, was mijn oog gevallen, op een mooie latina, ze had een mooi rood setje aan, en haar haar zat strak achter over in een paardenstaart. Naar binnen gegaan, kort praatje gemaakt bij het uitkleden en wassen. Ze zag er naakt mooi naturel uit met een echte C cup. Ze wilde dat ik gelijk op bed kwam, en hier heeft ze mij lekker gepijpt dat deed ze niet onverdienstelijk, hij ging best ver haar mond in. ze ging hier wel zo bij zitten, dat ik niet makkelijk bij haar borsten kon, ze zei dat ze gevoelige borsten heeft. Vervolgens ging ze boven op mij zitten en heeft mij als een amazone bereden. Daarna lekker afgemaakt in missionaris houding. Wat mij wel eens over komt is dat hij niet echt heel hard wordt, maar daar had ik met Laura geen probleem mee.

Samengevat eenleuke ervaring, de dame is een klein beetje verlegen, maar dat vond ik wel leuk. Het was geen spetterende geile sex, maar zeker wel voor herhaling vatbaar.
 
Weet je wat er fout gaat?
Op 11/25 k6 zit een Laura met een brilletje....ik heb me vergist met de Laura en beiden k6

Maar als ik me herinner wie erop 31k6 zit is het ook geen jonkie....maar dat ga ik even nakijken....
Ze is geen jonkie meer, maar dat ben ik zelf ook niet meer:D
Ik schat een jaar of 35 a 36, voor mij is dat een prima leeftijd.
 
Eens, sommige van mijn vaste dames ken ik al vele jaren en ik vind ze even mooi.....Alleen Carina niet, die is lekkerder geworden.....de enige waarbij ik neptieten een verbetering vind.
 
Eens, sommige van mijn vaste dames ken ik al vele jaren en ik vind ze even mooi.....Alleen Carina niet, die is lekkerder geworden.....de enige waarbij ik neptieten een verbetering vind.
Carina is inderdaad wel een lekkertje, hoe kan het, dat ik haar zo lang over het hoofd hebt gezien :oops: Ik zelf, heb geen vaste dames, enkel dames waar ik wel eens voor een tweede, derde of zelfs vierde keer langs gaat. Maar meestal ben ik er na twee of drie keer wel op uit gekeken.
 
Carina is inderdaad wel een lekkertje, hoe kan het, dat ik haar zo lang over het hoofd hebt gezien :oops: Ik zelf, heb geen vaste dames, enkel dames waar ik wel eens voor een tweede, derde of zelfs vierde keer langs gaat. Maar meestal ben ik er na twee of drie keer wel op uit gekeken.
Ze is niet zo groot.....ennuh....tja....misschien toch een keer naar de oogarts?😄
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan