Recensie Laura, Den Haag, Doubletstraat 12k4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befaap

Stamgast
Forumpionier
412
05/07/21
433
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze Colombiaanse de afgelopen week in de middagshift zien staan. Ze groette vriendelijk en ik herkende haar van zo'n 5-6 jaar geleden. Ze was veel bezet, dus toen maar een andere keuze gemaakt. Vandaag liet ze een klant uit en ik kon naar binnen. We hadden elkaar inderdaad herkend en sloegen de afgelopen jaren gewoon over. Laura komt voorlopig weer terug in Den Haag. Slim van haar om te starten als veel dames vakantie vieren. Zij beaamde er over nagedacht te hebben😁 Omdat Laura de Colombiaanse service biedt, heb ik mij prima vermaakt. Voor een trio stelt zij Sol, Nena of Patricia voor. Iets voor een volgende keer (Nena). Bijna een halfuur binnen geweest. Herhalingsgevaar 100%.
 
is dat de dame met half lang geblondeerd haar?
Als dat haar is, ben je wel heel erg optimistisch mbt haar leeftijd, ik schat haar toch wel tegen de vijftig, eerlijk gezegd.
 
Dat klopt, ik ben een optimisch mens😁ik weet iets over situatie buiten haar werk en rekende terug....ik ben wel nieuwsgierig naar haar echte leeftijd
 
Op woensdag 3 januari rond 13:00 uur eindelijk deze Laura kunnen bezoeken. Tsja, wat kan ik zeggen…. Ik ben totaal van slag. Voor het eerst sinds ik in 1978 voor het eerst in de Haagse straten kwam, voel ik mij verliefd op een dame van de ramen. Wat een schatje. Alles met GFE gevoel, ook oprecht geïnteresseerd in mij. Al is het wel een groot voordeel dat ik goed Spaans spreek.
Ik heb €60 voor 30 minuten betaald, maar ik kwam pas na 50 minuten naar buiten.
Ik ga haar nu veel vaker bezoeken, met risico dat ik mijn hart aan haar ga verliezen. Voorlopig voor mij geen andere dames.
Uiteraard geen idee of een andere bezoeker dit ook zo zal ervaren.
Werktijden zijn 09:30 tot ongeveer 16:00 uur. Ik heb alleen niet gevraagd of ze er 7 dagen pw is.
 
Afgelopen woensdag zag ik deze dame op 12 k4. Erg bleke huid en ik herkende haar gezicht van vele jaren geleden. Vaak bezet en vriendelijke uitstraling en ze spreekt dus NL. Ik wilde haar tussen 16 en 17 uur bezoeken maar ze was opeens verdwenen. Ik raakte in gesprek met een wandelaar (Hassie59) en die zei dat ze tot 16 uur werkt. Hoelaat begint ze en werkt ze ook in het weekend?
 
Deze dame werkt in principe, naar eigen zeggen, vanaf ongeveer 09:30 uur tot inderdaad ongeveer 16:00 uur. Alleen op woensdag jl stopte ze vroeger, omdat ze een afspraak ergens had ( niet werk-gerelateerd).
Maar let op: zij zal nog slechts enkele dagen in Den Haag werkzaam zijn, waarbij het zeer waarschijnlijk is, dat zij niet meer terugkomt.
Dus wie nog van deze ontzettende lieve Laura wil genieten, moet niet treuzelen, anders is " kans gehad… kans voorbij".
 
Terug
Bovenaan Onderaan