Een dikke week geleden eindelijk eens met Laura afgesproken. Ze stond al even op mijn lijstje gezien de overwegend positieve reacties hier.
Afspreken ging vlot via whatsapp, kreeg meteen antwoord en ze was duidelijk in hetgeen ze aanbiedt en tegen welke prijs.
Anders dan normaal ontving ze nu in een gekend pand op de Genkersteenweg. Ze zei dat er bij haar thuis renovatiewerken uitgevoerd werden en dat ze daarom voor een paar dagen op locatie ontvangt.
Voor de rest was de ontvangst wel goed, ze gaf meteen een leuk en comfortabel gevoel. Het feit dat ze Nederlands spreekt is ook mooi meegenomen. Qua uiterlijk mag ze zeker gezien worden. Ze heeft een prachtig lijf en heerlijke billen. Haar gezicht sprak me iets minder aan, maar dat is persoonlijke smaak.
Eenmaal boven op haar kamer aangekomen gingen we eerst afrekenen. Ik had via whatsapp voor een uur afgesproken, maar ze zei me "laten we met een halfuurtje beginnen en daarna kunnen we nog zien". Oké, voor een half uur ook afgerekend dan.
Eerst wat opgefrist in de douche en zij trok ondertussen een lingeriesetje aan. Ze vroeg of ze haar hakken schoenen mocht aanhouden, zeker en vast!
Nadat ik me opgefrist had nam ik plaats op bed en begonnen we te zoenen. Ze tongzoent met overtuiging maar naar mijn zin iets te veel tong.
Ze werkte zich geleidelijk aan naar beneden toe en begon me zonder condoom te pijpen. Dit deed ze wel goed, genoeg afwisseling en ze maakte ook oogcontact, wat wel geil was.
Na een aantal minuten vroeg ik of ze kon gaan liggen, dan kon ik haar even verwennen. ik werkte me op mijn beurt naar beneden tussen haar lange benen en befte haar tot ze lekker nat werd. Ze genoot hier ook wel van want ze schokte geregeld. Na een paar minuutjes overgegaan in 69 en ook dit was heerlijk. Haar poesje was fris en lekker en we genoten beide zichtbaar en hoorbaar.
Toen kregen we alletwee zin in de hoofdact. Ze deed me een jasje aan en ze kwam cowgirl op me zitten. Dit deed ze erg goed, vol overgave en afwisselend rustiger en wilder. Je hebt ook mooi zicht op haar (siliconen) borsten en je mag er lekker mee spelen. Ik bereikte al bijna mijn hoogtepunt na een paar minuutjes maar ik wou het nog even uitstellen.
We wisselden van positie en ze ging in doggy klaarzitten. Ze heeft echt een lekkere kont en dit komt volledig tot haar recht in doggy. Meer hoef ik niet te zeggen dan dat ik het maar een minuutje of 3 heb uitgehouden en toen heb ik het rubbertje volgespoten.
Ons halfuurtje was nog niet vol, we hadden nog een minuutje of 5. Ze zei dat ik wel een massage verdiend had dus mocht ik me op m'n buik neerleggen. Ze klom op me en begon me wat te masseren. Dit was op zich niets speciaal maar goed, om de tijd vol te maken ging het nog wel. Tijdens de massage ook wat met haar liggen kletsen. Ze is aardig en lief en ze geeft ook best een snuggere indruk, ze weet wat ze doet.
Tot hier was de date voor mij echt geslaagd. Echter veranderde dit wat nadat het halfuur vol was en de massage werd afgerond. Ze gaf me een klets op de bips om te zeggen dat de massage om was en ze zei dat ik zeker nog eens mocht terugkomen...
Ik had eigenlijk nog wel zin in een tweede rondje, ik had uiteindelijk ook voor een uur afgesproken via whatsapp. Ik wou dus ook nog bijbetalen voor nog een half uur, maar haar opmerking "je mag zeker nog eens terugkomen" deed me vermoeden dat ze wou afronden..
Ik vroeg haar of ik nog een half uur bij kon doen (wat oorspronkelijk de bedoeling was) en toen vroeg zij of we het bij een half uurtje konden laten deze keer.
Ze gaf als reden dat het enorm warm was (het was ook wel echt warm die dag) en er was geen airco op de kamer, wat bij haar gebruikelijke plekje wel het geval is.
Goed, dan maar bij een half uurtje gelaten, mijn zin was op dit moment toch al volledig weg.
Met gemengde gevoelens vertrokken. Het half uur was echt goed, maar het feit dat ze er geen half uur bij wou doen, zat me echt tegen. Het was nochtans hetgeen er via whatsapp afgesproken was en ook bij het afrekenen na binnenkomst zei ze dat we na het eerste halfuur nog wel konden zien (niet dus)...
Ik wil gerust begrip opbrengen voor de omstandigheden, maar dan moet je niet zeggen dat we nog wel zullen zien als ik een half uurtje bij wil, om dan uiteindelijk toch zelf te beslissen. Dan moet je vanaf het begin duidelijk zijn. Daarbij heb ik nog dates gehad waarbij het erg warm was maar zij maakten er toen geen probleem van en maakten mooi hun tijd vol.
Hierdoor geef ik haar bij m'n algemene beoordeling 1 ster minder dan ik normaal van plan was.