Recensie Laura, Ieper 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack Off

Wandelaar
83
20/08/22
73
11
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pas-gescheiden-vrouw-die-van-melk-houdt.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Voordat je mijn verhaal leest, moet je eigenlijk de advertentie eerst eens lezen.

Afspraak gemaakt met Laura, met haar grote clitoris en haar orgasmes. Het begon eigenlijk al met binnenkomen. Het is op de tweede verdieping, maar de binnentrap is niet verlicht, dus loop je als een blinde mol door het appartement. Ik hoorde een deur opengaan, en de lucht van wierrook sloeg mij in het gezicht. Het was ook donker in de kamer, maar ik kon vaag zien dat de foto's in ieder geval niet klopte. Deze dame is dikker dan de foto's, met een buik en ook 15 tinten bruiner. Ik rekende af, en ze verdween met het geld. Ik was al een tijdje uitgekleed toen ze terug kwam. Ze had een beugel. Ze kwam bij mij op bed zitten en begon mijn half erecte en fris gewassen penis met een nat doekje schoon te maken. Gadver. Daarna haar eigen muts met twee natte doekjes. Oké... moet ik beffen in de Zwitsal lucht ? Was ze niet gewassen?
Ik ging me zorgen maken. Ze lag aan mijn lul te trekken., maar ik werd niet opgewonden. Ze haalde haar neus op als een varken.. Ze begon over haar vriendin. Wil je een trio? Nee, baby... als ze net zo is als jij ga ik daar geen geld aan spenderen. Ze bleef aanhouden. Ik bleef afhouden. Ik wilde haar clitoris verkennen. Maar haar benen bleven dicht. Huh? Wat nu? Daar kwam ik voor. "I give you blowjob" zei ze. Na deze deceptie dan maar op mijn rug liggen. Ze pakte een condoom.
Wat nu weer? Ik klaagde hierover, dus besloot ze een golf babyolie over mijn lul te gooien en haar borsten eromheen te vouwen. Nu vond ik het genoeg.
Ik wilde stoppen. Wilde weg. Dit was een grote leugen. Ik kreeg geen geld terug. Ik zei: doe mij dan je vriendin maar, met jou heb ik geen klik. Moet je wel betalen zei ze. Wat? Hoe heet ze? Shantiel, zei ze.
Ik had geen zin. Maar vond het ook te gek om mijn geld achter te laten en op te stappen. Ze haalde nog een keer haar neus op en slikte een groene jongen weg. Dus condoom er omheen dan maar en ze begon mij te pijpen. Met die beugel was ik bang dat ze wortels ging schrapen, maar het viel mee.
Maar echt geweldig was het niet. Ik gebood haar om op mij te zitten, maar ze moest eerst haar poes invetten. Dat standje was, mede door haar gewicht niet prettig. Dan maar missionaris. Nog een keer glijmiddel. Alsof ik een afgeschoten vliegerarm tussen mijn benen heb hangen... Geen tongzoenen, hoofd wegdraaien, en haar neus rochelend ophalen, dus na lang fantaseren over een echte dvp kon ik mijn condoom vullen. Masseren? Vroeg ze.. Ik dacht: dat wordt niks, en ik had gelijk. Grote golven koude babyolie over mijn rug, en ik werd ingesmeerd. Glad als een paling vroeg ik of ik kon douchen. Ze was verbaasd. Maar stemde in.
Ze begon in de kamer laurierbladeren aan te steken, zodat de hele kamer, en mijn kleren, stonken naar verbrande bladeren en wierrook.
Ik maakte dat ik zo gauw mogelijk weer in de stikdonkere trappenhuis stond.
Dit was echt het slechtste wat ik in mijn wandelaarsloopbaan heb meegemaakt.
Later merkte ik dat ze haar advertentie bij RL gauw heeft verwijderd, zodat ik niets negatiefs kon schrijven. Haar vriendin, Shantiel, heeft haar foto's weggehaald.
Ik ben gewoon door dit duo genaaid. Kans is groot dat ik met Shantiel, die Dominicaanse is, en donkerder dan de meeste Venezuleanen heb liggen rollebollen. Pure oplichting.
Dit adres, in het centrum van Ieper, is om nooit te bezoeken.
Te mijden meiden.
Ik wacht met plaatsen tot ze de advertentie weer terug zetten zodat ik de linken door kan geven. Zodat niemand er nog slachtoffer van wordt. En aangezien in Ieper op een paar uitzonderingen na, alleen Zuid Amerikaanse dames aan het werk zijn, is de kans groot dat er meer van zulke zijn. En natuurlijk mag ik niet oordelen over iets wat ik niet zeker weet, maar die achterdocht ontstaat nu eenmaal als je zo in de maling genomen word.
En dat is jammer voor dames die wel hun werk doen.
 
Ik denk dat dit bij privé ontvangst moet en haar advertentie is al verdwenen, maar met de titel van haar advertentie te lezen ging er een belletje af. Deze was een tijde actief rond Oostende, heeft zogezegd 27 jaar, 1,60m, 58kg, foto's van een slank popje met lang donker haar,een lichaam om u tegen te zeggen en zou een xxl clitoris hebben en multiple orgasmen hebben als je alleen aan haar clit zuigt. Ik wou er toen mee afspreken maar ik vertrouwde het niet. Het zijn rond trekkende latino's.
Is het de zelfde dame??
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat dit bij privé ontvangst moet en haar advertentie is al verdwenen, maar met de titel van haar advertentie te lezen ging er een belletje af. Deze was een tijde actief rond Oostende, heeft zogezegd 27 jaar, 1,60m, 58kg, foto's van een slank popje met lang donker haar,een lichaam om u tegen te zeggen en zou een xxl clitoris hebben en multiple orgasmen hebben als je alleen aan haar clit zuigt. Ik wou er toen mee afspreken maar ik vertrouwde het niet. Het zijn rond trekkende latino's.
Is het de zelfde dame??
Ja, dit is de zelfde dame. Link werkt nog trouwens
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan