Recensie Laura, Kiya, Gentbrugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonelywalker

Newbie
16
07/11/22
15
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kiya.be/person/laura/
Totale kosten (in euro)
90
Vandaag telefonisch afspraak gemaakt met Femke. Was geen probleem zeiden ze aan de lijn. Eenmaal aangekomen bleek dat ze haar kat gestuurd heeft (had beter moeten weten bij nader inzien dit forum qua betrouwbaarheid nakomen afspraken). Ik heb toen gevraagd wie er nog allemaal aanwezig was en een line up gekregen. Gekozen dan voor Laura.
Naar zeggen werkt zij er reeds van haar 18 jaar en zou er nu 32 zijn (27 jaar op website vermeld).
Eenmaal uitgekleed begint ze als een bezetene te pijpen en af ter rukken (pzc). Je merkt direct dat het heel snel afgehandeld moet worden.
Gevraagd of het wat langzamer kan maar geen gehoord maar blijft verder doen. Geen teasing maar het harde pijp-en rukwerk. Laat wel gestreel toe en kon haar kutje aanraken, dat reeds op voorhand van glijmiddel voorzien was aan het voelen.
Niet aantrekkelijk zo om te beffen dus.
Enfin, aan dat tempo na een 5tal minuten mijn kruit verschoten.
Maximum 15 min binnen geweest op die manier maar voor halfuur betaald.
Niet voor herhaling vatbaar dus.
 
Vandaag telefonisch afspraak gemaakt met Femke. Was geen probleem zeiden ze aan de lijn. Eenmaal aangekomen bleek dat ze haar kat gestuurd heeft (had beter moeten weten bij nader inzien dit forum qua betrouwbaarheid nakomen afspraken). Ik heb toen gevraagd wie er nog allemaal aanwezig was en een line up gekregen. Gekozen dan voor Laura.
Naar zeggen werkt zij er reeds van haar 18 jaar en zou er nu 32 zijn (27 jaar op website vermeld).
Eenmaal uitgekleed begint ze als een bezetene te pijpen en af ter rukken (pzc). Je merkt direct dat het heel snel afgehandeld moet worden.
Gevraagd of het wat langzamer kan maar geen gehoord maar blijft verder doen. Geen teasing maar het harde pijp-en rukwerk. Laat wel gestreel toe en kon haar kutje aanraken, dat reeds op voorhand van glijmiddel voorzien was aan het voelen.
Niet aantrekkelijk zo om te beffen dus.
Enfin, aan dat tempo na een 5tal minuten mijn kruit verschoten.
Maximum 15 min binnen geweest op die manier maar voor halfuur betaald.
Niet voor herhaling vatbaar dus.
Typisch Kiya...
 
Vandaag telefonisch afspraak gemaakt met Femke. Was geen probleem zeiden ze aan de lijn. Eenmaal aangekomen bleek dat ze haar kat gestuurd heeft (had beter moeten weten bij nader inzien dit forum qua betrouwbaarheid nakomen afspraken). Ik heb toen gevraagd wie er nog allemaal aanwezig was en een line up gekregen. Gekozen dan voor Laura.
Naar zeggen werkt zij er reeds van haar 18 jaar en zou er nu 32 zijn (27 jaar op website vermeld).
Eenmaal uitgekleed begint ze als een bezetene te pijpen en af ter rukken (pzc). Je merkt direct dat het heel snel afgehandeld moet worden.
Gevraagd of het wat langzamer kan maar geen gehoord maar blijft verder doen. Geen teasing maar het harde pijp-en rukwerk. Laat wel gestreel toe en kon haar kutje aanraken, dat reeds op voorhand van glijmiddel voorzien was aan het voelen.
Niet aantrekkelijk zo om te beffen dus.
Enfin, aan dat tempo na een 5tal minuten mijn kruit verschoten.
Maximum 15 min binnen geweest op die manier maar voor halfuur betaald.
Niet voor herhaling vatbaar dus.
voor mij was laura een toppertje samen douchen pijpbeurt was ook lekker daarna kwam ze op me zitten en ook doggy erna nog een massage gekregen en toen wou ze nog een 2 de maal mij ziet ze nog terug !
 
Deze week Laura er bij genomen als tweede dame, samen met een Aziatische dame die zei dat ze 'mae' heet. Geen idee hoe ik het moet schrijven. Die Mae viel heel goed mee. Laura is een afknapper. Die wilt je alleen maar zo vlug mogelijk buiten. Ik had hier beter eerst de opmerkingen gelezen. Maar door scha en schande leert men.
 
Deze week Laura er bij genomen als tweede dame, samen met een Aziatische dame die zei dat ze 'mae' heet. Geen idee hoe ik het moet schrijven. Die Mae viel heel goed mee. Laura is een afknapper. Die wilt je alleen maar zo vlug mogelijk buiten. Ik had hier beter eerst de opmerkingen gelezen. Maar door scha en schande leert men.
Weeral typisch Kiya dus...

Ik vermoed dat het over deze May gaat:


Volgens mij Chinees en zeker niet Japans, maar soit...

Nog één van de "truken van de foor" bij Kiya... ze proberen je steeds trio's aan te smeren. Voorts dames die voor alles en nog wat extra € vragen en je sowieso toch lang voor de afgesproken tijd buiten werken tenzij je ze een fles champagne betaalt (in werkelijkheid de goedkoopste cava van de Aldi).

Lang geleden was dit een tophuis, nu mijd ik het.
 
Weeral typisch Kiya dus...

Ik vermoed dat het over deze May gaat:


Volgens mij Chinees en zeker niet Japans, maar soit...

Nog één van de "truken van de foor" bij Kiya... ze proberen je steeds trio's aan te smeren. Voorts dames die voor alles en nog wat extra € vragen en je sowieso toch lang voor de afgesproken tijd buiten werken tenzij je ze een fles champagne betaalt (in werkelijkheid de goedkoopste cava van de Aldi).

Lang geleden was dit een tophuis, nu mijd ik het.
Het was inderdaad deze May. Ze heeft prachtige tepels, pijpt lekker en ik kon inderdaad in haar mondje klaarkomen. Over haar geen klagen.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.522
Berichten
727.249
Leden
33.478
Nieuwste lid
Dayana
Terug
Bovenaan Onderaan