• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Laura, Leuven (vh Brugge) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MT2002

Newbie
8
26/03/25
8
4
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laura-queen-of-anal.html
Totale kosten (in euro)
100
Laura is niet de persoon van op de foto's.
Ze geeft aan dat ze zonder condoom pijpt, maar doet moeilijk als het zover is. Ik ben hygiënisch en had mij voor het vertrek gedoucht. Tijdens seks pusht ze al snel naar doggy, ik haal hem eruit en ze draait haar om, doet condoom af en zegt 'thanks' terwijl ik nog niet eens klaargekomen was. Uitiendelijk gevraagd om verder te pijpen gezien seks toch niet echt iets was. Maar ze wou enkel nog met condoom. Uiteindelijk zei ze dat het lang duurde en trok ze af met 2 vingers, tja.. heb het dan maar zelf gedaan. 13 minuten later werd ik aan de duur gezet, moest het aan haar gelegen hebben al na 4 minuten. GEEN herhalingsgevaar en af te raden.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laura-queen-of-anal.html
Totale kosten (in euro)
100 + 50
Enkele dagen geleden deze dame bezocht. Ik dacht dat ze hier al ergens beschreven was, maar heb het niet teruggevonden.

Ontvangt op een gekend adres in Leuven.

Ik vermoed dat de foto's van haar zijn, doch wel enkele jaren geleden.
Qua lichaam was dat wel nog steeds prima in orde.
Een douche genomen en dan het bed op. Ik kreeg een PMC, terwijl er duidelijk in haar bericht stond zonder…. Aan mijn hygiëne lag het zeker niet. 😁

No big deal, ik geraakte ook zo opgewarmd. Het pijpen duurde niet zo heel lang, hooguit 2 minuten.
Daarna vroeg ze of ik haar anaal wilde nemen, iets waar ik natuurlijk geen nee tegen zei. Ik heb ze in verschillende posities stevig anaal kunnen neuken, en ze genoot er duidelijk van.
Achteraf zei ze me ook dat ze bijna liever anaal neukt dan normaal.

Nadat ik gekomen was, was ze echter wel een beetje afstandelijk. Een gesprek bijvoorbeeld was niet mogelijk, thans heel kort.

Ze blijft nog enkele dagen in het Leuvense als ik me goed herinner.

Voor haar anal skills en lichaam ( met bewerkte borsten ) zou ik ze meteen terug bezoeken, maar de afstandelijkheid op het einde was toch een beetje een domper….

Ik geef geen beoordeling voor intiem, want ik heb haar poes niet aangeraakt 😁

Betaald voor 30 minuten, maar na 20 minuten stond ik terug op straat.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan