Recensie Laura/Lily, Almere (voorheen Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marcusking

Wandelaar
78
29/07/23
59
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6263563-lily
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het begon weer eens te knagen bij me en al mijn vaste dvps waren bezet, reageerde niet of waren niet beschikbaar. Dus ging ik op zoek naar een nieuwe die in mijn prijs range valt. Op kinky vond ik deze aantrekkelijke Cubaan en besloot haar te appen met mijn wensen en of ze beschikbaar was. Het ging een beetje ongemakkelijk want alhoewel Lily aangeeft engels te spreken in haar advertentie klopt dit niet helemaal. Ze spreekt genoeg om in ieder geval te communiceren en een afspraak te maken, maar ze gebruikt duidelijk een vertaal machine.

Na alles besloot ik het toch te proberen, vrouw ontvangt in Amsterdam Noord en ik kon er meteen terecht eenmaal aangekomen ging het kwa communicatie nog slechter sinds ze duidelijk geen Engels spreekt, maar we kwamen er gelukkig uit met non verbale communicatie. De vrouw is zelf klein maar heeft een lekkere (Normaal tot mollige) body, C/D borsten en een phat ass. Dat was ook meteen wat mijn volste aandacht had en kreeg. Ik had mijn wensen duidelijk gemaakt maar ja dat leek gewoon niet echt goed begrepen. Maar ze gaf me wel een zeer lekkere lapdance en een lekkere twerk show. Ik schoot dan en daar al bijna over haar rug maar kon het gelukkig nog inhouden.

Helaas wist ik toen al dat het niet lang ging duren maar na een korte pijpbeurt (met condoom ze doet ook zonder maar tegen extra betaling) vroeg ze of ze boven op me kon zitten en begon me te rijden. Na een beetje bezig te zijn gaf ik haar aan dat ze me gewoon kon aftrekken/afpijpen en dat begon ze te doen. Ik zat constant met haar billen te spelen en ze merkte dat ik die erg leuk vond en begon ze goed te schudden uiteindelijk kwam ze maar in 69 positie en begon haar kont te schudden in me gezicht. Ik hield het nauwelijks vol en greep haar borsten en zette mijn pik ertussen en begon haar te titty fucken binnen een paar seconden schoot ik zo het condoom vol.

Daarna was het wat awkward want ik kon niet echt een praatje maken uiteindelijk de beste dame bedankt en toen weer tevreden weggegaan. Ik heb uiteindelijk heel erg van de sessie genoten maar door de taal barriere is het de vraag of ik er nog een keer naar toe ga.

Let wel op de vrouw is zeer aantrekkelijk en was heel erg schoon (Zelfs met haar kont en pussy in mijn gezicht geen rare geurtjes zoals het hoort!), kamer rook wel naar sigaretten maar om eerlijk te zijn merkte ik dat pas toen ik er wegging en mijn kleren naar sigaretten stonken. Als ik goed met haar kon communiceren zou ik haar standaard op mijn vaste dvp lijst hebben gezet en ook hoger scoren. Maar ik vind communicatie wel echt belangrijk tijdens dit soort bezoekjes.

TL;dr zeer naar mijn zin gehad, zeer zeker een aanrader vrouw krijgt een lagere beoordeling omdat ik heel erg van verbale communicatie hou. De vrouw is wel heel erg goed in non verbale communicatie.
 
Het begon weer eens te knagen bij me en al mijn vaste dvps waren bezet, reageerde niet of waren niet beschikbaar. Dus ging ik op zoek naar een nieuwe die in mijn prijs range valt. Op kinky vond ik deze aantrekkelijke Cubaan en besloot haar te appen met mijn wensen en
Heb je onderhandeld over de prijs? Vluggertje staat voor 60
 
Ik snap weinig van deze recensie. Non-verbaal is het goed, maar ja... jij houdt juist van een beetje babbelen en gezelligheid bij een afspraak?
Maar je betaalt haar 50 euro, waarbij je dus zelfs nog 10 euro van de prijs voor een vluggertje afknabbelt...
Klinkt een beetje alsof je alleen een stuur koopt ipv een auto en daarna klaagt dat je er niet mee kunt rijden.
Wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, moet - denk ik - ook niet verwachten dat hij dan alles krijgt wat hij wenst. Daar zie je toch zelf al vanaf door deze prijs te betalen..
Overigens ken ik de dame niet en heb ook geen interesse,
 
Ik snap weinig van deze recensie. Non-verbaal is het goed, maar ja... jij houdt juist van een beetje babbelen en gezelligheid bij een afspraak?
Maar je betaalt haar 50 euro, waarbij je dus zelfs nog 10 euro van de prijs voor een vluggertje afknabbelt...
Klinkt een beetje alsof je alleen een stuur koopt ipv een auto en daarna klaagt dat je er niet mee kunt rijden.
Wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, moet - denk ik - ook niet verwachten dat hij dan alles krijgt wat hij wenst. Daar zie je toch zelf al vanaf door deze prijs te betalen..
Overigens ken ik de dame niet en heb ook geen interesse,
Ik snap weinig van deze comment, ik geef een recensie over mijn ervaring en daar komt dit ook bij kijken, in haar advertentie geeft ze aan dat ze engels praat en dus leg ik mijn ervaring uit wat je kunt verwachten na het zien van de advertentie.

Je vergelijking met het stuur klopt ook niet echt, het is meer dat er een stuur is verkocht en ik dacht dat hij zwart zou zijn maar eigenlijk is ie wit. Dat is jammer en uiteindelijk heb ik een stuur maar misschien past ie niet met het interieur van de auto, betekent niet dat de stuur niet aan bijna al het andere voldoet maar tis toch niet helemaal wat je ervan had verwacht. De een vindt het een issue en de ander niet, daarom geef ik het ook in detail aan.
 
Joh, je hebt zelfs korting bedongen op de prijs van een vluggertje. Maar de interactie viel je tegen? Kom op, je kreeg waar je voor betaalde.
Dus hoeveel zou ik volgens jou moeten betalen voordat je compleet eerlijk moet zijn in een advertentie?

En als jij bij de Appie een saucijzenbroodje haalt mogen ze dan het vlees weglaten omdat je krijgt waarvoor je betaald?

Wat is het limiet wanneer je wel comentaar mag leveren 🤔?
 
Als ik bij de Appie een saucijzenbroodje koop voor 50 cent, terwijl het normaal 2 euro kost.... Dan zou ik inderdaad niet gaan klagen als het geen topkwaliteit is.
Luister, je hebt alle recht om een recensie te schrijven. Maar qua vluggertje, waarop zelfs is afgedongen, zou ik het dan houden op looks, hygiëne en dat soort eenduidige dingen. Je verwacht toch niet ook nog eens dezelfde service als die mensen krijgen die het viervoudige betalen? Een vluggertje is niet meer dan dat: een vluggertje. Ook voor haar.
 
Als ik bij de Appie een saucijzenbroodje koop voor 50 cent, terwijl het normaal 2 euro kost.... Dan zou ik inderdaad niet gaan klagen als het geen topkwaliteit is.
Luister, je hebt alle recht om een recensie te schrijven. Maar qua vluggertje, waarop zelfs is afgedongen, zou ik het dan houden op looks, hygiëne en dat soort eenduidige dingen. Je verwacht toch niet ook nog eens dezelfde service als die mensen krijgen die het viervoudige betalen? Een vluggertje is niet meer dan dat: een vluggertje. Ook voor haar.

Dus als ik haar 10000 euro had betaald en in haar advertentie stond dat ze engels sprak en ze doet dat niet mag ik er dan wel iets over zeggen of moet ik haar 100000 geven voordat ik iets mag aankaarten. Ik wil echt weten waar deze zelfverzonnen regels van vluggertjes staan.

Ik vond het gewoon jammer dat ik niet normaal met haar kon communiceren iets wat wel in haar advertentie stond, jij vindt het geen issue maar de volgende zoekt dan misschien verder. Informatie wat niet voor jou relevant is kan alsnog relevant zijn voor een ander, daarom zoeken mensen recensies zodat ze erachter kunnen komen wat ze te wachten staat.
 
TL;dr zeer naar mijn zin gehad, zeer zeker een aanrader vrouw krijgt een lagere beoordeling omdat ik heel erg van verbale communicatie hou. De vrouw is wel heel erg goed in non verbale communicatie.

Ten eerste schat ik iemand die 10 euro afdingt op een vluggertje niet in als iemand die zelfs 100 euro zou betalen voor een bezoekje.
Ten tweede ben je dus, wat.. 10 minuten binnen? En dan reken je haar af op gebrekkige communicatie en geeft daarom drie sterren?

Joh, je moet lekker doen wat jij wil.
Ik vind het alleen een vreemde conclusie voor iemand die niets wil besteden, maar kennelijk wel heel veel verwacht.
Als je dergelijke bedragen betaald, denk ik niet dat je een dame voor de fijne communicatie bezoekt. En ik denk ook niet dat de dame denkt, ah, daar istie, nou ik ga even mijn best doen om uitgebreid te communiceren en een fijne tijd te beleven. Want wie 50 euro betaald, en al 10 euro minder wilde betalen, zal vast komen omdat hij eens fijn met me wil praten.
 
@Harold999 blijkbaar kon de vrouw slecht Engels. Ik geef toe dat dat niet volledig naar voren komt in de review van @marcusking (dat de communicatie tegenvalt kan meerdere redenen hebben dan alleen slecht Engels van de dame), maar in zijn posts erna maakt Marcus goed duidelijk dat hij het over haar slechte Engels heeft.

Of hij nou een tientje of een ton heeft betaald, dat de dame slecht Engels sprak is nuttige informatie voor potentiële klanten.

Hij had het misschien duidelijker en zakelijker kunnen verwoorden.
 
Dat maakt mij niet uit, ik snapte dat gelijk. Ik ken de dame niet en heb geen interesse. Het gaat mij erom dat hij de diensten als goed bestempeld en toch drie sterren geeft om hij kennelijk erg van communiceren houdt en dat er niet inzat. Maar dat vindt hij dus nadat hij 10 euro heeft afgepingeld voor een vluggertje. Kom op... Dan kom je alleen om even snel je ding te doen. Ga dan niet doen alsof het je om de communicatie gaat.
 
Dat maakt mij niet uit, ik snapte dat gelijk. Ik ken de dame niet en heb geen interesse. Het gaat mij erom dat hij de diensten als goed bestempeld en toch drie sterren geeft om hij kennelijk erg van communiceren houdt en dat er niet inzat. Maar dat vindt hij dus nadat hij 10 euro heeft afgepingeld voor een vluggertje. Kom op... Dan kom je alleen om even snel je ding te doen. Ga dan niet doen alsof het je om de communicatie gaat.
Het gaat mij erom dat er iets in de advertentie staat en dat niet klopt. Ik kon niet duidelijk aangeven wat ik wou en dus is het anders gegaan dan gehoopt. Eindstand was het alsnog lekker maar tis niet waarom ik daar was, en of dat nu 10 minuten is of een uur of als het 10 euro kost of 100 euro dat maakt absoluut niets uit. Er was een verwachting geschapen en die verwachting was er niet dus daarom geef ik dat aan.
@Harold999 blijkbaar kon de vrouw slecht Engels. Ik geef toe dat dat niet volledig naar voren komt in de review van @marcusking (dat de communicatie tegenvalt kan meerdere redenen hebben dan alleen slecht Engels van de dame), maar in zijn posts erna maakt Marcus goed duidelijk dat hij het over haar slechte Engels heeft.

Of hij nou een tientje of een ton heeft betaald, dat de dame slecht Engels sprak is nuttige informatie voor potentiële klanten.

Hij had het misschien duidelijker en zakelijker kunnen verwoorden.
Volgens mij snapt Harold wel wat ik bedoelde, maar wanneer je weinig betaald (of afdingt op de prijs) moet je blijkbaar maar alles accepteren volgens hem.

Anyway dit is nuttige feedback jammer genoeg kan ik het niet meer aanpassen.
 
Nee, het gaat me er niet om dat je weinig betaalde. Dan heb je nog steeds recht op waar je voor betaalt. Maar je bent toch met me eens dat voor een uur betalen bv, wel meer kansen biedt op ook een fijne communicatie dan binnenkomen, je ding doen en weer weghollen?
Tien minuten met iemand die niet echt Engels spreekt en in die tijd ook nog neuken... Dat is echt heel iets anders dan een uur bij een dame zijn. Dan is geen communicatie mogelijk wel heel storend.
Ik had haar in jouw geval dan minimaal 4 sterren gegeven, omdat het fysieke deugde. En als aantekening of waarschuwing aangegeven dat ze amper of geen Engels spreekt.
Maar goed, waar gaat het allemaal over :)
 
Zou persoonlijk deze vrouw voor niet meer aanraden dan een vluggertje. Bij 3 kwartier mag je max 1 keer klaarkomen en voor een uur max 2 keer. Wat in mijn geval betekende dat ik voor een uur heb betaald en na een half uur weer buiten stond. Zelf vind ik dit oplichterij als je dit niet in je advertentie zet of van tevoren aangeeft, een uur is een uur lijkt me. Hoor graag jullie mening hierover.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan