Recensie Laura, Mechelen 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7664

Wandelaar
67
27/01/22
93
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laura-sexy-and-sweet-26.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs deze dame eens bezocht. Met dat ik nogal vrij weinig ervaring heb ga ik mijn review beperkt houden.
Wetende hoe Mechelen is, had ik op voorrand het adres al gevraagd. Na het opzoeken van dit adres was ik nogal vrij "onzeker" of het werkelijk de dame zou zijn.
De straat en gebouw zelf zijn nogal "versleten". En parking vinden is niet echt makkelijk. Kamer zelf was wel netjes. En al een geluk was het effectief de dame van op de foto's (misschien wel een beetje molliger, maar dat maakte mij niet veel uit).

Om het kort te zeggen, vriendelijke dame (in het echt en via WA) die er graag op lospraat. Alles aan haar is natuurlijk. Lekkere voorkant en achterkant!
Voor mij was de ervaring goed.
 
Wat bedoel je daarmee? Ik ben niet bekend met Mechelen, maar wil er wel eens gaan wandelen
Ik heb daar de eerste 10-11 jaar van mijn leven gewoond. Alleen maar slechte ervaringen gehad. Het hangt dan ook weer af van persoon tot persoon en waar je exact gaat/zit.
Kan ook gewoon liggen aan het feit dat ik geen fan ben van "grote" steden en meer een rustigere omgeving verkies.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laura-sexy-and-sweet-26.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb haar bezocht in Rumst ,rijhuis propere kamer.
Date was voldoende , pijpen was met condoom.
Geen klik met de dame, geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Ik ken deze dame vrij goed en ze geeft steeds een goede service. 2 x 3 sterren en 2 x2? En dat is dan voldoende? Vreemd!
Elke mens is anders en smaken en beleving zijn nu verschillend van persoon tot persoon.
Ik vond haar service goed, er was niet echt een klik tussen ons dus de hele belevenis was zakelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laura-sexy-and-sweet-26.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alrighty, dit is mijn eerste review op dit onafhankelijk review forum. Eindelijk de tijd gevonden om mijn steentje (of review) bij te dragen.
I know hoe suspicious of argwanend jullie zijn tegenover een eerste review. Please don't shoot the messenger. *pew* *pew*

Vermits een eerste bezoek voor mij gelijk staat als een niet representatieve steekproef, probeer ik na ongeveer vijf (of meerdere) bezoekjes een review te vormen. Dit om toch een beter beeld te scheppen van de dame in kwestie.
Werkt ze een bepaalde routine af? Is de ervaring bij elk bezoek hetzelfde?



Door de positieve ervaring van de topic starter en omdat zowel Mechelen (voormalig ontvangstadres) als Rumst (huidig ontvangstadres) niet zover is vanwaar ikzelf woon. Toch maar eens langsgegaan.

Ligging
Ze ontvangt in Rumst (zoals aangegeven in haar advertentie).
Pal in een residentiële wijk.
Rumst is makkelijk te bereiken via de E19.

Parking
Ik heb mezelf in de omliggende straten geparkeerd.

Contact
Via WhatsApp.
Ze antwoord vrij snel, dan nog even heen en weer gestuurd en ik kon telkens dezelfde dag nog langskomen.

Het bezoek zelf
Eenmaal aangekomen bij haar onroerend goed.
Berichtje sturen, dan komt ze de deur opendoen.
En… het is daadwerkelijk de dame van de foto's. Wat een opluchting. Wel een klein beetje gezetter dan de foto's doen blijken, maar dat stoort niet.
Korte conversatie om het ijs te breken, ik was bijna het financiële gedeelte vergeten te overhandigen. Dat zullen de zenuwen zijn zeker…

Tijdens het eerste contact via WhatsApp heb ik duidelijk doorgegeven wat ik wou qua handelingen, Laura herhaalde deze zodat we beiden on the same page zijn wat we verwachten van deze afspraak.
Ze is zeer vriendelijk en probeert het jou zo aangenaam mogelijk te maken. Ze neemt initiatief maar vraagt tussendoor ook regelmatig wat je wil.
Laura is zeer meegaand staat open voor de zaken dat ik vroeg, als het maar met respect is.

Ik kies bewust bij een eerste bezoek voor een pijpdate. Zo is er langs beide kanten niet te veel (prestatie)druk. Nuja, buiten dat ik mijne kleine vriend omhoog moet houden dat ook aan het vechten is door de zenuwen dat zich tussen de oren afspeelt. Ze pijpt gemiddeld (helaas wel met condoom), maar ik neem mijn eigen 'extra dunne' condooms mee, dus dat voelde best aangenaam.
70% enkel oraal en zowat afwisselend de penis tussen haar borsten schuren of met haar hand.

Bij de volgende dates heb ik de classic standjes gedaan, ze kan wel wat hebben en doet goed mee. Telkens klaargekomen in haar (in het condoom).
Kussen doe ik niet.

Laura haar lichaam is volledig naturel van kop tot teen. Behalve het haar dat … rood is, het heeft wel iets.
Ik ben een billenman, dus haar cupmaat interesseert me niet zoveel. Haar borsten zijn… een handje vol.
Haar zachte perzik huidje wordt onderhouden door Nivea babyolie (I know, onze conversaties waren zeer random, maar zo komt een mens wat te weten, nietwaar?)
Deze dame heeft wel gevoel voor humor. Hierdoor hadden we wel een klik. Tussendoor de BJ, HJ en vrijpartij over van alles en nog wat liggen kletsen. Na een 1ste keer klaarkomen, hadden we meer diepere conversaties. Het is wel eens wat anders dan die awkward stilte tot mijne kleine vriend weer op oorlogssterkte is. Dan deed ze een aanstalten om ronde 2 aan te vatten. Laura heeft dan zeker 30 minuten liggen pijpen en trekken tot haar beide armen er zeer van deden. Ik kreeg er compassie mee en heb haar dan maar een massage gegeven. Ze zou bijna in slaap zijn gevallen (misschien ook omdat we telkens ze laat op de avond afspraken…)

Anyways, er zat voor mij na haar verdienstelijke poging geen 2de ontladingen in.

Conclusie
De eerste keer was het meer professioneel, maar eenmaal ze je kent komt ze losser.
Voor mij waren dit prima dates. De klik was er en het leek wel of we elkaar al langer kenden. Hier ga ik zeker nog eens terug.
Ik heb geen vaste routine opgemerkt dat ze volgt.


Pluspunten:
Wil het jou zo aangenaam mogelijk maken
Staat open voor je verzoeken (als ze niet te extreem zijn)
Kan wel wat hebben en doet goed mee
Gevoel voor humor

Minpunten:
Ze rookt, als niet roker ruik je dit meteen.
Redelijk verduisterde ontvangstkamer, als visuele persoon stoort dit wel.
Heeft wel graag de touwtjes zelf in handen.


Einde recensie.
Doe ermee wat je wil.


Kindness



Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Nog is het gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen.
 
Alrighty, dit is mijn eerste review op dit onafhankelijk review forum. Eindelijk de tijd gevonden om mijn steentje (of review) bij te dragen.
I know hoe suspicious of argwanend jullie zijn tegenover een eerste review. Please don't shoot the messenger. *pew* *pew*

Vermits een eerste bezoek voor mij gelijk staat als een niet representatieve steekproef, probeer ik na ongeveer vijf (of meerdere) bezoekjes een review te vormen. Dit om toch een beter beeld te scheppen van de dame in kwestie.
Werkt ze een bepaalde routine af? Is de ervaring bij elk bezoek hetzelfde?



Door de positieve ervaring van de topic starter en omdat zowel Mechelen (voormalig ontvangstadres) als Rumst (huidig ontvangstadres) niet zover is vanwaar ikzelf woon. Toch maar eens langsgegaan.

Ligging
Ze ontvangt in Rumst (zoals aangegeven in haar advertentie).
Pal in een residentiële wijk.
Rumst is makkelijk te bereiken via de E19.

Parking
Ik heb mezelf in de omliggende straten geparkeerd.

Contact
Via WhatsApp.
Ze antwoord vrij snel, dan nog even heen en weer gestuurd en ik kon telkens dezelfde dag nog langskomen.

Het bezoek zelf
Eenmaal aangekomen bij haar onroerend goed.
Berichtje sturen, dan komt ze de deur opendoen.
En… het is daadwerkelijk de dame van de foto's. Wat een opluchting. Wel een klein beetje gezetter dan de foto's doen blijken, maar dat stoort niet.
Korte conversatie om het ijs te breken, ik was bijna het financiële gedeelte vergeten te overhandigen. Dat zullen de zenuwen zijn zeker…

Tijdens het eerste contact via WhatsApp heb ik duidelijk doorgegeven wat ik wou qua handelingen, Laura herhaalde deze zodat we beiden on the same page zijn wat we verwachten van deze afspraak.
Ze is zeer vriendelijk en probeert het jou zo aangenaam mogelijk te maken. Ze neemt initiatief maar vraagt tussendoor ook regelmatig wat je wil.
Laura is zeer meegaand staat open voor de zaken dat ik vroeg, als het maar met respect is.

Ik kies bewust bij een eerste bezoek voor een pijpdate. Zo is er langs beide kanten niet te veel (prestatie)druk. Nuja, buiten dat ik mijne kleine vriend omhoog moet houden dat ook aan het vechten is door de zenuwen dat zich tussen de oren afspeelt. Ze pijpt gemiddeld (helaas wel met condoom), maar ik neem mijn eigen 'extra dunne' condooms mee, dus dat voelde best aangenaam.
70% enkel oraal en zowat afwisselend de penis tussen haar borsten schuren of met haar hand.

Bij de volgende dates heb ik de classic standjes gedaan, ze kan wel wat hebben en doet goed mee. Telkens klaargekomen in haar (in het condoom).
Kussen doe ik niet.

Laura haar lichaam is volledig naturel van kop tot teen. Behalve het haar dat … rood is, het heeft wel iets.
Ik ben een billenman, dus haar cupmaat interesseert me niet zoveel. Haar borsten zijn… een handje vol.
Haar zachte perzik huidje wordt onderhouden door Nivea babyolie (I know, onze conversaties waren zeer random, maar zo komt een mens wat te weten, nietwaar?)
Deze dame heeft wel gevoel voor humor. Hierdoor hadden we wel een klik. Tussendoor de BJ, HJ en vrijpartij over van alles en nog wat liggen kletsen. Na een 1ste keer klaarkomen, hadden we meer diepere conversaties. Het is wel eens wat anders dan die awkward stilte tot mijne kleine vriend weer op oorlogssterkte is. Dan deed ze een aanstalten om ronde 2 aan te vatten. Laura heeft dan zeker 30 minuten liggen pijpen en trekken tot haar beide armen er zeer van deden. Ik kreeg er compassie mee en heb haar dan maar een massage gegeven. Ze zou bijna in slaap zijn gevallen (misschien ook omdat we telkens ze laat op de avond afspraken…)

Anyways, er zat voor mij na haar verdienstelijke poging geen 2de ontladingen in.

Conclusie
De eerste keer was het meer professioneel, maar eenmaal ze je kent komt ze losser.
Voor mij waren dit prima dates. De klik was er en het leek wel of we elkaar al langer kenden. Hier ga ik zeker nog eens terug.
Ik heb geen vaste routine opgemerkt dat ze volgt.


Pluspunten:
Wil het jou zo aangenaam mogelijk maken
Staat open voor je verzoeken (als ze niet te extreem zijn)
Kan wel wat hebben en doet goed mee
Gevoel voor humor

Minpunten:
Ze rookt, als niet roker ruik je dit meteen.
Redelijk verduisterde ontvangstkamer, als visuele persoon stoort dit wel.
Heeft wel graag de touwtjes zelf in handen.


Einde recensie.
Doe ermee wat je wil.


Kindness



Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Nog is het gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen.
Handjevol? Dan heb jij wel grote handen kerel!
 
Valt best mee. Neemt telefoon nooit op ald ze een klant heeft; wat positief is.
Als trouwe klant heb ik haar privé nummer waar ik buiten haar werkuren mag contacteren om wat te pratren, nieuwe afspraak te maken of om haar uit te nodigen op etentje waarna ze de nacht bij mij slaapt…ahsoluut privilege😊
 
Valt best mee. Neemt telefoon nooit op ald ze een klant heeft; wat positief is.
Als trouwe klant heb ik haar privé nummer waar ik buiten haar werkuren mag contacteren om wat te pratren, nieuwe afspraak te maken of om haar uit te nodigen op etentje waarna ze de nacht bij mij slaapt…ahsoluut privilege😊
@Mark123 , is je gegund man!
En moet jij nog altijd betalen bij een afspraakje?
Of is dat teveel van het goede...
 
Soms wel, soms niet. Wel omdat ik het zelf wil omdat het tocg haar job is en haar wil steunem maar zij vond het fijn en uiterst bevedigend voor haar(en mij) waardoor ik haar niet hoef te betalen volgens haar.
Meer vriendschap en soort van seksrelatie dat we hebben hoewem ze natuurlokl ook met andere mannen en vrouwen seks heeft.
But I enjoy it to have sec with her in my bed😊
Gaat dan ook heel anders dan ze het met een klant doet daar wij de hele nzcht bik elkaar zijn
 
Valt best mee. Neemt telefoon nooit op ald ze een klant heeft; wat positief is.
Als trouwe klant heb ik haar privé nummer waar ik buiten haar werkuren mag contacteren om wat te pratren, nieuwe afspraak te maken of om haar uit te nodigen op etentje waarna ze de nacht bij mij slaapt…ahsoluut privilege😊
Ik ken Laura ook al jaren en heb een goede band met haar. Ik vind dit een vreemd verhaal waar ik niets van geloof. Ik vrees dat de verbeelding de overhand heeft genomen bij deze gast🤣🙈
 
Elk zijn verhaal maar ik weet dat wag ik schreef waarheidsgetrouw is. Ik weet dat het voor mij een privilge is om haar mee uit te nemem en dat we de nacht samen in mijn huis beleven.
 
Elk zijn verhaal maar ik weet dat wag ik schreef waarheidsgetrouw is. Ik weet dat het voor mij een privilge is om haar mee uit te nemem en dat we de nacht samen in mijn huis beleven.
En ik zeg dat ik denk dat dit je reinste flauwekul is. Zij is iets te professioneel om met een klant een "relatie " te beginnen. En dan hier nog beweren dat je af en toe niet moet betalen is helemaal va de pot gerukt!
 
Heb NOOIT beweerd dat ik eeen relatie heb met haar ! U moet lezen wat er staat en niet uw eigen interpretatie lezen/ toevoegen.
Denk nu niet dat alle DVP's de waarheid vetellen aam elke klant. Sommigen hebben op één of andere manier een speciale band met een vrouw en natuurlijk bied ze dat niet aan iedereen aan.
Ik klasseer dit dan ook onder de categorie:
afgunst. Waarom doet ze dat met hem wel en met mij niet..,
 
Heb NOOIT beweerd dat ik eeen relatie heb met haar ! U moet lezen wat er staat en niet uw eigen interpretatie lezen/ toevoegen.
Denk nu niet dat alle DVP's de waarheid vetellen aam elke klant. Sommigen hebben op één of andere manier een speciale band met een vrouw en natuurlijk bied ze dat niet aan iedereen aan.
Ik klasseer dit dan ook onder de categorie:
afgunst. Waarom doet ze dat met hem wel en met mij niet..,
Helemaal niet, laat mij zelfs helemaal koud MOEST het waar zijn. En de waarheid vertellen,....dat doe jij helemaal NIET! Daarbij heb ik een aantal andere posts van jou bekeken, jij leeft in een droomwereld kerel! 🙈🤡
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan