Recensie Meesters Laura, Antwerpen/Gent (voorheen Mol) 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tom15

Newbie
7
12/09/21
0
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Soft SM
  5. Vingeren
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laura-499178633.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijd geleden deze vlaamse schone bezocht.
Vriendelijke ontvangst en ziet er goed uit.

Sex was goed,ze vraagt ook of je graag wat word pijn gedaan aan de teelballen,bied sm aan.
Lichaam was goed en pijpen ook.

Enig minpunt dat ze enkel pijpt met condoom(voor de hoge prijs 150 voor 30 min) zou dit zonder mogen zijn.
Mits pijpen zonder condoom herhalingsgevaar groot
 
Jonge meesteres, maar dat doet niet af dat ze professoneel is in wat ze doet. Ze kan zowel sadistisch als heerlijk vernederend zijn. Luistert naar je wensen. Ben flink geneukt geweest door haar strap on. Lang geleden dat ik nog anaal had gedaan, heerlijk gewoon hoe ze je als de slet die je bent weet te behandelen 🙏🙏
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jonge meesteres, maar dat doet niet af dat ze professoneel is in wat ze doet. Ze kan zowel sadistisch als heerlijk vernederend zijn. Luistert naar je wensen. Ben flink geneukt geweest door haar strap on. Lang geleden dat ik nog anaal had gedaan, heerlijk gewoon hoe ze je als de slet die je bent weet te behandelen 🙏🙏
 
Laatst bewerkt door een moderator:
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nu eerst en vooral een disclaimer: ik heb totaal geen ervaring met bdsm, maar wou wel eens wat proberen. Daarom gekozen voor Laura, omdat dat in het NL toch altijd iets vlotter communiceert.

Afspraak maken ging vlot, Laura kon naar me toe komen op een avond. Ik vroeg of ze een video kon maken voor me op voorhand, wat ze zei dat ze ging doen maar bleef uitstellen, en ik uiteindelijk niet gekregen heb . Ze was ook een kwartier te laat, en toen begon ik toch wel wat spijt te hebben.

Uiteindelijk was ze hier, en wow, wat een knappe jonge dame, met echt een gezicht dat ik verwacht van een meesteres: sex-appeal met hopen en toch zo iets bitchy. Eerst rustig wat gepraat, en heb mn kaarten op tafel gelegd en gezegd dat ik geen ervaring had maar ik wel eens wat dingen wou proberen. Oa golden shower, strapon, bevelen opvolgen, en foot fetish.

Begonnen met golden shower wat m'n eerste keer was en wel eens leuk om mee te maken. Dan naar het bed gegaan voor de strapon, waar ze me eerst een prostaat massage gaf om te relaxen. Uiteindelijk hebben we het gewoon met handwerk te maken, omdat ik iets te zenuwachtig was om volledig te relaxen. Tijdens het anaal spelen begon ze me af te trekken, en iedere keer dat ik te hard genoot stopte ze, sloeg ze m'n kleine Jos en zei dat ik maar mocht klaarkomen wanneer zij het zei. Dat dominante vond ik wel leuk.

Dan naar het feet fetish gedeelte gegaan, en mocht ik haar voetjes masseren en mee spelen. Was wel eens leuk, en hier ook zei ze me duidelijk wat ik wel en niet mocht doen. Uiteindelijk klaar gekomen met haar voetjes, en hebben we nog wat gepraat. Ze vroeg of ik ervaring had als masseur want ik wist wel wat ik deed toen ik haar voetjes masseerde. Gezegd dat ik verschillende cursussen had gedaan, en dan vroeg ze me voor een massage om de tijd te vullen. Heb haar dan een erotische massage gegeven.

Dus kortom: vond het een leuke ervaring, en denk wel dat je als bdsm slaaf bij haar aan je trekken komt. Ik vond het fijn om met haar mijn eerste stapjes in de BDSM te zetten en hoewel ze duidelijk de lead pakte, had ik nooit het idee dat ik geen "nee" mocht zeggen, wat ik wel apprecieerde.
 
10 dagen geleden een sessie geboekt bij Meesteres Laura, ze kwam in vol latex me ophalen en op hoge hakken, ik had aangegeven dat ik graag golden shower wilde meemaken, ze plaatste me in bad en gaf aan dat ik mond moest open doen en als er straal kwam dat ik moest opdrinken, wat een ongelofelijke ervaring, ik had aangeven in chastity te zullen willen, ze kijkt na me wormpje en zegt wat een kleintje en zal kijken of er een kuisheidgordel bij jou worm past, en ja hoor me penis was verzegeld. Ze vroeg of ik haar strapon wilde pijpen en voelde me penis groeien en auw waar ook de chasitity begon te knellen. We hebben een ongelofelijke zweep sessie gedaan, ik kan met recht zeggen een eerlijke en super Meesteres
 
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Roker
Ja
Totale kosten (in euro)
450
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgesproken om 22:00, ze was er om 22:30, had geen geld bij voor de kamerhuur (die heb ik mogen voorschieten) en rond 23:00 stond ik weer buiten. Al met al was het het duurste half uurtje van het jaar, ze is echt prachtig om te zien maar ik zou niet snel teruggaan.
 
Afgesproken om 22:00, ze was er om 22:30, had geen geld bij voor de kamerhuur (die heb ik mogen voorschieten) en rond 23:00 stond ik weer buiten. Al met al was het het duurste half uurtje van het jaar, ze is echt prachtig om te zien maar ik zou niet snel teruggaan.
Allee een echte sadistische ervaring dan.
 
Gesproken taal
Nederlands
Totale kosten (in euro)
0€
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Snelle communicatie, to the point en heldere afspraken, dus geboekt… komt niet opdagen en reageert niet meer op telefoons of berichten. 1 Ster omdat het me gelukkig dus ook geen eurocent gekost heeft en ik in plaats van een verloren avond nog net op tijd 2 uur een echte sekswerker kon boeken, hoezeer ik ook zin had in eens iets totaal anders. Heldere afspraken maken in ruil voor een stevige enveloppe met cash en verwachten dat afspraken wederzijds nagekomen worden zal te bedreigend zijn voor voor het gezag van deze "meesteres".
 
Terug
Bovenaan Onderaan