Recensie Laura, Nieuwe Markt linkerpand, 29 Roe 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar026

Wandelaar
25
14/08/22
40
7
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Onlangs bij Laura geweest. Linkerpand, 1e etage rechts. Er waren 2 dames beschikbaar, Maria was ook aanwezig. Ik heb Laura altijd een beetje vermeden maar door de omstandigheden toch maar naar binnnen gegaan. 50,- p+n. Ze zei dat ze 29 is, ik gok iets ouder. Zodra er betaald was leek alle interesse en speelsheid verdwenen. Na 30 seconden pijpen wilde ze al stoppen, ik gaf aan dat het wel wat langer kon en kreeg zowaar een half minuutje extra. Kwaliteit viel tegen, weinig variatie. Daarna wilde ze snel door, ik moest moeite doen om een 'normaal' (doggy) standje met haar te doen, ze gaf ik meteen aan dat 2 standjes de max. was. Ze wilde na een paar keer stoten meteen naar de volgende positie. Ik heb gevraagd of ze haast had, maar ze zei dat dat niet het geval was. Ze was ook niet goed geschoren. Bij elke aanraking van haar tepels zei ze dat het zeer deed (terwijl ik streelde, niet kneep) dus dat was een soort verboden terrein. Geeindigd in missio, heb het verder maar kort gehouden. Deze dame kunt u beter vermijden, wees gewaarschuwd.
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dame begon net haar werkdag en omdat ze best klein is en ik dat erg aantrekkelijk vind liet ik me meelokken haar kamer in.

Eenmaal betaald en uitgekleed erg ongeïnteresseerd. Doggy mocht niet. Pijpen moest ik meerdere keren aangeven nog even door te gaan, ze wilde om de tien seconden stoppen.

In missio geneukt, toen ik klaar kwam kneep ze in mn lul en duwde me weg. Orgasme naar de klote en nog raar reageren dat ik dit geen leuke move vond. Volgens haar was het heel normaal want ze moest het condoom checken....

TMM

Owja, en ze ging terwijl ik net klaar was om te neuken eerst nog even bellen.... Wat en weggegooid geld
 
Laatst bewerkt:
Dame begon net haar werkdag en omdat ze best klein is en ik dat erg aantrekkelijk vind liet ik me meelokken haar kamer in.

Eenmaal betaald en uitgekleed erg ongeïnteresseerd. Doggy mocht niet. Pijpen moest ik meerdere keren aangeven nog even door te gaan, ze wilde om de tien seconden stoppen.

In missio geneukt, toen ik klaar kwam kneep ze in mn lul en duwde me weg. Orgasme naar de klote en nog raar reageren dat ik dit geen leuke move vond. Volgens haar was het heel normaal want ze moest het condoom checken....

TMM

Owja, en ze ging terwijl ik net klaar was om te neuken eerst nog even bellen.... Wat en weggegooid geld
Wat is dat altijd balen zo'n ervaring! Ik snap ook de visie van dit soort dames niet. Ze zullen nooit een vaste klantenkring opbouwen.

Dankjewel voor het delen van je ervaring, ver bij uit de buurt blijven dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan