Recensie Laura, Affligem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Danilo_dude

Newbie
3
25/10/21
1
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/superhete-seks-met-superhete-meid-maandag.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame adverteert onder redlights
en ontvangt maar enkele dagen in de week.

Ik heb haar maandag in de omgeving van Aalst getroffen. Een aangename omgeving met alle voorzieningen en gemakkelijk te bereiken.

De dame zelf is een aangename verschijning en heeft een mooi lichaam.
Ik heb een half uur genomen inclusief anaal wat ze ook gewillig doet.
Achteraf was het sociaal contact niet super.
 
Deze dame adverteert onder redlights
en ontvangt maar enkele dagen in de week.

Ik heb haar maandag in de omgeving van Aalst getroffen. Een aangename omgeving met alle voorzieningen en gemakkelijk te bereiken.

De dame zelf is een aangename verschijning en heeft een mooi lichaam.
Ik heb een half uur genomen inclusief anaal wat ze ook gewillig doet.
Achteraf was het sociaal contact niet super.
Had ze tattoo's?
 
Had vandaag om 14u een afspraak met haar gemaakt, al twee dagen geleden vastgelegd. Vanmorgen nog eens een bericht gestuurd om te vragen of alles nog ok was voor 14u, waarop ik het antwoord kreeg van wel.
Rond 13u vroeg ik of ze eventueel om 13u30 al kon, aangezien ik er toch in de buurt moest passeren, waarop ze antwoordde van niet en dat ik zelfs pas om 14u45 kon komen want dat ze het druk had.

Alle begrip hiervoor, kan gebeuren. Ik heb toen gevraagd of het een andere dag kon aangezien 14u45 net iets te krap ging worden voor me. Toen stuurde ze om 13u45 van niet en dat ik dan toch maar om 14u kon komen en dat ze wel iets zou regelen. Ik heb toen gezegd dat het dan 14u15 zou zijn want dat ik al te ver was doorgereden waarop ze weer antwoordde dat het ok was. Toen ik zei dat ik er bijna was maar nog even langs de bankautomaat moest stuurde ze me langs de kerk waar zogezegd een automaat was maar dus niet bleek te kloppen. Nog even een extra toerke gedaan langs Liedekerke om een automaat te vinden en dan kreeg ik als antwoord dat ik rustig aan kon doen want dat het toch pas om 14u30 paste voor haar.

Toen begon ik vrij chagrijnig te worden maar ik heb dan nog maar eens ok gezegd, aangezien ik enorm veel goesting had om dat kontje te neuken. Om 14u30 gevraagd aan welke huisnummer ik moest zijn, maar geen antwoord.

Nog even gewacht en dan om 14u40 toch doorgereden. Om 14u45 kreeg ik antwoord dat ik kon komen, waarop ik antwoordde dat het voor een andere keer zal zijn. Hierop noemde ze me gek.

Al bij al ben ik volgens mij nog zeer geduldig geweest en aangezien ik had zeer duidelijk en begripvol gezegd dat 14u45 niet ging lukken en zelf voorstelde om een andere keer af te spreken ben ik toch wel zeer geirriteerd dat ze echt dacht me met rond te pot gedraai toch op het voor haar gewenste uur te laten komen. Ik hou absoluut niet van manipulatieve mensen die hun afspraken niet nakomen, en ondanks dat het er een enorm geil dingske uitziet mag ze iemand anders zen tijd verdoen...

Ondanks alles ergens toch wel blij dat het niet doorging want als ze al zo respectloos is bij het afspreken, dan denk ik ze face to face wel een echte onbeschofte trut moet zijn
 
Ik ben nieuw hier en heb dus heel wat te lezen om bij te benen...
Maar ik kan enkel zeggen dat deze Laura volledig mijn type is en als ze morgen terug adverteert ben ik de eerste om er heen te gaan. Ik ga niets meer vertellen want men heeft dan al snel commentaar dat een nieuweling enkel reclame wil maken.
Het is niet de Laura die soms in Wetteren ontvangt. En ze is ook geen Nederlandse. Haar accent verraad dat ze uit het Antwerpse is...
Ze was om de 2 weken enkel op maandag en woensdag daar, maar sinds eind december is ze er echter niet meer. Ligt het aan de drukke jaarwisseling of iets anders? Geen idee, maar wel jammer. Berichten op haar (Nederlands) whatsapp nummer worden ook niet meer gelezen momenteel'

Groeten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan