- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 150
Na een aantal recensies hier gelezen, maar eens op onderzoek uit naar Peppers Massage in Zwolle. Ik werd vriendelijk ontvangen en direct gekoppeld aan een masseuse genaamd Laura (Staat niet op de website, maar deze is meestal niet up to date) . Kon niet kiezen naar deze was ook echt geweldig om naar te kijken. Heel slank en hoewel niet helemaal echt, wel hele mooie borsten met heerlijke tepels.
Gekozen voor een uur erotische massage. Op de kleine, maar zeer nette, kamer ook intiem afgesproken. Na lekker te hebben gedoucht mocht ik gelijk op mijn rug gaan liggen, waarna ze mijn voorkant heerlijk onder handen nam. Meerdere keren heeft ze mijn penis tussen haar mooie borsten laten glijden, wat echt geil was om mee te maken.
Daarna een condoom erover en begon ze te pijpen, wat ik met condoom toch iets minder vindt. Daarna intiem wat heerlijk was in haar strakke vagina.
Na het hoogtepunt nog een heerlijke massage gehad.
Als ik weer in de buurt van Zwolle ben, is de kans groot dat ik weer even langs wip.
Gekozen voor een uur erotische massage. Op de kleine, maar zeer nette, kamer ook intiem afgesproken. Na lekker te hebben gedoucht mocht ik gelijk op mijn rug gaan liggen, waarna ze mijn voorkant heerlijk onder handen nam. Meerdere keren heeft ze mijn penis tussen haar mooie borsten laten glijden, wat echt geil was om mee te maken.
Daarna een condoom erover en begon ze te pijpen, wat ik met condoom toch iets minder vindt. Daarna intiem wat heerlijk was in haar strakke vagina.
Na het hoogtepunt nog een heerlijke massage gehad.
Als ik weer in de buurt van Zwolle ben, is de kans groot dat ik weer even langs wip.