Recensie Laura,TotalTouch Geleen (Voorheen Prive No.11, Heerlen) 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/584922-laura
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk eens bij Laura geweest. Weer een dame van mijn to go list afgevinkt :giggle:
Leuke spontane dame waar in bed echt niks gefake is.
Heerlijke sex gehad in div standjes. Heerlijk klaargekomen. Daarna massage gehad.
En daarna weer heerlijk door in div standjes. Klaarkomen zat er niet meer in bij mij.
Wel heerlijke sex gehad in uurtje. Denk ook niet dat mannen vaker kunnen klaarkomen dan Laura :ROFLMAO: :love:
Ga zeker nog een keer terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
65
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laura, als je dit leest…. Ben blij dat ik jou weer gevonden heb want je herkende me meteen nog van Yvonne. En Laura was zoals ik gewend was… geen extra kosten voor squirting of pijpen zonder… nee dat is bij haar de standaard.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/584922-laura#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Laura geweest.
Vriendelijke en spontane meid, prima ervaring overall.

Hele leuke dat gehad met alles erop en eraan, tongzoenen vond ik niet bijzonder maar pijpen en neuken was bovengemiddeld goed waardoor ik mij ook moest inhouden om niet te snel klaar te komen.
Haar frisse poest uitgebreid gebeft in standje 69 en tijdens het neuken squirtte ze er op los, op hetzelfde moment spoot ik het condoom vol.
Daarna nog even gezellig gekletst.

Wel een aantal dingen die ik vreemd vond:
• Bij het tongzoenen begon ze over mijn volgens haar koude tong, ik had weliswaar vooraf een smintje genomen maar dit heb ik nog nooit gehoord.
• Tijdens het pijpen zonder pakte ze ineens een condoom, teveel voorvocht volgens haar maar dat breekt toch een beetje het moment.
• Ook reageerde ze een beetje paniekerig over één druppeltje water wat blijkbaar nog aan mijn been zat na het douchen, ze was bang dat het bed nat zou worden.

Vooral dat laatste vond ik een beetje tegenstrijdig want dat kwam uit het niets en bovendien squirtte ze een half uur later behoorlijk waardoor er ook wel wat druppels langs de handdoek op het bed belandden.
Het siert haar wel dat ze eerlijk is en dingen gewoon benoemd alleen jammer dat ze dit ook 'in the heat of the moment' doet.

Herhalingsgevaar aanwezuig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/584922-laura#overview
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eens een bezoekje gebracht aan Laura.
Was best druk binnen en lastig alle klanten apart te zetten :ROFLMAO:
Gelukkig heb ik daar niet zo een probleem mee. Al een tijdje niet meer geweest. En al helemaal niet door de weeks.
Volgende keer toch maar in weekend gaan. Gelukkig is ze weer terug bij TT. Toch wel de beste kwa voorzieningen.
Eerst heerlijk samen douchen en elkaar opgeilen. Blijft toch altijd lekker :p
Daarna lekker op bed verder gegaan. Heb een heerlijk uurtje gehad. Kijken of ik dit jaar nog een date kan plannen met haar :cool:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Laura ken ik heel goed, vaste klant bij privé11. Nu zij verhuisd is naar Geleen is het een omweg voor mij. Vanmiddag eerste keer geweest, mooi huis, aangename gastvrouw, mooie kamer.
Veel comfort met douche en toilet op de kamer.
Heerlijk gespeeld met Laura, altijd een schatje. Gfe met dildo voor mij.
En mijn kontje wist ze prima te vinden, vingers, dildo, heerlijk. Poolse parel in Limburg, ongekroonde sexkoningin. Met Laura is het altijd fijn vertoeven en ik miste haar toch echt, jammer dat Geleen zo'n uithoek is voor mij. De zaak is perfect op orde, hele vriendelijke en prettige gastvrouw, uitstekende kamers met veel comfort.
 
Laura ken ik heel goed, vaste klant bij privé11. Nu zij verhuisd is naar Geleen is het een omweg voor mij. Vanmiddag eerste keer geweest, mooi huis, aangename gastvrouw, mooie kamer.
Veel comfort met douche en toilet op de kamer.
Heerlijk gespeeld met Laura, altijd een schatje. Gfe met dildo voor mij.
En mijn kontje wist ze prima te vinden, vingers, dildo, heerlijk. Poolse parel in Limburg, ongekroonde sexkoningin. Met Laura is het altijd fijn vertoeven en ik miste haar toch echt, jammer dat Geleen zo'n uithoek is voor mij. De zaak is perfect op orde, hele vriendelijke en prettige gastvrouw, uitstekende kamers met veel comfort.
Laura is een geile donder inderdaad.
Geleen in een uithoek? Vanaf Privé nr. 11 is het 18 minuten met de auto. Maar misschien woon je in Kerkrade of Vaals of zo.
 
Geleen kost dan dus wat meer moeite blijkbaar, maar naast de voormalige vaste dvp is er als voordeel de kamers in Geleen. Die zijn aanzienlijk beter dan in Heerlen. Het is hier al eerder besproken het gebrek aan uitstraling van het pand in Heerlen.
 
Ik heb het ook eerder besproken en ben meerdere malen in beide zaken geweest voor een specifieke dame op dat moment.
Maar ik zou normaal privé no. 11 nooit bezoeken mocht er niet een specifieke dame aanwezig zijn.
Het voelt alsof je een crackpand bezoekt, al zal het binnen schoon zijn je gaat toch altijd met een beetje een viezig gevoel naar buiten daar absoluut niet meer van deze tijd.
En zeker niet voor het geld wat ze durven vragen kom op lap de boel eens een beetje op ze zullen er de afgelopen 100 jaar toch wel genoeg verdient hebben in ieder geval zo oud ziet het er van binnen uit.
 
1 ingang aan de drukke Rijksweg. 1 ingang aan de discretere achterkant.
Slechts 1x een andere wandelaar aangetroffen. Dat kwam denk ik vooral omdat de gastvrouwen die meneer eerst nog aan wat deo moesten helpen. Ik zag meneer en hoorde zijn probleem. Niet discreet dus.
Ik pak na afloop altijd de korte route via de achteruitgang richting station. (aangezien ik met de trein reis ben ik te vroeg als de trein op tijd is en loop dan wat door centrum en ga via Rijksweg naar binnen) Daar bij de achteringang is ook de receptie. Daar was 1x een gezellig theekransje met gebak tussen dames (dvp's????) en heren (wandelaars???) aan de gang. Keek ik wel vreemd van op.
Meeste keren dat ik daar ben is het wel discreet maar een separe zoals in andere privéhuizen heb ik daar nooit ontdekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan