Recensie Laura, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Capone1981

Vaste klant
115
16/10/22
84
8
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4231195-laura#overview
Totale kosten (in euro)
60
Met slechts een kinky review op zak toch maar besloten deze dame te bezoeken, ondanks dat een review op deze website ontbrak. Haar foto's lonkten gewoon te verleidelijk naar mij en met name haar profielfoto op whatsapp insinueerde een mooi stel borsten. Ik had maar kort de tijd en ik zag dat een vluggertje bij haar maar €60 kost, ik denk daar kan ik mij geen buil aan vallen. Dat bleek ook het geval, al zaten er wel wat nadelen aan zo'n kort bezoekje.

Om te beginnen: haar foto's zijn echt en geven een goed beeld van deze mooie jongedame. Ze had nu iets korter haar (schouderlengte), persoonlijk vind ik het lange haar op de foto's leuker. Maar voor mij stond de dame van de foto's. Ieder zijn smaak maar ik vond het echt een mooie en leuke meid. Misschien geen fotomodel, maar leuke uitstraling. Ik hou ook wat meer van het girl next door type dan van die bloedmooie meiden.

Ze is slank, heeft een mooi klein kontje en een stel borsten waar ik kwijlend naar heb staan kijken. Mooie volle D cup die prompt genoeg naar voren staat, puur natuur en niet te hard en niet te zacht. Echt perfect. Ik heb over Masha wel eens geschreven dat ik lyrisch was over haar borsten….deze waren nog mooier…maar wel ietsje kleiner. Ze is een latina zei ze, maar dat had ik op basis van de foto's niet direct verwacht.

Dan het nadeel van een vluggertje. Ik had niet het idee dat er een connectie tot stand kwam. Ze was echt ingesteld op hup hup snel snel en de deur weer uit. Ze leek af en toe wat afwezig….kwam misschien ook doordat haar telefoon maar geluid bleef maken. Daarnaast alles kost extra. Dus geen zoenen, is extra…..niet aan poesje zitten en ook niet likken….is extra. Ik mocht haar borsten heerlijk kneden maar zodra ik haar tepel beetpakte….echt superlicht….riep ze auw (ik direct sorry, sorry). Ik vraag me af of ze, wanneer je een langere date met meer opties afneemt, dan wat meer ontspannen en toenaderbaar is. Ben benieuwd wat andere bezoekers daarin gaan ervaren.

Het was nu vrij simpel. Liggen, condoom om beetje glijmiddel erop en ze kroop bovenop me (ze wilde eerst pijpen maar dat hoefde voor mij niet). Daarna nog doggy (geweldig met dat kontje en die borsten die dan mooi hangen), missionaris en terug naar zij on top…..dat leverde mij wel rollende ogen op, ik wist zo wel het kwartiertje goed vol te maken 😄. Ze laat niet zomaar alle standjes toe. Met de standjes die we deden doet ze wel lekker mee en is natuurlijk echt nog lekker strak.

Alles bij elkaar echt blij dat ik gegaan ben. Goede wip en ik had die fantastische borsten niet willen missen!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan