Recensie Laura, Rotterdam (vh Almere) 3,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DD_0182

Meubelstuk
1.369
08/09/21
1.028
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/5725738-laura
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geachte medewandelaars,

De positieve geluiden rond deze dame deden mij besluiten om toch een afspraak te maken met deze dame. Dat ging makkelijk en soepel.

Op dag van afspraak naar Utrecht toe gereden, locatie is makkelijk te vinden en is in de betere hoeken van Kanaleneiland. Aangekomen bij het adres app gestuurd, huisnummer gekregen en naar boven.

Huis is niet supermodern, maar wel superschoon en netjes. Dame lijkt zeker wel op de foto's maar heb het idee dat de eerste paar foto's wel van een tijdje terug zijn.

Lekkere kwebbeltante maar niet te praatgraag. Had thuis gedouched, maar daar even snel gewassen. Was een tikje nerveus, maar dame heeft me goed kunnen laten ontspannen. Eerst beetje zoenen, daarna haar lekker gelikt, zij mij heerlijk gepijpt, en daarna in een paar standjes geneukt om daarna doggy het condoom vol te blaffen. Daarna nog even rustig op bed gelegen, beetje gekletst. Ze is in mijn beleving geen klokkijker. Uurtje vol gemaakt en daarna moe maar voldaan huiswaarts.

Absoluut herhalingsgevaar en deze dame verstaat haar vak... In tegenstelling tot haar provinciegenoot die ik laatst in Nieuwegein had bezocht. Dit was echt 1000 procent beter. Het korte haar moet je ding zijn, maar dat is het in mijn geval....
 
Kan bovenstaande review beamen, al vaker bij Laura geweest ontvangt op diverse locaties welke schoon en netjes zijn.
Dat eerst een tijdje zoenen vind ik wel leuk want vaak doen dvp's dat niet en mijn kleine vriend wordt er wel lekker wakker van.
Het uurtje is meestal zo voorbij.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aparte ervaring - wanneer ze praat lijkt het of ze haast heeft om een trein of vliegtuig te halen; maar zodra ze met sexuele handelingen bezig is is dit compleet anders.
Eindeloos tongzoenen, een zeer lekkere blowjob, zachte kreuntjes tijdens de likbeurt en achteraf nog een babbeltje.
Eindoordeel 7.5
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/5725738-laura
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuke, lieve dame die met veel tong tongzoent en de komende paar weken in Waalwijk ontvangt. In eerste instantie vond ik het intense tongzoenen verfrissend maar gedurende de date kreeg ik meer en meer het gevoel dat ze haar riedeltje aan het afdraaien was : ze vroeg of ik haar wilde beffen en daar vroeg ze of ik wilde neuken. Kortom, leuke eenmalige ontmoeting welke voor mij iets te zakelijk was en net wat te weinig passie/emotie in zat.
Douchen voor en achteraf geen enkel probleem en een praatje maken lukt ook wel.
 
Weer een lekkere sessie gehad jammer dat ze nu wat ver weg zit voor mij.
Dat tongzoenen zet me juist aan en vind ik heerlijk om mee te beginnen. Heerlijk klaargekomen dat lukt niet altijd maar bij Laura toch wel regelmatig dus ergens doet ze iets goed.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Ben net bij haar geweest in Roosendaal. Ze is Russisch zei ze (op een of andere manier zie je dat ook direct in haar gezicht)maar spreekt goed Engels. Prachtig lichaam, mooie lichte huid en wat een verademing; geen tatouages! Gewoon puur natuur. Lang verhaal kort, ze tongzoent als een dolle. Op een gegeven moment was ik daar wel klaar mee hoe lekker ik dat ook vind. Haar likken was heerlijk, ze pijpt heel goed maar ze heeft wel wat dingetjes die ze liever niet heeft en laat dat dan ook redelijk dwingend weten. Verder zit ze constant zelf aan haar clitoris om die te stimuleren. Uiteindelijk doggy afgemaakt. Hygiëne is prima, douchen kan voor en achteraf. Maar met 170 euro voor 1 uur (wat ik uiteindelijk niet gehaald heb, ongeveer 3 kwartier maar) geen herhalings gevaar wat mij betreft.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/5725738-laura#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn afspraakje met Laura kun je een mislukking noemen. Toch zou ik een bezoekje aanraden. Laura is strak "onderin": vaak een voordeel, in mijn geval niet. Na het proberen van 'missionaris' en 'cow girl' bleek penetratieve seks tussen ons niet te gaan i.v.m. formaat van penis. Erg jammer, want Laura is een aantrekkelijke dame (de foto's geven een accuraat beeld) die breed ontwikkeld is en waarmee je dus een leuk gesprek kunt voeren over heel uiteenlopende zaken (ze spreekt goed Engels en nog een aantal talen).

De combinatie van levenservaring (en persoonlijkheid) met een nog jeugdig, sexy, lichaam zou mij vaker met Laura doen afspreken als seksueel wat meer tussen ons mogelijk was. Wat wel mogelijk was (tongzoenen, pijpen) dat deed Laura fijn en met overgave. Dat ze ontvangt in een keurig appartement, en ze zelf ook duidelijk aandacht aan haar verzorging en uiterlijk besteed, zijn verdere pluspunten.

N.B. a) Drie sterren voor 'intiem' niet vanwege mindere skills van Laura, maar omdat dit tussen ons simpelweg niet ging; b) Afspraakje vond plaats in Amersfoort.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5725738-laura#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Via WA kon ik snel een afspraak bij Laura maken. Ze ontvangt in een mooie schone flat met parkeren voor de deur. Als ze open doet is ze gekleed in een mooi setje.
Ze ziet er prachtig uit - bijna precies zoals op de foto's. Ik vind haar dat korte blonde haar heel sexy staan. Ze praat goed Engels en houdt van rustig aan - geen haast. Eerst even kort douchen en dan even aftasten. Ze krijgt een 10 voor zoenen en tongzoenen - ze blijft maar doorgaan. Als je van zoenen houdt zit je helemaal goed bij Laura - zelf tijdens het neuken.
Het is echt een heel aardige dame die haar vak (sekswerker) zeer goed verstaat. Alles loopt lekker op rolletjes en lijkt vanzelf te gaan. Na de daad nog even lekker blijven knuffelen en nog wat napraten - het uur vloog om. Ik vind haar helemaal geweldig!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame ook heel lang geleden bezocht. (voor covid dus gok 2018!)
Vond de fotos toen echt wow.. echter het origineel viel vies tegen (tov de fotos!). Werkelijkheid lijkt iets duidelijker zichtbaar in de nieuwere fotos op kinky

Echter. Was geen beauty en dus ook geen kans opherhaling
 
Laura is een oudgediende van het flying circus. Ik heb haar ook een stuk of 5 keer bezocht heel lang geleden. Vriendelijke en rustige dame die gelijk terzake komt. Aanradertje voor de tz liefhebbers maar voor de rest vrij tam als ik nu vergelijk met wat ik sinds 2018 aan geile (en goedkopere) toppers heb ontmoet. :p
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dame is iets wat voller dan op de foto's. Pijpen was niet zo bijzonder. Maar verder een prima date gehad. Ze begon zelfs met wat pussysliding, leuke verassing. Voor liefhebbers van tz zit je hier wel goed.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben ook bij Laura geweest.
Leuke meid met een lekker lijf, het korte haar moet wel je ding zijn.
Ze kan heerlijk pijpen en deed lekker mee in een paar standjes.
Maar ik knapte een beetje af op het tongzoenen.
Ze stak haar tong in mijn mond en deed daarna niks meer, wat mij ook niet veel ruimte liet om op dat gebied iets te doen.
Dat en ik heb toch liever vrouwen met lang haar.
Ze is helemaal geen verkeerde, maar voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan