Recensie Laure, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doefzak

Stamgast
Forumpionier
538
01/07/21
434
11
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/massage-voor-de-man-intens-en-met-genegenheid-gegeven1-53u.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was al een hele tijd benieuwd naar een Tantra massage, maar kreeg het op mijn heupen van al het gezwets daarrond. Ik weet graag waaraan ik begin, en het lijkt soms alsof Tantra vooral uitblinkt in onduidelijkheid.

Uiteindelijk kwam ik bij Laure terecht. Ze kwam ter sprake in een ander topic en er zijn wat uitgesproken meningen over haar. Je mening is natuurlijk gebaseerd op jouw ervaring, vanuit jouw perspectief en hoe jij in het leven staat. Daarom is denk ik mijn mening misschien wat genuanceerder.

Laat me beginnen over haar advertentie. Ze is in de eerste plaats heel duidelijk in haar advertentie, bakent heel duidelijk haar diensten af zodat je op voorhand heel goed weet wat kan en wat niet. Er is niets in haar advertentie dat niet 100% klopt met wat ik ervaren heb. Dit vind ik enorm belangrijk. Het zorgt ervoor dat je ontspannen je afspraak tegemoet gaat. Dat zal me de volgende keer beter lukken dan deze eerste keer, want op voorhand wist ik natuurlijk niet zeker wat te verwachten.

Je stuurt haar een mail, je krijgt er eentje terug. Per mail wordt nog eens haarfijn uitgelegd wat ze aanbiedt en wat niet. Ik kan hier ook alleen maar beamen en benadrukken: als je het hoogtepunt belangrijker vindt dan de massage, dan zoek je best verder. Wanneer we allebei duidelijk op 1 lijn zitten qua aanbod en verwachtingen kreeg ik haar telefoonnummer en kon ik een afspraak maken. Klinkt allemaal heel omslachtig maar ging bij me eigenlijk heel snel en vlot. We zaten ook wel heel vlot op 1 lijn.

Ik wou geen Thaïse "happy ending" ervaring, spreekt me niet aan. Een aangename massage door een Vlaamse en vriendelijke dame, met mogelijkheid tot een hoogtepunt zonder uitdrukkelijke voorafgaande focus daarop: daar voelde ik me wel comfortabel bij.

Ik wist niet goed of ik voor 1,5u (150€) of 2u (180€) moest gaan en we zouden het er ter plaatse nog over hebben. Ik wou vooral niet het gevoel hebben dat anderhalf uurtje te kort was, maar ik ben ook niet geneigd om, de eerste keer dat ik iets ervaar, daar meteen voor meer en duurder te kiezen. We zien wel.

Ze vraagt kort voor aankomst een berichtje te sturen en zo ook gedaan. Bij aankomst haar terrein opgereden, er is geen andere parkeergelegenheid. Ze ontvangt in een aangename, mooie, groene, rustige omgeving in het noorden van de provincie Antwerpen. Het plaatje klopt wel. De deur stond op een kier, even aangeklopt voor ik binnen stapte en daar stond Laure.

Laure is een aangename, vrolijke verschijning. Ze geeft zelf aan 42j te zijn, en dat mensen vaak vinden dat ze er jonger uitziet. Ik kan me daar best in vinden. Ze is slank (een lichtgewichtje) en met 1m70 niet te klein of groot voor mijn 1m80.

Er is voldoende tijd voor een babbeltje vooraf, vond ik ook best fijn. Het had wel wat ongemakkelijk aangevoeld van meteen m`n kleren uit te doen en plaats te nemen.

Wat me vooral opvalt is dat ze een natuurmens is, die heel rustig en positief in het leven staat. Ook dat klopt wel met haar aanbieden van massages. Ze is intelligent en veelzijdig, een aangenaam persoon. Ze heeft best uitgesproken ideeën over hoe de wereld in elkaar steekt. Over covid, over 5G, ... Ik heb geen uitgesproken mening over die onderwerpen in de ene of de andere richting en heb haar dat ook duidelijk gemaakt. We hebben ook over andere zaken gepraat en hoe we in het leven staan en hebben ook wel raakvlakken. Je moet geen onderwerpen uit de weg gaan bij haar, maar bent vrij jouw levensbeschouwing te beleven en uit te drukken. Maar als je niet kan aanvaarden dat er mensen zijn die uitgesproken meningen hebben over covid, straling enz dan kan je misschien toch best elders naartoe gaan. Live and let live is hier wel een goed motto.

Laure masseerde me op een matras voor de houtkachel. Aangenaam warm en creëert ook een aangename sfeer. Ze gebruikt warme olie en masseert je van teen tot hoofd. Ze vraagt ook op voorhand of ze je overal mag masseren. Ik kan best van een massage genieten, van de aanrakingen, van het sensuele aspect in dit geval. Ik keek niet specifiek uit naar een hoogtepunt maar was wel benieuwd om dat te ervaren bij een massage. Ik zonk weg in een roes die ik wel vaker heb wanneer ik van een massage geniet. Ze masseerde me met handen, armen, voeten, borsten, helemaal body 2 body, ... Daarbij is het ook wel aangenaam dat ze zo`n lichtgewichtje is. Ik was me vaak niet gewaar van waarmee ze me nu masseerde, ik voelde gewoon enkel haar aanrakingen. Onbedoeld heb ik haar ademhaling gehoord / gevoeld wanneer ze met haar gezicht vlakbij m`n hoofd hing, en ik kan wel genieten van zulke kleine dingetjes. Je mag haar respectvol aanraken, en als je dat niet vanzelf begint te doen brengt ze jou zachtjes in de mogelijkheid dat te doen. Ze houdt de hele tijd een slip aan, en dat is een duidelijke barrière. Desondanks had ik een mooi uitzicht op haar aangename vrouwelijke rondingen, ik vind haar best aantrekkelijk. Uiteindelijk vind ik dat wel goed dat ze die slip aanhield, zonder had ik misschien wel in de verleiding gekomen tot iets dat niet tot de mogelijkheden behoort. Het voelde daardoor allemaal heel natuurlijk, ongedwongen en comfortabel aan. Ze stuurt je zachtjes aan, voor je arm te verleggen wanneer ze die masseert, wanneer je mag omdraaien, vraagt of je iets aangenaam vindt of niet. Zonder veel woorden, maar voldoende om de massage te kunnen sturen tot iets wat je aangenaam vindt. Ze gaat dan op een gegeven moment met iets meer aandacht masseren rond je geslacht en werkt je zachtjes naar een hoogtepunt toe. Ze heeft mij net niet over dat punt gekregen maar ik denk dat ik daar wel wat moeite mee heb. Het was wel bijzonder intens, op een goede manier weliswaar. De massage stopt ook niet abrupt daarna. Als ik het me goed herinner heeft ze nog een tweede keer daarnaartoe gewerkt, maar dus zeker niet op een manier dat het aanvoelde alsof het daarom ging. Ik apprecieerde het wel dat ze me "opnieuw de kans gaf" om het zo te zeggen, ze ontzegde het me niet. En daarna kwam het ook stilletjes ten einde. Ze wrijft daarbij de olie zachtjes van je lichaam met handdoekjes, nog altijd zacht en sensueel, als een onderdeel van de massage. Ze laat je zachtjes uit het moment komen en biedt je de mogelijkheid aan om te douchen als je dat wenst. Alles is er proper en aanwezig, en de olie spoelt makkelijk af.

Toen ik uit de douche kwam was alles al opgeruimd. We hebben nog kort gepraat en afgerekend, maar ik voelde aan dat ze toch ook wel graag zichzelf wou gaan afspoelen dus rondde af. Ik ben er in totaal 3u geweest, waarvan ze me de volle 2u heeft gemasseerd. Dat hoefde zeker niet korter, maar ik denk dat het ook niet langer hoefde al is dat een eerder persoonlijk aanvoelen. Iemand anders kan het misschien anders aanvoelen, voor mij was het perfect zo.

Laure geeft geen Tantra, dat maakt ze zelf ook duidelijk. Ik weet dus nog steeds niet wat dat inhoudt, maar ik weet nu wel wat haar massage inhoudt. En daar ben ik eigenlijk heel tevreden over. Ik ben er zeker van dat ik er nog eens zou willen langsgaan maar het is niet makkelijk er een geschikt moment voor te vinden. Inclusief de verplaatsing neemt dit 5u in van m`n dag, en dat is heel moeilijk onder de radar te houden voor het thuisfront.

Behandel deze dame met respect want dat verdient ze. Blijf er aub weg als je denkt dat je ze tot meer kan overhalen. Voor mij is ze een parel en ik hoop dat ze dit nog lang blijft aanbieden zodat ik er opnieuw langs kan.
 
Ik kan wat @Doefzak zegt volledig onderschrijven.

Heel prettige, deugddoende massage die absoluut de moeite is als je niet met 'sex' in het hoofd zit of verwacht.

En de handjob is ook geen klassieke handjob. Daar kent ze verschillende, heel aparte maar aangename technieken voor..

Moeilijk te omschrijven, moet je ervaren.
 
Ik kan wat hierboven beschreven is alleen maar beamen, ben er zelf al een keer of vier geweest. Behandel haar met respect en onderga de massage, leer voelen en ontvangen, al de rest is dan bijzaak. Mijn hoogtepunten bij haar waren steeds top en ook al is het niet het belangrijkste van de massage toch waren ze steeds heftig. Een echte verwenning van je zintuigen....
 
Ik ben er 1 keer geweest en daar blijft het voor mij bij. Haar massage is niet slecht, zeker geen tantra maar vooral beperkt tot gewrijf.
Wat je echter allemaal moet horen in het voorafgaand gesprek ! Totaal wereldvreemd en compleet gebrainwashed door complot theorie.
Stoorde mij toch ook dat haar dochter boven in bed zit/ligt/speelt tijdens de massage.
Gebeurde gelukkig niet dat ze naar beneden kwam maar durf mij niet voorstellen dat er ineens een kindje naast jou staat terwijl haar naakte mama met een naakte vreemde man op een matras op de grond ligt. Niet bevorderend om een geruststellend gevoel te hebben en eerder bizarre ervaring.

Vond ook haar borsten totaal niet opwindend :klein en hangen door borstvoeding veronderstel ik..afknapper voor mij.

Dus nee; zeker geen herhaling
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook al verschillende keren bij haar geweest. steeds heerlijk ontspannen behandeling gekregen die je gewoon moet ondergaan, lay back and enjoy. Ze neemt inderdaad de tijd voor een babbel met een tas thee, en als ze voelt dat je niet mee gaat met de complot-theoriën gaat ze hier ook niet verder op in. ;). Laat haar gewoon doen, ze voelt je aan en gaat helemaal op in haar massage. Bij vele adresjes weet je al na 2 afspraakjes wat er exact gaat gebeuren, bij haar is de massage steeds compleet verschillend. Het is wel serieus uit de richting voor mij, anders zou ik deze parel al meer hebben bezocht.
 
Is geen reclame. Laure is een topper voor massage als je haar stijl en techniek kan appreciëren. Is natuurlijk persoonlijke smaak. Ik kom er vaak en graag en ga altijd goedgezind terug naar huis. Je moet niets vragen wat ze niet aanbiedt, maar wat ze aanbiedt vind ik persoonlijk zeer aangenaam.
 
Is geen reclame. Laure is een topper voor massage als je haar stijl en techniek kan appreciëren. Is natuurlijk persoonlijke smaak. Ik kom er vaak en graag en ga altijd goedgezind terug naar huis. Je moet niets vragen wat ze niet aanbiedt, maar wat ze aanbiedt vind ik persoonlijk zeer aangenaam.

Klopt. Op de letter genomen past haar massage hier niet eens. Het is enkel de manuele afwerking. Voor de rest is het een zeer aangename, niet echt 'gewone' massage.

Maar mensen moeten goed beseffen dat 'sex' hier echt niet van toepassing is.
 
Klopt. Op de letter genomen past haar massage hier niet eens. Het is enkel de manuele afwerking. Voor de rest is het een zeer aangename, niet echt 'gewone' massage.

Maar mensen moeten goed beseffen dat 'sex' hier echt niet van toepassing is.
Ik heb ook even getwijfeld om hier een review te posten om die reden. Maar goed, ze adverteert op RL dus redeneerde ik dat een review ook wel hier past. Maar inderdaad, "sex" is hier echt niet op z`n plaats, en dat maakt ze heel erg duidelijk als je met haar contact opneemt.
 
De omschrijving van Josdoordewind is identiek zoals mijn ervaringen.
Ik ben het ook niet eens met haar (complot-)theorieën maar "Live and let live… " en je geniet er van een zeer originele massage, met een super HE.
Wat maakt het dan uit wat haar echte naam is, hoeveel namen ze heeft, dat ze haar slip al dan niet aanhoudt, …
Voor mij is ze een top-masseuse die een b2b-massage aanbiedt waar maar weinig dames aan kunnen tippen.
En waarom zou ze dan in godsnaam hier niet thuis horen?
 

Laure staat nu ook op de site van Tantramassage-nederland.nl en noemt zich daar Laura. Ik heb daar een beetje een dubbel gevoel bij want, hoe genegen ik haar ook was, haar massages zijn geen tantramassages (dat geeft zij ook wel aan in de begeleidende tekst) en dat verwacht je toch van de dames en heren op die site. Ze moest natuurlijk wel iets doen want de zaken draaien niet zoals gewenst vermoed ik.
 
Laatst bewerkt:
Een aantal weken geleden ben ik bij Laura geweest. Dit was mijn allereerste aanraking met een (tantra)massage of überhaupt een betaalde ontmoeting met een vrouw.
Omdat dit de eerste tantramassage was voor mij kan ik niet vergelijken met andere over hoe goed dit was. Zelf vond ik de massage echt lekker en ze pakte elk stukje grondig aan.
Aan het einde ook nog een handmatig hoogtepunt en dat doet zij toch wel erg goed, hij kwam echt uit mijn tenen.
Tip! boek wel direct bij haar en niet via tantramassage als je 10 euro wilt besparen.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar jaar geleden bij Laure geweest.
De ervaring was super. Had het gevoel dat mijn volledige lichaam was klaargekomen op het einde van de massage. Had ik nog nooit eerder meegemaakt.

Omdat het toch wel een eindje rijden is, is het niet altijd even eenvoudig voor mij om er opnieuw mee af te spreken.

Binnenkort toch nog eens proberen in te plannen!
 

Laure staat nu ook op de site van Tantramassage-nederland.nl en noemt zich daar Laura. Ik heb daar een beetje een dubbel gevoel bij want, hoe genegen ik haar ook was, haar massages zijn geen tantramassages (dat geeft zij ook wel aan in de begeleidende tekst) en dat verwacht je toch van de dames en heren op die site. Ze moest natuurlijk wel iets doen want de zaken draaien niet zoals gewenst vermoed ik.
De massage van Laure heeft weinig van doen met Tantra, ze zegt dat zelf ook. het is haar eigen stijl.
Aardige vrouw, heel andere massage dan ik verwachtte en die mij wel beviel. Was niet op zoek naar seks of een HP. Jammer van de zware gespreksonderwerpen vooraf.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan