Recensie Lauren/Natalia, Amsterdam (vh Groningen, Alkmaar, Rotterdam) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HeleZool

Newbie
24
26/04/22
29
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/7589555-natalia
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb een mooi uurtje met Natalia mee mogen maken.

Een afspraak maken ging helaas niet heel soepel. Na twee pogingen, waarbij ze het op het laatste moment liet afweten en de tweede keer zelfs helemaal niet meer reageerde, kwam ze vandaag met een berichtje dat ze beschikbaar zou zijn vanaf 16:00. Dacht even dat het weer niet doorging maar 5 minuten voor onze afgesproken tijd kwam ze opeens weer tot leven en toch maar gegaan. Ik raad aan om alleen te gaan als je dicht in de buurt woont, want je kan zomaar voor niks komen.

Maar nu het belangrijke gedeelte.

Hoewel haar foto's wel met filters zijn is ze toch echt de mooie dame van de plaatjes. Superknap koppie, fit lichaam, alleen niet de mooiste neppe borsten.

Relaxte dame, heel lief, draagt een leuk setje als je binnenkomt en is goed verzorgd.

Pijpen, ookal deed ze wel deepthroat, ging wat mechanisch. Ze deed dit met condoom, normaal vraag ik zonder maar ik had andere prioriteiten vandaag.

Had geboekt voor een uurtje incl anaal. Ze vroeg nog "only anal or also pussy" en leek blij dat ik voor beide koos. Een paar standjes normale seks, haar voorkeur leek bij doggy, op haar knieen maar ook staand.

Vervolgens ging ze op haar zij liggen en mochten we voorzichting anaal beginnen. Ze voerde al snel zelf het tempo op, beweegt soepel zoals je van een latina verwacht. Na even zo genieten werd het toch tijd voor het wat hardere werk en draaide ik haar op haar buik en ging ik testen hoever ik kon gaan. Ben benieuwd wat haar grens is want ik heb hem niet bereikt. Denk dat ik ongeveer 20 minuten flink door heb gestoten totdat ik klaarkwam (helaas duurt dit altijd wel even bij mij).

Daarna nog even een babbetje gemaakt. Ze spreekt genoeg engels om een gesprek te kunnen voeren al moet je je soms even herhalen.

Al met al een geslaagd bezoek en aangezien ze nog een maandje in nl zou zijn ga ik misschien nog wel een keer langs.
 
Heb paar keer geprobeerd een afspraak met deze dame te maken, toen ze in Alkmaar was. kreeg geen reactie toen was ze weer in Rotterdam, toen antwoorde ze wel. had een tijd gesproken maar kreeg nooit het adres....
Nu zit ze in Groningen. ik heb het opgegeven
 
Gesproken taal
Engels
Natalia may be a good experience, however her attitude and unreliability are a complete turn off.
My date was cancelled without any heads up. I texted "her" and we confirmed a date around 4 hours in advance; agreed with the services, payment and hour. Everything was good, by chance I texted an hour before to confirm our date. Without explanation and somehow rudely she said that she is busy. I got annoyed but proposed meeting an hour later, she then said she does not know and she will tell me whenever she is free and if she feels like it. I protested against it and told her that she could have told me way before that she was not available, then she gave me vague excuses and said that she cannot say no to other customers, although she agreed with me before. Afterwards, she sent me pics of her friends that were available. I rejected the proposition, as I wanted her and not her friends.
I believe you do not speak with the lady herself, it is a booker. Whatever the case, the booker or themselves are rude and do not keep appointments. Would not recommend, bad service. Honestly, save the headache and go to other girls that could be cheaper and more accommodating. I ended up going to another lovely girl named Lina and she was fantastic and for a better price too.

Mod: Je heb geen gebruik gemaakt van haar diensten, dus sterren geven is ook niet nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7589555-natalia
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I need to stand corrected regarding my last message and clarify that the lady herself is really sweet, funny and quite wild. The only issue is to actually get an appointment with her, since you'd have to go through a bad booker. But if you are able to by pass this, you are in for a real treat.

I opted for an hour with bj without and cumming on face (50 each). When I arrived she opened the door and she was stunning. She is the lady in the pictures for sure. She is really nice and easy to talk to. After a quick shower, the fun started, she really knows what to do to please you and she gets into it a lot. Really nice bj, so the 50 extra were totally worth it. The sex is great! She is very active and gets a bit dirty with it. After sex, we had a really nice chat and ended up making out before the hour was finished. I believe if you treat her well, you can get a lot back.

I will see her again soon for sure.
 
Terug
Bovenaan Onderaan