Recensie Lauren, Rendez Vous Privé, Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Captain HardCock

Wandelaar
31
04/01/23
54
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdens een vorig bezoek had ik Lauren zien lopen en deze week was ik eindelijk in de gelegenheid om kennis te maken.
Lauren is een mooie jonge dame om te zien, met een opwindend figuurtje.
In de omgang is ze (h)eerlijk direct en gezegend met een goed gevoel voor humor....altijd een plus.
Intens en sensueel zoenen, gevolgd door, wat ik alleen maar kan omschrijven als uitstekende orale kunsten.
Op verzoek van de dame in doggy style en met haar welgevormde billen als stootkussen, kon ik e.a. helaas niet lang meer uitstellen.

Kijk al uit naar de volgende ontmoeting.
 
Ongevraagd advies van betweters op dit forum wordt altijd 'gewaardeerd'

in dit specifieke geval, wellicht beter om geen linkje bij te plaatsen.
De link gaat naar de profielpagina van de dame op de website van RVP, op het moment dat de dame elders werkzaam is, dan heeft het 'linkje' geen toegevoegde waarde meer.
 
Laatst bewerkt:
Ongevraagd advies van betweters op dit forum wordt altijd 'gewaardeerd'

in dit specifieke geval, wellicht beter om geen linkje bij te plaatsen.
De link gaat naar de profielpagina van de dame op de website van RVP, op het moment dat de dame elders werkzaam is, dan heeft het 'linkje' een toegevoegde waarde meer.
Beetje jammere reactie op een goed bedoeld iets. En ja dat links kunnen verouderen klopt helemaal, dan komt er vanzelf wel weer een nieuwe link ;)
 
Laatst bewerkt:
Ongevraagd advies van betweters op dit forum wordt altijd 'gewaardeerd'

in dit specifieke geval, wellicht beter om geen linkje bij te plaatsen.
De link gaat naar de profielpagina van de dame op de website van RVP, op het moment dat de dame elders werkzaam is, dan heeft het 'linkje' geen toegevoegde waarde meer.
Natuurlijk heeft elke dame een permanente kinky / sexjob link…. 🤔

Een link daar de profiel pagina bij een Privéhuis is altijd handig. Staan meestal gelijk de tijden e.d. bij. Mocht ze verhuizen extra plek dan een een extra linkje…
 
Ongevraagd advies van betweters op dit forum wordt altijd 'gewaardeerd'

in dit specifieke geval, wellicht beter om geen linkje bij te plaatsen.
De link gaat naar de profielpagina van de dame op de website van RVP, op het moment dat de dame elders werkzaam is, dan heeft het 'linkje' geen toegevoegde waarde meer.
ik heb blijkbaar iets gemist. Zit ze niet meer bij rvp? Waar kan ik ze dan terugvinden?
 
Klopt haar foto met de realiteit ? Want dan zou ze echt wel knap figuur & gezichtje hebben ? Of is dit een neig bewerkte foto / standaard foto ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan