WHEM lauren virtueel en real life

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
14/08/22
0
Eerst en vooral mijn excuses dat ik dit bericht in alle provincies van België plaats, deze dame geeft haar locatie niet op en er bestond niet zoiets als België in het algemeen.
Mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met deze dame: https://www.redlights.be/virtuele-seks/vlaamse-filmpjes.html
Ze belooft om af te spreken na het betalen van haar filmpjes, maar ik ben niet echt geïnteresseerd in de filmpjes wel om in real life af te spreken.
Daarom zou ik willen weten hoe betrouwbaar dit is, wie heeft haar al gecontacteerd? Wordt er daarna effectief afgesproken aan eerlijke prijzen? Ik ben zelf nog redelijk jong en onervaren met DVP's. Zou stom zijn moest ik bij mijn eerste ervaring direct €50 (wat ze vraagt voor de filmpjes) kwijt zijn.
 
Laatst bewerkt:
Eerst en vooral mijn excuses dat ik dit bericht in alle provincies van België plaats, deze dame geeft haar locatie niet op en er bestond niet zoiets als België in het algemeen.
Mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met deze dame: https://www.redlights.be/virtuele-seks/vlaamse-filmpjes.html
Ze belooft om af te spreken na het betalen van haar filmpjes, maar ik ben niet echt geïnteresseerd in de filmpjes wel om in real life af te spreken.
Daarom zou ik willen weten hoe betrouwbaar dit is, wie heeft haar al gecontacteerd? Wordt er daarna effectief afgesproken aan eerlijke prijzen? Ik ben zelf nog redelijk jong en onervaren met DVP's. Zou stom zijn moest ik bij mijn eerste ervaring direct €50 (wat ze vraagt voor de filmpjes) kwijt zijn.
@donvorleone8000 , ik begrijp waarom je voor deze dame zou kiezen. Ze ziet er goed uit. Maar persoonlijk zou ik niet meedoen in dit 'businessmodel' dat zij vooropstelt.

Als je niet veel ervaring hebt zou ik een andere DVP kiezen, waar je wel 100% garantie hebt op een sex date. Bij deze dame in kwestie heb je die zekerheid niet. Kans is groot dat je blijft betalen voor haar content zonder dat hier effectief een afspraakje van komt.

Kijk eens rond op dit forum, er zitten wel goede recensies die je kunt overwegen.
 
Je bent trouwens niet eens zeker of het wel filmpjes van haar zijn. Voor hetzelfde geld is het een fake "evelientje", zo'n student of pooier die je random filmjes stuurt die hij ergens van een site download...
 
Je bent trouwens niet eens zeker of het wel filmpjes van haar zijn. Voor hetzelfde geld is het een fake "evelientje", zo'n student of pooier die je random filmjes stuurt die hij ergens van een site download...
inderdaad daar heb ik ook al aan gedacht, je kan ook betalen en niets ontvangen. Nu nogmaals die filmpjes laten me volledig koud. Vervelende is dat ze pas uitleg wil geven over de rest nadat je de video's hebt gekocht. Moest ik van iemand hier horen dat het allemaal waar is zou ik er nogsteeds graag mee afspreken.
 
Laatst bewerkt:
vind het een interessante screening methode van haar. Als ze aan verzoekjes doet zou je wel op die manier er achter kunnen komen dat zij het echt is.

aan de andere kant zou je toch ook van de advertentie site mogen verwachten dat zij ook verifieren dat de aanbieder ook op de foto's staat
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.389
Leden
33.211
Nieuwste lid
tostimeester
Terug
Bovenaan Onderaan