WHEM Laurin Horn/Heel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
op hkrs is over deze dame geschreven. Kun je Ms vinden onder Venery.nl Was niet onverdeeld positief. Ook op wie heeft er gebeld staan een aantal reacties over haar.
Ik heb haar aan de lijn gehad om een afspraak te maken. Ze vroeg op een gegeven moment mijn leeftijd en die heb ik eerlijk verteld. Toen wilde ze geen afspraak meer. Dat mag natuurlijk, maar dat kun je ook bij je advertentie zetten
Raadsman
 
Raar gesprek met haar gehad, gaat vragen of ik drugs en drank heb gebruikt, geef aan dat ik niet drink of drugs gebruik. Gaat dan vragen of ik ziek ben, want ik heb schijnbaar een schore stem. Geef aan dat ik niet ziek ben en QR code heb en ben ook niet verkoude. Vraagt inderdaad naar mijn leeftijd. Ik wil dan vragen of de mogelijkheden allemaal kloppen op haar advertentie en toen begon ze geïrriteerd te doen en met verheffende stem te praten etc, heb maar opgehangen, wat een opgefokt vrouwtje.

Is toch normaal dat wij naar de mogelijkheden vragen of het allemaal klopt? Ik ben zo vaak naar een date gegaan en moet dan opeens bijbetalen voor mogelijkheden of mogelijkheden die ze helemaal niet doet wat wel in de adverentie staan. Dus, is vrij normaal dat ik daar nu naar vraag zodat ik duidelijkheid heb. Geen zin om weer belogen te worden.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan