Recensie Laury, Antwerpen, Villa Tinto 15 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
OK, goed om weten. Ik bezocht haar vorige woensdag en dan zat ze nog op haar vast adres VT15.
Hier een link naar haar oude advertentie toen het SKW nog dicht was. Ze staat nog op die site van het massagesalon maar is er wel niet meer werkzaam.
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laury-plezier-en-kwaliteit.html
Inderdaad Feckmu, de Laury die overdag op de VT 15 staat lijkt me inderdaad de dame die op bovenstaande link staat, kan je ook een beoordeling geven voor ons aub ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze DVP ondertussen al paar keer bezocht.
Staat al van voor Corona op die plek en vraag me nu af waarom ik haar nog niet eerder bezocht.
Misschien omdat ze niet direct opvalt? Eerder het girl of beter" milf next door" type
Uitstekende service , sympathiek en zeker geen klokkijkster, deze Roemeense MILF. Is blijkbaar 40 jaar oud, toont jonger.
Maar zeker niet erg voor een fan van natuurlijke MILFS ;)
Uitstekend pijpwerk en een dame die zeker rekening houdt met je wensen. Zo heeft ze ook de nodige aandacht voor mijn tepels met nagels en mond ... Lekker voorspel ook al staande direct na het wassen met wat zoenwerk en strelingen bij. Toppertje wat mij betreft !!!
Ondertussen samen met haar overbuur op de VT en Elena (schippersstraat) één van mijn favorietjes.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze namiddag was ik eigenlijk op zoek naar Rossi maar ze was niet aanwezig dan bij Laury binnengestapt ,slank Brunette ze heeft altijd een kleedje of jurkje aan ,gekozen voor een halfuur zeer uitstekende service pijpen met veel gevoel en de balletjes worden mee verwend ook kust ze graag in uw nek ,hals er wordt niks vergeten het heeft niet lang mogen duren of ik had bijna gefinisht in haar zalige pijpmondje dan overgeschakeld naar missio de finish was zalig haar kutje voelt lekker aan , kortom ze geeft de nodige aandacht en leuke tijd met haar en kijkt zeker niet naar de klok wat toch belangrijk is en sommige durven er toch over klagen ,ze werkt zeker tot Nieuwjaar .
 
Vandaag toch eens gaan wandelen in skw,het viel me op dat de meeste toch voor het raam staan zonder enige klanten buiten de toppers die druk bezig zijn ,was van plan Alexia te bezoeken in SS 12 maar helaas ze is vertrokken naar haar thuisland ,dan toch een paar keer langs VT gepasseerd en uiteindelijk bij Laury beland ,haar service is nog steeds uitmuntend ,ze heeft een dikke maand op verlof geweest en terug on stage ,na het kennis maken en wasje beide ,begon ze me al staand te pijpen eerst lekker met haar tong begint ze over mijn eikel te likken en ze begon zachtjes te pijpen ,terug mijn eikel likken en over de lengte naar mijn balzak toe nam ze in haar volle mond en terug naar mijn eikel dit teasen heeft wel een paar minuten gebeurt ,daarna zijn we op bed beland en terwijl ze mijn jongeheer gulzig pijpte kon ik haar lekker vingeren ,haar kutje is wel lichtjes behaard in een V-vorm zoals bij Rossie.
On top begon ze aan pussy glyding te doen zalig !,dan condoom aan en ze begon lichtjes op en neer het tempo op te voeren ,ik had haar lekker vast aan heupen terwijl ze lekker pompte ,wat een zalig strak kutje heeft ze ,gewisseld in missio en gefinisht met een eerlijk orgasme ,deze meid levert nog steeds een geweldige service en kijkt niet op de klok als je maar voldaan bent !sinds mijn laatste wandelgangen viel mij op dat sommige Dvp me ineens herkende en teken doet om binnen te komen wat voordien niet was ,zou het te maken hebben wegens te weinig klanten ?!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het waren haar ogen dat ik naar binnen ben gegaan ze zag er wat preuts uit maar toen het gordijn dicht ging en ik mijn jas aan het uitdoen was stond ze al naakt achter mij das helemaal niet verkeerd .Op het bed doet ze inderdaad aan pussy rubbing maar ik had liever gehad dat ze in de buurt van mijn eikel zat maar het was in de buurt van mijn ballen .Het pijpen was meer likken dat zou lekkerder zijn zonder condoom .On top liet ze hem helemaal verdwijnen dat onze schaambeenen mekaar raakten en ze ging best lang door zelf moeten vragen van te wisselen. Maar in missionarissen kwam er toch een hand aan te pas .Dan op zijn hondjes zaten we op onze knieën en recht liet ze toe en zo afgewerkt.

Ik vond het best raar dat ze mij nog niet vaak het zien voorbijkomen maar dat was al ontelbare keren voorbij gewandeld nu ga ik zeker terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren langsgeweest in het SKW. Had op voorhand mijn favoriete Dora gecontacteerd, maar zij was er niet.
Dan maar op de bots, heel wat ramen waren leeg. Blijkbaar genieten veel dames nog van een vakantie. Een aantal rondjes gelopen en had nog niet echt een dame van mijn gading gevonden. Ondanks de weinig gevulde ramen en de schaarse wandelaars, deden de dames niet echt moeite.
In VT was het mij opgevallen, dat 2x een wandelaar stond te wachten tot een bepaalde dame vrijkwam en dat maakte mij wel nieuwsgierig. Bij mijn volgende doortocht kwam Lori net vrij en ik besloot om een babbeltje te maken, omdat ze mij wel sympathiek leek en niet in lingerie stond, maar in en blauwe jurk. Op mijn vraag of ik haar mocht likken, antwoordde ze volmondig ja en dat trok mij over de streep om bij deze slanke Roemeense krullebol binnen te gaan.
De geldzaken geregeld, waarna zij zich ging verfrissen in de aparte badkamer en ik mij mocht wassen aan de lavabo. Ook het mondwater gebruikt wat ze kon waarderen. Intussen had ze ook haar BH afgedaan en kwam haar mooie B cup met pronte tepels tevoorschijn. Ze zette zich op bed en begon mij te knuffelen toen ik erbij kwam, mij wat laten aftrekken terwijl ik kusjes kreeg in de nek en ik haar borsten betastte. Gevraagd om op haar rug te gaan liggen, zodat ik haar kon beffen. Benen gingen gewillig en ze bleef mij aankijken terwijl ik haar likte. In het begin was er weinig reactie hoewel ze toch wel leek te genieten, maar na een tijd werd haar kutje lekker net, ging haar hoofd achteruit en nam ze mijn hoofd vast, zodat ze hier en daar wat kon bijsturen. Daarna duurde het niet lang meer voor haar buikspieren begonnen samen te trekken en haar benen begonnen te trillen. Ik stopte even om daarna nog even verder te likken, maar dit kon ze niet zo goed aan. Ze trok me tegen haar aan en zei, dat het nu haar 'turn' was. Terwijl we beiden op onze knieën zaten, begon ze te tongen en vroeg om haar te vingeren, ze was kletsnat. Daarna heeft ze mij gedurende een aantal minuten gepijpt en is ze bovenop gekomen. We bepaalden afwisselend het tempo terwijl ik haar mocht tongen. Na een vrij lange beurt klaargekomen waarna ze nog even doordeed. Nog wat liggen nagenieten waarbij we nog wat lagen te knuffelen. Uiteindelijk een wasje en nog wat napraten, zodat ik iets meer dan 30' binnen was. Voor de liefhebbers, ze heeft een landingsbaantje onderaan. Lori ziet er medio 30 uit, maar vertrouwde mij toe, dat ze wat jaartjes ouder is
Na jaren niet meer in het SKW geweest te zijn, moet ik vaststellen, dat mijn laatste bezoekjes steevast positief zijn geweest, in de meeste gevallen zelfs positiever dan bij privé ontvangst.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is gewoon zalig ik had deze keer gevraagd voor te beffen en dat was geen probleem . on top is ze de Max ik denk dat ze daar zeker 10 minuten heeft gezeten.Ze laat hem helemaal verdwijnen in haar grot . En ze kijk mij aan met van die ogen van welk standje gaan we hier na doen.Nadien nog en leuk gesprek en ge krijgt totaal niet het gevoel van nu moet ge vertrekken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wou vandaag eigenlijk weten of de mooie blonde dame op SS 40 Ina was maar wou eerst een toertje wandelen voor ik op haar afstapte om te vragen of ze echt Ina was , toen ik terug kwam was jammer genoeg haar raam leeg.
Ben toen terug naar VT gestapt , en zag op VT 15 deze sexy dame staan in een mooi zomerjurkje met open naaldhakken en mooie gelakte teennagels. Ze keek mij lachend aan en ik kreeg spontaan een erectie dus heb geen moment geaarzeld om bij haar binnen te wandelen , en ik heb daar geen seconde spijt van gehad.
Wat een toppertje is Laury , ze zij dat ze mij nog nooit gezien had , ik vertelde haar dat ik nog maar pas beginnen wandelen ben omdat vorig jaar mijn echtgenote is gestorven , ze verontschuldigde zich en gaf me een dikke knuffel.
Ik kan de eerdere recensies alleen maar beamen , Laury is Top , ik had echt het gevoel dat ik haar al jaren ken en met een vriendin lag te vrijen. Dit is nu al een favorietje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een top w19f .Alles kwam weer aanbod .Maar ik heb mijn eigen in de voet geschoten door mijn orgasme uit te stellen had ik problemen om klaar te komen .Uiteindelijk me laten aftrekker met mijn ogen toe maar toen ik klaar kwam deed ik ze open en was ze alles aan 't uitsmeren over haar borst wat een zicht .Dus volgende keer ogen open .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs Laury nog eens bezocht en het is opnieuw goed meegevallen, hoewel ze van het beffen niet 100% leek te genieten. Tijdens ons gesprekje achteraf bleek dat ze wat irritatie had onderaan, maar ze wou mij niet teleurstellen. Vond het aandoenlijk, maar heb aangegeven dat ze het gerust mag zeggen. Zei ook dat ze wat toe was aan rust
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan