Recensie Lavinia (Roe), Den Haag, Geleenstraat 110 k3 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mario357

Stamgast
Forumpionier
508
10/07/21
532
31
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bezetting dramatisch in de Geleen ? maar om 01.00 uur stond er nog een blonde dame op 110 k2. Standaardpakket afgesproken. Heerlijk natural body, lekker beet te pakken ? ik bedoel je voelt geen ribbenkast zoals vaak bij de wat magere dames brede kont en mooie zachte natural borsten. Pijpen heerlijk soft met veel speeksel en heeeel langzaam. Eerst zijn on top en deed goed mee, toen doggy, heerlijk zachte kont, vervolgens missio met de beentjes omhoog, daarna weer doggy en heerlijk gefinished in rubbertje. Gezellige aftertalk en ik werd er weer uitgegooid want het was sluitingstijd ? Werkt alleen de nightshift. Herhalingsgevaar 100%
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lavinia zag ik vandaag op k3 staan bij 110, een dame die ik nog niet eerder gezien had omdat ze voorheen altijd pas om 17:00 uur begon.
Deze vriendelijke dame daarom maar eens bezocht vandaag, het bleek leuk gezelschap.
Het was even organiseren met de spullen in dat kleine kamertje, maar na het wassen op bed plaatsgenomen. Lavinia tussen de benen en ze begint heel rustig te pijpen, heel langzaam ook.
Vervolgens doggy waarbij ze passief was en waardoor het een beetje afwerken werd. Dat heb ik dan ook maar gedaan, ze bleef goed ;)
Achteraf beide een wasje, praatje en weer vertrokken. Herhalingsgevaar is er wel, maar niet zo groot.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan