WHEM Layla, Badhoevedorp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wilders

Newbie
5
29/12/23
2
2
Heeft er iemand ervaring met deze Arabische schoonheid? Ziet er ontzettend goed uit ik hoor graag jullie ervaringen.

 
Ik heb geen ervaring maar stond ergens in het jaar 2022 op het punt om haar te bezoeken tot ik een review van haar tegenkwam op dit forum. Ik weet niet of de review nog te vinden is. In de review stond dat de foto's duidelijk bewerkt zijn en ze in het echt helemaal niet zo denderend is als de foto's laten lijken. Ook is haar service plichtmatig en hoef je dus geen spectaculaire date met haar te verwachten. Raar dat er nu ook staat dat ze arabisch is terwijl het gewoon een zuid-amerikaanse dame is.
 
Ik heb geen ervaring maar stond ergens in het jaar 2022 op het punt om haar te bezoeken tot ik een review van haar tegenkwam op dit forum. Ik weet niet of de review nog te vinden is. In de review stond dat de foto's duidelijk bewerkt zijn en ze in het echt helemaal niet zo denderend is als de foto's laten lijken. Ook is haar service plichtmatig en hoef je dus geen spectaculaire date met haar te verwachten. Raar dat er nu ook staat dat ze arabisch is terwijl het gewoon een zuid-amerikaanse dame is.
Bedankt voor de reactie ik zal deze dame dan zeker niet bezoeken
 
Ik heb geen ervaring maar stond ergens in het jaar 2022 op het punt om haar te bezoeken tot ik een review van haar tegenkwam op dit forum. Ik weet niet of de review nog te vinden is. In de review stond dat de foto's duidelijk bewerkt zijn en ze in het echt helemaal niet zo denderend is als de foto's laten lijken. Ook is haar service plichtmatig en hoef je dus geen spectaculaire date met haar te verwachten. Raar dat er nu ook staat dat ze arabisch is terwijl het gewoon een zuid-amerikaanse dame is.
Jammer genoeg doen veel vrouwen dit om aan klanten te komen.
Een echte Marokkaanse gaat niet volop met haar gezicht op kinky.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan