Recensie Layla, Namen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

foefke

Newbie
7
07/06/23
4
3
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/massage/layla-de-retour-sur-namur-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs hier voor de eerste keer langs geweest. Heel mooie jongedame. Lang bruin haar, bruine ogen, mooi gezicht, slank en niet te groot. Beetje genre Sofie Winters in She Good Fighter, ook qua attitude.

Anyways, ze ontvangt in een oude half gerestaureerde hoeve iets voorbij Namen. Parkeren kan op de binnenkoer. Ze kwam opendoen met haar haren los en ik dacht meteen WOW. Ze begeleide me naar het kamertje met aangrenzende douche waar het te doen was. Snel douchke genomen en wat staan draaien in de kamer tot ze terug kwam.

En dan de massage, eerst op de buik uiteraard. Wow wow wow, lekker! Geen harde body2body maar zacht en sensueel zoals ik het graag heb. Echt super van kunnen genieten. Na vermoed ik een klein halfuurtje mocht ik me omdraaien en ging het van hetzelfde verder. Heel zacht en sensueel. Penis die ondertussen stokstijf stond ging al eens tussen haar handen en borsten door terwijl ze over me gleed. Na een kleine 10 minuten kwam ze dan omgekeerd over me zitten op m'n borst en begon ze al aan de lingam. Heel lekker maare... het is niet dat ze probeerde uit te stellen ofzo. Ze deed rustig verder en 2 minuten later was het al van dat. Samen nog even de douche in om de rug te wassen, kleren aan, wat small talk en welgeteld 1 uur later stond ik weer op de binnenkoer.

Conclusie: knappe en leuke meid, héél goede sensuele massage maar helaas timing niet gerespecteerd wat dan toch voor een minder goed gevoel achteraf zorgt. Maar ik ga misschien toch nog wel eens terug denk ik. De massage die er dan was, was echt wel super. Misschien om 1 of andere reden deze keer korter dan anders.

Btw, in de advertentie staat 'eigen orgasme mogelijk' maar desondanks dat ze niet expliciet zegt dat je niet aan haar poesje mag komen denk ik toch niet dat het zo gemakkelijk zal gaan. Misschien na een aantal keren en als de klik er is maar ik heb er toch zo mijn twijfels over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan