WHEM Le Baron, Heerewaarden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
437
29/08/21
459
115
url: https://www.clublebaron.nl/

- parkeren gratis op terrein of in de straat
- entree: discreet, eu80 incl sexmunt voor 30min sex
- lockers links bij binnenkomst
- douches op begane grond en 1e verdieping
- leuk concept dmv peeskamertjes met kijkgaten.
- aanbod: enkele jongedames, maar vnl oudere dames, soms wat koppels
- buffet inbegrepen in de entreeprijs
- drankjes eu4
- op de oude binnenplaats waar vroeger wel eens werd gebbq'd is nu een sauna en whirlpool
- roken kan op 1e verdieping op buitenterras
- kamers: 1x zolder, 6x op 1e verdieping, 5x op begane grond
- prijzen: eu40/30min, extra's als pzc is bij sommige dames incl en bij andere een opslag
 
Laatst bewerkt:
Ik kom er regelmatig overdag. Vroeger meer dan nu. Er komen vast wel stellen. Maar bij de meeste vrouwen moet je gewoon betalen. Nu betaal je 75 om binnen te komen en krijg je een muntje die je kunt gebruiken om de vrouw mee te betalen. Ik begreep wel als er niets voor je bij zit je 40 euro terug krijgt.. de meeste vrouwen zijn zeker de 40 voorbij zo niet de 50. Maar er lopen best geile vrouwen bij.. ze hebben wel een lekker bubbelbad en sauna tegenwoordig.. hangt wel een relaxte sfeer..
 
Ben hier recentelijk weer eens geweest op een zaterdagnacht. Het was niet druk met bezoekers, en schat dat er een dame of zes nog aanwezig waren. Heb gekamerd met Josephine, een knappe exotische jonge dame van en dit was weer lekker als vanouds (kende haar nog van 2+ jaar terug).
 
Laatst bewerkt:
Voornamelijk (nederlandse) Milfs; maar ook latina's en soms oost europeanen van diverse leeftijden (althans dat is wat ik de afgelopen jaren ben tegengekomen). Als je wil uitproberen zijn vrijdag- of zaterdagavond denk ik de beste opties.

ps: je moet coronacheck laten zien aangezien ze horeca hebben
 
Blijft een leuke tent, helaas is het er tegenwoordig erg rustig. Ook betreffende het aantal aanwezige dames.
Mis een aantal toppers van Weleer, zoals Ella, Eline, Eva, Christian (gestopt), Odette etc. Of komen deze toppers er nog steeds?
 
Was Ella niet die Zweedse? Die heb ik een paar weken geleden nog ontmoet, maar ze zit weer in Zweden en is er alleen als ze even in Nederland is, dus zeer sporadisch.
 
Ik ben er in het verleden ooit geweest en heb toen bij de aanblik van de deelnemende dames besloten om niet deel te nemen aan de gangbang, en in plaats daarvan gebuik te maken van de diensten van één van de andere aanwezige dames. Waren toen dus dames van het type middelbare, iets minder aantrekkelijke huisvrouwen, leeftijd 55+. Wel schijnt nu ook Wiske Alswas mee te doen, voor wie dat leuk vindt. Wiske is een leuk mens maar laat zich regelmatig door 15 man tegelijk bare volspuiten en dat is voor mij voldoende reden bij haar uit de buurt te blijven.
 
Iemand hier recentelijk nog geweest?
Ik wil woensdag gaan voor eerste keer. De website doet vooral aan als parenclub, club voor alleenstaande die sex willen en niks anders. Hier lees ik ook dvp's aanwezig. Hoe zie je verschil? En wat kost dan een half uur?
Alle info is welkom!
 
Ik kom er al jaren.. en de meeste dames betaald je gewoon voor. 75 euro om binnen te komen. Je krijgt dan een muntje dat je na de daad aan de dame geeft. Duur kamer bezoek ongeveer 30 min. Is er niks voor je bij kun je het muntje inleveren en krijg je 40 euro terug.. op hun website lijkt het als of er heel veel paren rond lopen waar je dan misschien de dame van kan scoren.. hou er rekening mee dat de site alle berichten eerst leest en dan pas plaats. Er staat dus niks negatiefs op. En veel praten heb ik overdag niet gezien. Her is er wel relaxed. De meeste zijn boven de 40. Dus een jong strak ding ga je niet vinden overdag..
 
Dat het een echte parenclub is ja dat zou wel onder misleiding kunnen vallen. Er zijn soms best wel geile en gewillige oudere dames. maar meestal dezelfde die er zijn. er komen weinig nieuwe dames. de vrijdag en zatedag avonden heb ik gehoord komen er wel eens jongeren en paren. Maar wat je leest op hun website moet je zeker met een korrel zout nemen
 
Weet ik niet, sinds corona sowieso weinig dames. Nu ze om 17.00 uur moeten sluiten weet ik niet. Enkele dames kondigen hun aanwezigheid aan via gasten boek.. van de zomer een paar keer overdag geweest maar helaas kon ik mijn muntje weer inleveren bij de bar. Veel type milfs, niks mis mee maar op de momenten dat ik er was niet mijn ding.
 
Weet ik niet, sinds corona sowieso weinig dames. Nu ze om 17.00 uur moeten sluiten weet ik niet. Enkele dames kondigen hun aanwezigheid aan via gasten boek.. van de zomer een paar keer overdag geweest maar helaas kon ik mijn muntje weer inleveren bij de bar. Veel type milfs, niks mis mee maar op de momenten dat ik er was niet mijn ding.
Zie een zeer rustig gastenboek, wellicht inde baron zelf wat drukker. Probeer zaterdag of vrijdag ff aan te wippen😉 Iemand recent nog geweest?
 
Na de gedeeltelijke beëindiging van de lockdown één keer 's middags geweest. Alleen de usual suspects aanwezig, laat ik het erop houden dat je er niet veel aan mist. Denk dat er alles bij elkaar 4 dames waren, waaronder de twee belgische milfs die er doordeweeks bijna altijd zijn. Nog één milf die ik niet ken en een heel jong (in de twintig) en heel bol meisje. Mijn favoriet daar heeft overdag een gewoon baantje en is er op doordeweekse dagen dus bijna nooit overdag, wat het er niet beter op maakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan