Recensie Lea, Haus nr 2B/5, Rheine/Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zat al een zeer lange tijd te twijfelen om lea te bezoeken. Op de site staat 30 jaar, maar op een andere clubsite waar ze ook werkt staat ze als 40 jaar.
Wel eens voor haar gebeld, maar vaak had ze dan net een langdurige bezoeker. Deze week dat ik belde had ik geluk, want mijn gewenste dag/tijd was geen probleem.

Lea is een naturele vrouw die rustig en relaxt overkomt. Geen opsmuk, geen tattoos, geen piercings, alles puur naturel. In het gezicht kun je zien dat de kans groot is dat ze rond de 40 is, maar haar lichaam mag er nog zeker wezen.
Na het douchen begon het staand voor de spiegel en zoals de duitsers zeggen: girlfriend am feinsten. Dit was een heel hoog knuffelgehalte. Had geen zungenkusse geboekt, maar Lea kust je van top tot teen, alleen je mond is tegen bijbetaling. Ook mijn oor heeft ze onderhanden genomen met haar mond en gelukkig ben ik vrijgezel, want mijn oor kleurde een uur na het bezoek nog steeds rood.
Na al dit geknuffel werd op bed mijn tepels nog even onderhanden genomen, voordat ze overging tot pijpen in een zeer erotische houding. Afgerond met een oliemassage zoals ik had aangegeven. Afsluitend nog even een social talk, douchen en afscheid genomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan