Recensie Lea 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
588
04/07/21
951
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
"Sex zonder kussen is geen sex". Dit was het antwoord van Duitse Lea op mijn vraag of ze aan tongzoenen deed. Een antwoord waar ik me volledig in kan vinden. We hadden al eens een praatje gemaakt en op het Sixsens feest wat gedanst, maar dat was altijd als ik al mijn kamers al had gedaan, of net van de kamer kwam. Die gesprekjes waren altijd leuk, dus ze stond al langer op mijn voorkeurlijstje. Ze is veel geboekt. Gisteren zag ik haar van de kamer komen toen ik net mijn opties voor een derde kamer aan het overwegen was. Dus even gewacht tot ze de bar weer in kwam en snel aangesproken voor een praatje aan de bar. Lea is skinny, 1.79 lang (nog zo'n pluspunt voor mij), AAA cup en ze heeft een mooi, wat hoekig gezicht wat ik aantrekkelijk vind en middellang bruin haar. Na korte tijd vroeg ik haar een sleutel te gaan halen als ze klaar was met haar koffie.
We hadden geluk, kamer 7 was beschikbaar. Ze begon heerlijk rustig wat ook precies in mijn straatje past. Het was een fantastische kamer met volledige Sixsens service, waarbij zij er ook goed van leek te genieten. Ze kan diep pijpen, sensueel zoenen en ook bij het neuken was het samenspel vrijwel perfect. Uiteindelijk met een 2-1 stand voor haar de kamer verlaten. Geen herhalingsgevaar voor mij, maar een zekerheid. Zeker voor een eerste kamer was dit heel erg goed. Nadeel is natuurlijk wel dat ze na dit bericht misschien nog moeilijker te pakken te krijgen zal zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan