Recensie Leah, Almere 4,27 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TTinus

Wandelaar
97
01/08/21
146
33
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/8150750-leah
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Had weer eens zin in een massage en uiteindelijk bij Leah uitgekomen. Kon gelukkig nog op de zelfde dag terecht na wat app verkeer. Ze zegt zelf wel dat het beter is om van te voren een afspraak te maken dan heb je meer kans dat dat gaat lukken. anfin ontvangst was redelijk discreet, schoentjes uit en naar boven. Ziet er prima uit allemaal. Mooie dame om te zien, klein van stuk, een paar heerlijke grote jongens, praat gewoon Nederlands en komt heel leuk en lief over. De massage is goed ze weet je pijnpunten goed te vinden, toch wordt helaas het erotische gedeelte niet echt lekker op gebouwd en een beetje gehaast gedaan, veel glijmiddel en mocht haar ook vingeren, wel klaar gekomen en daarna nog een na behandeling kwa massage.

Ik zou denk ik niet zo gauw weer gaan omdat ik de prijs/kwaliteit niet vind kloppen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/8150750-leah
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben een paar keer bij Lee geweest en het is prima bevallen. In het kort massage met sex of eigelijk eerst sex en daarna ging Lee mij masseren. Ik vond beffen moeilijk gaan en zag naderhand pas dat beffen niet bij de opties staat. Daarom niet meer geweest.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/8150750-leah#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leah kan enorm goed masseren en pakt je daarbij ook stevig aan. Tijdens het masseren maakt ze er een gezellige boel van en praat en lach je regelmatig. Het is een mooie Thaise dame met een mooi lichaam, leuk koppie en twee prima jongens. Seks was lekker, de opbouw was prima, geen haast en fijne seks. het is wel aan de prijs maar ik ga zeker terugkomen!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/muiden/8150750-leah
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Via de app een paar dagen van te voren een afspraak gemaakt en op de dag zelf nog bevestigd en kreeg ik haar adres.
Leah is een leuke vrouw met mooie borsten. Ze is Thais, maar woont allang in Nederland, spreekt vloeiend Nederlands en
ontvangst is in Almere in een leuke woning. We begonnen met een goede massage zonder olie, lekker stevig (niet pijnlijk)
Na verloop van tijd mocht ik me omdraaien en begon ze me te pijpen (mc) ik heb haar ook nog een tijdje liggen beffen.
Neuken in een paar standjes en twee keer lekker klaargekomen. Zoenen doet Leah niet dit is toch wel een gemis. Na de sex
nog een lekkere massage met olie gehad en na een douche tevreden naar huis gegaan, herhaling komt er zeker nog wel eens.
Leah bedankt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/muiden/8150750-leah
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2 weken geleden weer eens bij Leah geweest in Almere.
Afspraak was snel en makkelijk gemaakt via Whatsapp.
Leah is een lieve, vrolijke, geile en zeer knappe kleine Thaise vrouw.
Na binnenkomst eerst even douchen en daarna heerlijke sex waar ze zelf ook van geniet.
Ze pijpt wel met condoom en zoent helaas bijna niet, dat is wel jammer.
Na de sex een super goede massage, zij heeft haar massage diploma en weet echt wat ze doet.
Zuing zijn op deze mooie dame. Leah bedankt en tot ziens.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dame adverteert met een actie; 1,5 uur meerdere keren seks, massage en 15 minuten sauna voor 200 euro i.p.v. 250 euro.

Nog steeds best aan de prijs, maar ik had zin om even gepamperd te worden dus een afspraak gemaakt.

Ik zal beginnen met de positieve punten. Anders vallen die na de negatieve opmerkingen in het niet.

  • Ze heeft een knap gezichtje
  • Afspraak maken ging makkelijk en kon snel terecht
  • Ontvangstlocatie en hygiëne is goed
  • Ze kan redelijk masseren
Helaas hierbij de argumentatie achter de 1 ster beoordeling:

  • Ik kan haar figuur onmogelijk als 'normaal' bestempelen. Wanneer ze je naakt voorgaat naar de slaapkamer is het silhouet van achter bezien vierkant. Op bed vallen de rolletjes in het buik en lendengebied niet mee. Een zacht lichaam, dat dan weer wel.
  • Massage in het begin werd vrij snel erotisch getint. Prima, er stonden immers twee rondes op het programma. Vrij snel ging het rubbertje erom, gevolgd door een best prettige, maar veel te korte blow job. Kennelijk tijd om te neuken en voor ik het wist had ze zich al bovenop gespiesd. Nog voor ik een ritme had kunnen vinden was ze er weer af en zat ze op haar knietjes. Aanwijzingen hoe ze genomen wilden worden, vibrator op haar klit en ondergetekende kon aan de bak. Binnen no-time 'klaargekomen' en vraag of ik ook. Nee, hop direct wisselen naar volgende standje en trukendoos open om dit te bewerkstelligen. Maar aan over gegeven, zodat ik in plaats van dit opgejaagde gedoe even kon ontspannen. Later zou ongetwijfeld nog een betere rebound volgen.
  • Tijd voor het wat serieuzere massagewerk. Niet slecht, maar zeker geen top. Het grote probleem is dat ze dat zelf wel vindt en dit ongevraagd blijft propageren. Sowieso een grote spraakwaterval, waarbij het niet de bedoeling is om een bescheiden tegengeluid in te brengen. Deze dame is zo vervuld van zichzelf dat, mocht je als ongelukkige toch nog op haar matras belanden je er het beste aan doet je mond te houden, misschien alleen af en toe instemmend te knikken.
  • Toen ik dacht dat de massagesessie weer over zou gaan in een tweede ronde, ging ze douchen. Bij terugkomst bleek hiermee de sessie ook voorbij. Een chaotisch vluggertje, een middelmatige massage, veel dom gelul aan moeten horen en 200 euro lichter. Tijd, inclusief 2x douche van haar, verstreken; 1 uur en 5 minuten. Een sauna al helemaal niet bespeurd noch ten berde gebracht.
Binnen vijf kwartier stond ik dus weer buiten, me beseffend wat een topervaringen ik met veel mooiere en strakkere toppers voor dat geld elders had kunnen hebben.

In één opzicht is Leah dus wel gewiekst. Ze heeft voor zichzelf een mooie propositie gevonden waarmee ze voor dezelfde opbrengst zich niet 3 tot 4 keer per uur achter de ramen hoeft in te spannen. Het probleem voor de afnemers van nu is dat ze wel de daarbij behorende service vertoont. Voor de seks is ze niet meer dan 50 euro waard. Als ze een uur alleen zou masseren, zou ik er 45 euro voor over hebben.

Overigens heeft ze twee topics, naast deze, ook één in Flevoland Massage. Misschien kunnen deze samengevoegd worden.
 
Jammer van je negatieve ervaring. Een deel herken ik wel, de laatste keer was ze inderdaad behoorlijk aangekomen. Een uurtje is prima te doen en verder zijn haar marketing kwaliteiten beter dan haar entertainment. Ik heb een zwak voor haar gezichtje en karakter, maar ze is idd te vol geworden.
 
Jammer van je slechte ervaring

Ik heb deze maand inderdaa veel dinner date ( heb aanleg om snel aan te komen maar gaat ook snel af )

Het klikte inderdaad ook niet echt met ons
Misschien ((onbewust wou ik je dan ook snel weg hebben))

Excuse dat je zo heb laten voelen

Ik zal zekers na de punten kijken
En kijken waar ik aan zou kunnen
Verbeteren

Dankje voo de tip

En hoop dat je iets vind dat beter bij je past

Met ons is helaas niks
 
Bijzonder: Ik post mijn recensie in maart. Het daadwerkelijke bezoek was langer ervoor. Antwoord dame medio april; ik heb deze maand veel gegeten. Dan ben ik benieuwd hoe ze er inmiddels uitziet.

Affreus: Buiten dat ze refereert aan iemands bezoek in april; de rechtvaardiging van haar non-performance met 'ik had geen klik'. Daarom vind ik het wel volstrekt normaal de 200 euro te incasseren maar krijg je uiteraard niet de geadverteerde service.

Onnozel: Je eigen reactie op totaal iemand anders quoten en daar weer deze onsamenhangende respons dupliceren. 'Met ons wordt het niks', wie zou daar in hemelsnaam om vragen als die voor een betaalde sessie komt?

Mooi: Als het subject zichzelf diskwalificeert en daarmee de recensie versterkt.

Niet mijn meest charmante reactie, ik geef het toe. Maar als ik de moeite neem om een complete recensie met positieve en negatieve punten te schrijven, dan mag je toch verwachten dat dit soort standaard 'tripadvisor reacties' de screening niet (2x) halen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Top ervaring vandaag gehad!
  • Mooie, zachte vrouw met een knap gezicht.
  • Afspraak maken ging makkelijk en kon snel terecht
  • Ontvangstlocatie en hygiëne is goed
  • Ze kan uitstekend masseren en voelt ook goed aan waar je knooppunten zitten. Je merkt duidelijk dat ze veel ervaring en kunde heeft.
Ervaringen zijn natuurlijk erg persoonlijk, maar ik vond haar een mooie, leuke en spontane vrouw. De massage was uitstekend, duidelijk getraind en vaardig hierin.
De seks was enthousiast en goed. Waarbij ze zelf ook klaarkwam wat erg geil was. Ik denk dat de ervaring bij haar erg afhankelijk is van hoe je zelf bent en of er een klik is. Voor mij was het in elk geval top. Je moet natuurlijk wel aangeven wat je graag wil.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/8150750-leah
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kom al meerdere jaren bij deze lieve thaise, onlangs een lange date van 1,5 uur afgesrpoken. Ze is altijd correct bij het maken van afspraken maar let wel op of ze je afspraak goed plant...staat gelukkig altijd op haar WA.
De date zelf uitermate als prettig ervaren, als je zelf aangeeft wat je fijn vind en wat niet dan gaat dat eigenlijk wel prima... Laat je haar de gang gaan dan is dit misschien niet voor iedereen geweldig zoals ik hiervoor wel wat lees helaas...
Ruim voldoende tijd voor prima sex, lekker beffen ( wel aangeven! dat je dat wil..evenals ff wachten met glijmiddel.) Tussen de sex rondes een goede massage... En de anderhalf uur is alweer om.. Maar ik heb nooit te klagen gehad bij haar, fijne dates en lieve dame.
Ook lichamelijk geen klagen maar smaken kunnen verschillen ik houd zelf van een lekkere grip en niet te mager.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Leah .
Is voor mij een fantastische vrouw .
Ze is lief en een kan heel goed nederlands.
Steld mij altijd eerst op mij gemak.
Eerst dosche waarna het feest begint.
Al verschilende keren bij haar geweest.
De massage is werkelijk prima.
Je voelt echt dat ze haar vak zeer goed verstaat.
Je gaat naar huis met een tevreden en voldaan gevoel.

Leah tot de volgende keer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/8150750-leah#reviews
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraken maken met Leah gaan makkelijk en soepel. Bij aankomst even snel douchen en dan beginnen aan de massage. Ze weet precies wat je nodig hebt en weet dit vakkundig aan te pakken. Zij is een geweldige en prachtige dame die je tot extase zal brengen.
 
Leah een paar keer bezocht. Dat was op verschillende locaties en de afgelopen keer was dat in een relatief nieuw gedeelte van Almere. Dame is zoals reeds vermeld van Thaise afkomst en voor Europese begrippen dus niet erg lang. Ook niet de allerslankste, maar persoonlijk hou ik wel van wat houvast.

Zij heeft een behoorlijk temperament en als je je daaraan kunt overgeven dan heb je een fijne tijd. Zij masseert op een stevige manier en weet heel goed wat ze doet. Ze weet de - mochten ze aanwezig zijn - pijnlijke punten te vinden en na de massage merkte ik wel degelijk verschil. Na de massage ging het over in heerlijke sex.

Is er dan niets negatiefs te melden? Mwah, de locatie is zodanig dat je nu niet helemaal anoniem naar binnen kunt glippen. Het is een woonwijk en doordeweeks zullen veel buren aan het werk zijn, maar niet iedereen kan op die tijden. Verder het al benoemde temperament; dat kan ook een mindere kant laten zien. Als de indruk ontstaat dat je bij haar bepaalde grenzen wil overgaan - terwijl je misschien helemaal niet de intentie hebt - laat ze echt heel duidelijk merken wat ze daar van denkt. De kunst is dan om het luchtig te houden.

Een allemansvriend is ze dus zeker niet, en met de instelling "ik betaal dus ik bepaal" wordt het een kouwe douche. Laat je haar in haar waarde en kun je overweg met wat temperament dan heb je een fijn avontuur.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
180
Ben ondertussen 2x bij haar geweest. Ik vond het heerlijk ontspannend maar ook erg geil en lekker. Als je haar met respect behandelt dan word je door haar ook goed behandeld. Ze vraagt van tevoren wat je wil en als je daarin eerlijk en duidelijk bent, maar ook rekening houdt met haar grenzen en gevoelens, dan zit je goed.

Vooraf eerst even douchen, daarna een geile pijpbeurt, heerlijke sex in verschillende standjes waarbij ik in beide afspraakjes al vrij snel het condoom volspoot. Daarna nog een stevige massage om de spieren goed los te rollen en ik ging weer met opgeheven hoofd naar huis.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuk en plezierige ervaring, eerste keer bij haar. Leah heeft een direkt persoonlijkheid. Vond de massage goed, alleen het waterbed was niet erg handig met de massage, wat daarna volgde was subliem. Een vrouw met ervaring en een leuke babbel.

Enige mindere is dat ze niet in de avond werkt.
 
Ik laat een recensie avhterwege.
Massage was soso, zat ook wel erg vast allemaal. Sex was okay.
Maar wat mij irriteerde was dat ze me dacht te vertellen wat ik allemaal fout doe. Zowel met m'n lichaam alswel mentaal. En ze zat er in beide gevallen compleet naast.
En had 'r nog wel een extraatje gegeven. Dat aan de hand van de vele positieve verhalen.
Absoluut geen herhalingsgevaar.
 
Ik laat een recensie avhterwege.
Massage was soso, zat ook wel erg vast allemaal. Sex was okay.
Maar wat mij irriteerde was dat ze me dacht te vertellen wat ik allemaal fout doe. Zowel met m'n lichaam alswel mentaal. En ze zat er in beide gevallen compleet naast.
En had 'r nog wel een extraatje gegeven. Dat aan de hand van de vele positieve verhalen.
Absoluut geen herhalingsgevaar.
Ik zal blij zijn als je ook niet meer kom je ben te negatief
 
Maar goed dat je geen psychiater bent, want daar heb je absoluut geen kijk op.
Jouw bitterheid laat je dingen verkeerd zien.

En pas trouwens ook even je profielfoto's aan. Die zijn ook zo'n 5-10 kilo geleden. Dan is dat in ieder geval geen verrassing als dat 1 van de redenen is dat iemand je bezoekt.
 
Maar goed dat je geen psychiater bent, want daar heb je absoluut geen kijk op.
Jouw bitterheid laat je dingen verkeerd zien.

En pas trouwens ook even je profielfoto's aan. Die zijn ook zo'n 5-10 kilo geleden. Dan is dat in ieder geval geen verrassing als dat 1 van de redenen is dat iemand je bezoekt.
Over bitterheid gesproken. Het lukt je niet e.e.a. aardig te brengen. Zou je zelf 'het goede voorbeeld' geven dan kon ik je nog geloven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan