Het stoort mij ook steeds meer. Het lijkt steeds erger te worden. Kon je er vroeger 10 jaar bij optellen tegenwoordig is 20 jaar meer geen uitzondering meer.
Bovendien stoort het me ook dat mensen die hier recensies schrijven gewoon blijven volhouden dat een dame er prachtig uitziet, op de foto's lijkt en echt in de 30 is. Al een paar keer gehad dat ik daar op dacht te kunnen vertrouwen...
Maar vervolgens deed een uitgebluste herintreder van in de vijftig de deur open. Denken dat je afspreekt met een leuke dame van eind twintig, begin dertig en eenmaal ter plekke het idee hebben dat haar moeder of oma de deur open doet, dat is echt enorm balen. En ook iets dat iedereen toch waarneemt, lijkt me.
Ik vind het geen enkel probleem als je als wandelaar minder hoge eisen hebt. Dat je enorm kunt genieten van oudere dames, wat mij bij de fittere en fraaiere exemplaren soms ook echt wel overkomt. Maar ik snap werkelijk niet dat je in een recensie alhier gewoon opschrijft dat ze dertiger is.... Heb je zo weinig ervaring met vrouwen dat je dat al niet kunt inschatten? En een toch wat uitgezakt of gewoon dik (tov foto's) figuur van een vijftiger ( waar niets mis mee is als je ervan houdt) omschrijven als een goddelijk lichaam, lijkend op de foto's...
Ik snap dat smaken verschillen, maar een vijftiger onderscheiden van een dertiger is toch niet zo moeilijk....
Willen ze de dame dan pleasen of spelen ze het spelletje mee?
Deze site is toch juist bedoeld om elkaar hierover te informeren?
De prijzen worden hoger en de diensten ingewikkelder met steeds meer extra's. De eisen worden van hun kant soms ook steeds hoger. Soms lees ik hier dat mensen zelfs eerst hun visitekaartje moeten tonen etc!
Dan mag je toch minimaal verwachten dat de foto's representatief zijn? Als ze ouder zijn, prima. Maar de foto's moeten wel het juiste beeld geven.
Ik heb me voorgenomen voortaan direct om te draaien als een dame echt niet meer lijkt op de foto's van 20 jaar terug. Ik denk dat alleen wanneer we dat allemaal doen er misschien iets zou kunnen veranderen.
En wanneer iemand die een recensie schrijft dat wel met gevoel voor de realiteit doet.
Of anders minimaal aangeeft dat hij er gewoon geen kijk op heeft. Of dat uiterlijk voor hem geen rol speelt. Ik ken er die het werkelijk niet uitmaakt hoe een dame er uit ziet. Die raken van welke blote dame dan ook al opgewonden.