Recensie Leela, Thai Massage, Zaventem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er enkele keren geweest voor Corona.
Ik denk dat de meeste foto s idd wel (vrij) waarheidsgetrouw zijn.
Ik ben er toch nog nooit teleurgesteld geweest, kan ook beetje geluk zijn natuurlijk ?.
Toppertje van vroeger is er helaas wel niet meer dat was Mint.
 
Ik ben er enkele keren geweest voor Corona.
Ik denk dat de meeste foto s idd wel (vrij) waarheidsgetrouw zijn.
Ik ben er toch nog nooit teleurgesteld geweest, kan ook beetje geluk zijn natuurlijk ?.
Toppertje van vroeger is er helaas wel niet meer dat was Mint.

Puur uiterlijk en op de foto`s afgaand is enkel die Mook niet echt m`n ding, de rest van de dames lijken echt wel ok niet?

Wie kan je eventueel nog aanraden voor wat meer dan enkel "manuele handelingen"? En hoe diep moeten we daarvoor in de buidel tasten?

Ik kan best niet meer euro`s dan volstrekt nodig meenemen want ik bezwijk te snel onder de verleiding vrees ik :ROFLMAO:
 
Denk dat wat ze doen en voor hoeveel afhangt van de klik die ze met je hebben…
Denk niet dat je dit op voorhand voor iemand anders kan zeggen…
Ik begrijp wel wat je zegt, maar het helpt natuurlijk wel van te weten welke dame al open stond voor extra`s. Als ik bijvoorbeeld zin heb in een pijpbeurt en juffrouw X heeft dat bij recensent C al gedaan maar van juffrouw Y weten we het niet, dan is de kans groot dat ik voor juffouw X ga. Tenzij juffrouw X 150kg blijkt te wegen, dan pas ik. En als juffrouw X aangeeft bij mij daar lekker geen zin in te hebben, tja, da`s dan weggegooid geld maar dan zal ik dat wel vermelden in de recensie en dan is de volgende gewaarschuwd.
 
NIEMAND??????
Nee sorry geen ervaring bij die dames, is ook al een tijdje geleden.
Mss dat ik ooit voor Corona is met Jenny geweest ben, maar weet niet of dit dezelfde dame is.
Was iets ouder, maar zeer veel mogelijk in het normale tarief, maar denk niet dat dit nog de Jenny van toen was.
 
Ben er lang geleden geweest en service was zoals bij de meeste Thai's, dus ok voor het geld, als je een dame naar keuze kan vinden...

de dames die nu op de site staan ken ik niet dus geen oordeel over.
 
ja dat is zoals bij alle thai ... ze zien er steeds wat strakker en jonger uit op de foto maar het waren wel degelijk de dames die aanwezig waren
 
of de foto kloppen of niet weet je nooit bij Thaise salons . Zoals vorigen al melden ....ga langs en onderga dan weet je het meteen
Ik kan je zeggen ik kom daar al 10 jaar . Kan op mijn 1 hand tellen dat ik ontgoocheld was dus de kans dat het ok is is zeeeer groot
 
Gisteren was over het algemeen een fijne ervaring. De foto's zijn niet echt waarheidsgetrouw, maar allemaal vriendelijke dames. Ik koos voor een classic sensuele massage door Lin, heel vriendelijk, goeie massage en goed handenwerk. Misschien dat ik wel eens zou teruggaan
 
Gisteren was over het algemeen een fijne ervaring. De foto's zijn niet echt waarheidsgetrouw, maar allemaal vriendelijke dames. Ik koos voor een classic sensuele massage door Lin, heel vriendelijk, goeie massage en goed handenwerk. Misschien dat ik wel eens zou teruggaan
Misschien kan je een topic over Lin, Leela Thai, Sterrebeek beginnen? En moest dit lukken, vul je dan ook een recensieformulier in? 😉👍
 
Ben vorige week met Zaja geweest. Is me enorm meegevallen. 150/60. Massage was net iets te lang, maar van zodra ik op de rug lag was ik paraat. PZC, NMC 3 standjes …. En vooral ze was zicch aan het vingeren. Ik had een klik met die meid, ee ziet me terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan