• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Leeuwarden algemeen

• Onderwerp starter Onderwerp starter admin
  • Startdatum Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan het begrijpen dat men zijn vraag over deze dame afvuurt zonder eerst even te kijken in de 4 of 5 bladzijden recensies die we hier hebben. Want dat is een puinhoop. Toch staat ze er met 1 of 2 recensies in.
Zoek maar even op Lorena/Loreana blz 2 van de recencies en je weet genoeg.

Laatst bewerkt:
Lorena is dat pijpen zonder en dan ga ik over na de doggy MC voor 50 euro goed te doen de mooiste dame van de Weaze wat een prachtig lichaam heeft zij....veel negatieve ervaringen elders hier bij mij gaan de sessies goed ,
Nog wel.😎

Kan iemand mij vertellen wat er zoal te doen en beleven is in the gentlemen's club? Is dit een stripclub achtig iets of ook een bordeel of gewoon een kroeg?

Ik ben er gister geweest en ik vond het er relaxed. En dat de bardames ook beschikbaar zijn geeft het een extra dimensie.
Na elk biertje word dat steeds interessanter😂

Maar ik vraag me hetzelfde af over die kroeg aan de andere kant aan het water. Wat gebeurd daar allemaal dan? Of is dat ook een verlengstuk?

Wel armetierig dat berichtje #701 van Neutrino. Geen enkele info over de gang van zaken daarbinnen. Prijzen? Beschrijving interieur van de club? Waar vindt het afwerkgedeelte plaats? In kamers Love en Joy? Biertje zeg je? of krijg je van Luci Lux eerst nog een fles champagne aangesmeerd? In sommige clubs a raison van 150 E.

Weinig info dus. In plaats daarvan een ouwehoervraag over een andere kroeg.

Lijkt er verdacht veel op dat je er helemaal niet geweest bent.

Laatst bewerkt:
Wel armetierig dat berichtje #701 van Neutrino.
Dat komt omdat het niet vanzelfsprekend is dat iedereen zichzelf even goed uit kan drukken in woorden.

Lijkt er verdacht veel op dat je er helemaal niet geweest bent.

Ik heb Lucy Lux in het echt gezien 🥰
Een sm meesteres die er zo schattig uit ziet, dat had ik niet verwacht....😂

Ik snap je vragen. Ik moet er even over nadenken want die prijzen zijn niet duidelijk. Ik verwacht dat die hetzelfde zijn als waar ze mee adverteren. Ik had graag met Lucy naar boven gewild maar durfde het niet te vragen omdat ik weet wat ze vraagt op kinky (200,- voor een half uur intiem) en ik niet zoveel geld bij me had.

Er word boven geneukt op de vaste kamers van de dames.

Geen enkele info over de gang van zaken daarbinnen.
Je komt binnen en je word beleefd gegroet door Sophie die aan de bar zat te praten met een andere bezoeker. Lucy stond achter de bar en vroeg wat ik wou drinken.

Op een gegeven moment zegt Lucy : ik ga even naar boven. (Met degene die verderop aan de bar zat)

Biertje zeg je? of krijg je van Luci Lux eerst nog een fles champagne aangesmeerd? In sommige clubs a raison van 150 E.

Nee, maar zodra je glas bier leeg is word je wel gelijk gevraagd of je nog 1 wil.👍👍👍

Beschrijving interieur van de club?

Zwart meubilair geloof ik, strak, relatief nieuw.

Geen enkele info over de gang van zaken daarbinnen.

Na 2 of 3 biertjes vroeg ik of ik vanuit de club naar boven kon en dat kon dus ik hoefde niet apart weer door dat hek heen. En daar kwamen mij 2 jonge mannen mij tegemoet die net van boven kwamen (en die dus wel door dat hek binnen zijn gekomen). Dus andersom kan ook.
Je kunt de club dus binnen komen door de voordeur of eerst door het entree hek via boven....

Boven heb ik een vrouw bezocht bij wie ik voor 50,- terecht kon.

Hmm geen aanrader dus, verder nog wel goede petite dames?
Het hofje 1, een brunette van een jaar of 25 en ik weet haar naam niet meer.
Was een hele leuke ervaring, leuk karakter. Ze kreunt lekker.
Ze is er alleen in het weekend zei ze.

Wie is er al eens bij haar buurvrouw op 2 geweest?
Een nederlands sprekende Roemeense(?) milf met een heel mooi gezicht.

Jullie hebben het over Anita, Hongaarse milf met flinke jopen. Ze zit nu op nr. 3.

Ben er in het verleden een paar keer geweest. Mocht haar nooit doggy nemen, heb haar sindsdien niet meer bezocht.

Verder wel een leuke vrouw. Als je een borstenman bent dan is ze een aanrader.

Leuke en aardige vrouw die Anita, ben er ook een paar keer geweest. Waarom mocht je geen doggy bij haar @Stoeprand te groot geschapen? Ik mocht het wel bij haar maar wel steeds kontje naar de zijkant bewegen als je snapt wat ik bedoel

Jullie hebben het over Anita, Hongaarse milf met flinke jopen. Ze zit nu op nr. 3.

Ben er in het verleden een paar keer geweest. Mocht haar nooit doggy nemen, heb haar sindsdien niet meer bezocht.

Verder wel een leuke vrouw. Als je een borstenman bent dan is ze een aanrader.
Ik vond dat ze een opvallend mooi gezicht heeft, helemaal voor haar leeftijd.
Zoent ze ook?

Ik mocht het wel bij haar maar wel steeds kontje naar de zijkant bewegen als je snapt wat ik bedoel
Wat bedoel je ?

Laatst bewerkt:
Leuke en aardige vrouw die Anita, ben er ook een paar keer geweest. Waarom mocht je geen doggy bij haar @Stoeprand te groot geschapen? Ik mocht het wel bij haar maar wel steeds kontje naar de zijkant bewegen als je snapt wat ik bedoel
Ze had altijd last van haar rug als ik doggy voorstelde…

Ik vond dat ze een opvallend mooi gezicht heeft, helemaal voor haar leeftijd.
Zoent ze ook?
Dat weet ik niet, nooit behoefte aan gehad. Ze pijpt wel zonder, dat was altijd lekker.

Terug
Bovenaan Onderaan