b.sexduivel
Newbie
- 11
- 26/06/25
- 12
is Camilla aanwezig?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGisteren gordijn dicht en naambordje was ook weg. Dus afwezig.is Camilla aanwezig?
Als je dat jonge blondje bedoel, Arianna ofzoiets, daar heb ik geen goede ervaringen mee gehad, beloofd alles maar maakt weinig waar.Wie heeft ervaring met de Griekse dame in love & joy kamer 4?
En wie weet wanneer ze aanwezig is.
Ik geloof niet dat ze Arianna heet.Als je dat jonge blondje bedoel, Arianna ofzoiets, daar heb ik geen goede ervaringen mee gehad, beloofd alles maar maakt weinig waar.
Kan iemand mij vertellen wat er zoal te doen en beleven is in the gentlemen's club? Is dit een stripclub achtig iets of ook een bordeel of gewoon een kroeg?
Kan iemand mij vertellen wat er zoal te doen en beleven is in the gentlemen's club? Is dit een stripclub achtig iets of ook een bordeel of gewoon een kroeg?
Dat komt omdat het niet vanzelfsprekend is dat iedereen zichzelf even goed uit kan drukken in woorden.Wel armetierig dat berichtje #701 van Neutrino.
Lijkt er verdacht veel op dat je er helemaal niet geweest bent.
Je komt binnen en je word beleefd gegroet door Sophie die aan de bar zat te praten met een andere bezoeker. Lucy stond achter de bar en vroeg wat ik wou drinken.Geen enkele info over de gang van zaken daarbinnen.
Biertje zeg je? of krijg je van Luci Lux eerst nog een fles champagne aangesmeerd? In sommige clubs a raison van 150 E.
Beschrijving interieur van de club?
Geen enkele info over de gang van zaken daarbinnen.
tot wanneer blijft ze , dat ben ik vergeten te vragenVoor de liefhebbers, steffie is weer aanwezig. Heb me vrijdag weer goed vermaakt met deze liefe dame
Rayssa toevallig? Die heb ik wel eens bezocht maar niet persee herhaling voor mij. Ze praat de tijd wel vol en haar "pakje" gaat meestal niet eens uit. Jij mag het meeste werk doen ookBlonde slanke dame van kamer 11 love n joy, iemand meer informatie?
Het hofje 1, een brunette van een jaar of 25 en ik weet haar naam niet meer.Hmm geen aanrader dus, verder nog wel goede petite dames?
In het Hofje niet?Kamer 1 en 2 heb ik nooit echt dames gezien
Ik vond dat ze een opvallend mooi gezicht heeft, helemaal voor haar leeftijd.Jullie hebben het over Anita, Hongaarse milf met flinke jopen. Ze zit nu op nr. 3.
Ben er in het verleden een paar keer geweest. Mocht haar nooit doggy nemen, heb haar sindsdien niet meer bezocht.
Verder wel een leuke vrouw. Als je een borstenman bent dan is ze een aanrader.
Wat bedoel je ?Ik mocht het wel bij haar maar wel steeds kontje naar de zijkant bewegen als je snapt wat ik bedoel
Ze had altijd last van haar rug als ik doggy voorstelde…Leuke en aardige vrouw die Anita, ben er ook een paar keer geweest. Waarom mocht je geen doggy bij haar @Stoeprand te groot geschapen? Ik mocht het wel bij haar maar wel steeds kontje naar de zijkant bewegen als je snapt wat ik bedoel
Dat weet ik niet, nooit behoefte aan gehad. Ze pijpt wel zonder, dat was altijd lekker.Ik vond dat ze een opvallend mooi gezicht heeft, helemaal voor haar leeftijd.
Zoent ze ook?