- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/colombiaanse-deepthroat.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
Geappt en vrij snel antwoord in het Nederlands;
Aan de deur gekomen duurde het even, boven gekomen solo hablas espagnol…. Ze werkt dus ofwel met een vertaalapp ofwel met een "agent"
De fotos stemmen overeen. Vrij snel haar slipje uit en tieten uit haar topje. Mocht ik me neervlijen op een sofabed in de woonkamer en werd er direct een cd overgetrokken en stijfgepijpt (dikke rode cd, bah… kunnen we ophouden met die ondingen ?? ) aangegeven dat ik wou beffen en kwam ze zonder problemen in 69 zitten…. Lekker poesje
Na een tijdje wou ze doggy. Het enige Engelse woord dat ze kent
en haar goed volgepompt al staande achter haar, dan wou ik klaarkomen in missionaris en gaf haar aan te gaan liggen, gaat ze zodanig liggen dat ik niet anders kon dan haar te likken. en toen gebeurde het.. ik voelde haar reageren, haar clit zwol en ze begon aardig te lekken en hevig mee te rijden met haar onderlichaam tot ze niet veel later wild klaarkwam, ze klemde mijn hoofd tussen haar benen en toen ze even lostte maakte ik er gebruik van om me vast te klemmen op haar kut met mijn mond. ze werd zowat wild.
hierna haar gepakt in missionaris maar ze was zo nat en in combi met die dikke kutcd ben ik ermee gestopt en heeft ze me al zittend gerukt tot ik vrij snel kwam… ze had het niet zien komen en kreeg het eerste schot vol op haar gezicht; vliegensvlug mijn paal in haar mond en alzo de rest opgevangen en uitgespuugd in de gootsteen. maar dit hoorde niet bij het scenario denk ik… maar ik denk dat ze liever in de mond had dan op haar gezicht
ik was voldaan…
ze spreekt enkel Spaans, ik een beetje, genoeg om me te behelpen maar toch jammer. ze is een lekkere amateur, vooral het beffen was heerlijk.
old.redlights.be
Aan de deur gekomen duurde het even, boven gekomen solo hablas espagnol…. Ze werkt dus ofwel met een vertaalapp ofwel met een "agent"
De fotos stemmen overeen. Vrij snel haar slipje uit en tieten uit haar topje. Mocht ik me neervlijen op een sofabed in de woonkamer en werd er direct een cd overgetrokken en stijfgepijpt (dikke rode cd, bah… kunnen we ophouden met die ondingen ?? ) aangegeven dat ik wou beffen en kwam ze zonder problemen in 69 zitten…. Lekker poesje
Na een tijdje wou ze doggy. Het enige Engelse woord dat ze kent

hierna haar gepakt in missionaris maar ze was zo nat en in combi met die dikke kutcd ben ik ermee gestopt en heeft ze me al zittend gerukt tot ik vrij snel kwam… ze had het niet zien komen en kreeg het eerste schot vol op haar gezicht; vliegensvlug mijn paal in haar mond en alzo de rest opgevangen en uitgespuugd in de gootsteen. maar dit hoorde niet bij het scenario denk ik… maar ik denk dat ze liever in de mond had dan op haar gezicht
ik was voldaan…
ze spreekt enkel Spaans, ik een beetje, genoeg om me te behelpen maar toch jammer. ze is een lekkere amateur, vooral het beffen was heerlijk.

Colombiaanse deepthroat
Hello my love! This is leidy ! I am ready to fulfill all your desires. I am extremely beautiful and affectionate. I will do my best to make

Laatst bewerkt: