Recensie Leila, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mcfallus

Wandelaar
50
03/01/22
61
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4666836-leila
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Leila in Amersfoort geweest. Afspraak was snel gemaakt via whatsapp op de dag zelf. Ze ontvangt in een net appartement. Let wel op met parkeren, in een aantal straten rondom het complex geldt een parkeervergunning. Parkeren is wel goed mogelijk. Bij binnenkomst staat daar een hele mooie sexy vrouw in de gang en ik werd ontvangen met een lekkere kus op de mond.. Ik ben snel onder de douche gesprongen en toen kon het feest op bed beginnen. Leila begint met je lekker overal te kussen en te kriebelen, daarna zakt ze af om je te pijpen. Pijpen doet ze heel goed, lekker met gevoel en ze vraagt of je met of zonder condoom gepijpt wil worden. Het was een heerlijke stoeipartij op bed waarbij ik haar ook lekker gebeft heb. Dat staat niet in haar mogelijkheden, maar ik heb haar gewoon gevraagd of ze dat wilde en ze knikte bevestigend. Ze genoot er ook duidelijk van. Ik heb echt een fijn uur met haar gehad. Het kwam allemaal spontaan over, geen lopende band werk. Tongzoenen was ook lekker, al hebben we dat af en toe maar gedaan. Na afloop nog even lekker naast elkaar gelegen en wat over verschillende zaken liggen praten. Ze spreekt niet goed engels, maar je komt er wel uit met haar. Als laatste nog even douchen en toen naar huis. Bij het naar huis gaan ben ik nog even voorgesteld aan Amanda die hier ook bekend is op de site en de dames wilden wel een trio doen de volgende keer. Daar moet ik nog even over nadenken. Ik ga zeker nog een keer terug naar Leila. Verder is ze heerlijk fris overal.
 
Trio had je eigenlijk moeten doen....mij beviel het wel. Ik trof hun samen toevallig vorig jaar in Amsterdam. Dames zaten ook lekker aan elkaar.
Leila 3 x bezocht, laatst keer was iets minder vandaar geen bezoek meer gebracht, maar ik vind haar prachtig.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kan wat hierboven omschreven wordt echt compleet beamen. Was een hele fijne, relaxte, spannende date. Dame is onwijs lief en als je haar goed behandeld dan krijg je dat ook terug en heb je echt een toptijd. We zijn niet eens tot neuken gekomen, zo fijn waren alle andere handelingen met elkaar. Heb ook onwijs met haar gelachen. Adres is ook prima, wel een open galerij maar op zich anoniem genoeg. Herhalingsgevaar is zeker daar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan