Leipzig, Angels-sexworld

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
In 2017 een rondreisje door duitsland gemaakt met als eindbestemmig Leipzig.

Leipzig is een mooie stad met zeer gezellig centrum en als hoogtepunt het Völkerschlachtdenkmal:
images


Verder indrukwekkend is het stasi museum dat gratis toegankelijk is.


Oostduitse vriendelijkheid, had voor 60 euro een eenpersoonskamer geboekt bij een hotel aan de rand van het centrum, maar kreeg een gratis upgrade naar een compleet appartement van 90m2 met balkon en keuken. Wel jaren70 inrichting, maar heerlijk genoten.

Afijn, s'avonds wil je als man alleen ook wat en mijn pijlen gericht op "Angels-sexworld". Eerst even in de stad bij een zeer goede griek gegeten.
Daarna richting bahnhof gewandeld, om het bahnhof heen en dan nog 1,5km over een verlaten oostblok-industrieterrein. Het was al donker en erg prettig liep het er niet.
Uiteindelijk "Angels-sexworld" gevonden:
http://www.angels-sexworld.de/
De benedenverdieping is een tabledance-bar, die niet bezocht.
Laufhaus ingelopen en een trap omhoog. Tijdens het traplopen naar de 1e verdieping gaat een enorme bel af, zodat de aanwezige dames weten dat een klant nadert.
Op de 1e verdieping een etage met 10 kamers en redelijk sfeervol ingericht.
angels-sexworld-leipzig_16.jpg



Prijzen vanaf 50 euro. Voor een extra dienst verwacht je 20 euro extra, maar elke aanwezige dvp zegt hier meteen 30min blijven, 100 euro.

Omdat er verder niets aan sexaanbod in de buurt zat en ik wel behoefte had maar gekozen voor de poolse monika die toen nog met foto's op de site stond.
Kort samengevat, het was een flater van jewelste. Na 1 minuut pijpen begon ze te zeuren dat ze die dag bij de tandarts was geweest, kiespijn had en kon niet pijpen. Zo ging het 30min lang door met gezanik en gezeur. Ze had bij binnenkomst al door dat ik een toerist was en hierdoor gooide ze haar hele trukkendoos open. Uiteindelijk gewoon 100 euro weggegooit.
Na dit bezoekje hield ik de prostitutie in Leipzig maar voor gezien. S'avonds op het balkon van de hotelkamer flink aan het bier gegaan om de kater van dit bezoekje te verdrinken en daarna nog 2 mooie dagen in de stad Leipzig doorgebracht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan