Recensie Lele, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Walker

Wandelaar
Forumpionier
59
30/06/21
46
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Biseks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
Gesproken taal
Overig
Origine
Aziatisch
*1
29-06-21, 07:59

Ik heb Lele al enkele keren bezocht.

Ze ontvangt in een kleine studio in Antwerpen. Het is de dame die op de foto's te zien is. Ik denk dat haar leeftijd overeen kan komen met wat ze adverteert, maar dat is moeilijk in te schatten. In ieder geval moet je er geen tien of vijftien jaar bijtellen, wat dikwijls het geval is bij dames uit deze regio.

Lele is vrij lenig en actief in bed. Ze is wel wat een bazig type en als je ze laat doen bepaalt ze zelf welk standje wanneer en hou lang aan bod komt, maar dat heeft zo ook zijn charme.

Ze spreekt en verstaat amper Engels. Toen ik haar een SMS in het Engels stuurde kreeg ik (onbedoeld) grappig Nederlandstalig bericht terug. Ik vermoed dat ze hiervoor Google Translate gebruikt. De vertaling Chinees – Nederlands staat nog niet helemaal op punt.
 
Laatst bewerkt:
*1
29-06-21, 07:59

Ik heb Lele al enkele keren bezocht.

Ze ontvangt in een kleine studio in Antwerpen. Het is de dame die op de foto's te zien is. Ik denk dat haar leeftijd overeen kan komen met wat ze adverteert, maar dat is moeilijk in te schatten. In ieder geval moet je er geen tien of vijftien jaar bijtellen, wat dikwijls het geval is bij dames uit deze regio.

Lele is vrij lenig en actief in bed. Ze is wel wat een bazig type en als je ze laat doen bepaalt ze zelf welk standje wanneer en hou lang aan bod komt, maar dat heeft zo ook zijn charme.

Ze spreekt en verstaat amper Engels. Toen ik haar een SMS in het Engels stuurde kreeg ik (onbedoeld) grappig Nederlandstalig bericht terug. Ik vermoed dat ze hiervoor Google Translate gebruikt. De vertaling Chinees – Nederlands staat nog niet helemaal op punt.
Dank voor je recensie! Graag nog het recensieformulier invullen, inclusief url.
 
Ik ben ook al meerdere keren bij haar geweest. Zeer lief meisje, maar praat enkel chinees. Ik kan gelukkig een mondje chinees en dit helpt wel.

Voor mij was de eerste keer een PSE waarbij ze mij spontaan op m'n knieen zette en mijn kontgaatje begon te likken. Maar elke volgende keer was meer een GFE, ze lijkt effectief blij om me te zien.
 
Hoeveel vraagt ze voor haar diensten?
Van dit soort Chinese meisjes zijn er letterlijk tientallen, zoniet honderden in Nederland en Belgie actief. Ze ontvangen meestal slechts enkele dagen/weken op dezelfde plaats en daarna verhuizen zij naar een andere stad en komen er telkens nieuwe meisjes hun plaats innemen. Sommigen, zoals deze Lele blijven blijkbaar wat langer. Een teken dat ze goed geld genereren want bij een afnemende omzet worden zij verplaatst door de organisaties die hen naar Europa halen. Service is meestal iets in de stijl zoals in de openingspost vermeld wordt, maar vaak valt het toch wel heel goed mee. Vriendelijk. En jong, zacht, mooi en strak. Iets voor de liefhebbers van het genre.

Hun prijzen zijn vrijwel altijd 60/70 euro voor een vluggertje van 15 minuten, 100 voor een half uur en 150 voor een uur.
 
@Lassie Nou, in NL niet veel, hoor. In NL zijn het in het algemeen oudere Chinese vrouwen. Het is toch een heel verschil of je op een jong, strak studentje mag losgaan of op een vrouw van dik in de veertig of vijftig. Ik weet wel dat er hier illegale Chinese bordelen zijn, waar het mooiste van het mooiste en het jongste van het jongste zit, alleen daar komen wij niet-Chinezen heel moeilijk binnen. Volgens mij zitten ze in België meer. Ik vraag me af waarom.

Of misschien vraag ik me beter niks af maar rij gewoon als een gek naar Antwerpen!:D
 
Klopt dat ik op dat vlak oordeel aan de hand van de situatie in Belgie. Het is ook niet in Antwerpen dat zij zitten hoor, zij zitten gewoon in elke Vlaamse provinciestad, dus ja, ook in Antwerpen. Wallonie weet ik niet, daar kom ik niet voor de meisjes.

En degenen die in die circuits werken, zijn echt wel jong. Twintigers, misschien al eens een dertiger. Wel is het een gewoonte dat de advertenties (bv op redlights) zelden de foto's van het juiste meisje tonen, maar je krijgt zo goed als altijd wel eentje dat er op lijkt en soms nog mooier is. Hun mogelijkheden, aangevinkt in hun redlightsadvertenties, kloppen ook niet altijd. Als je iets vraagt dat ze niet willen doen, verstaan zij je zogezegd niet en antoorden zij met een brede glimlach en een knuffel op iets totaal anders. Ik heb er tot nu toe nog maar eentje getroffen dat ik echt minder mooi vond (en die deed qua service dan ook nog haar best) en ik heb er intussen toch wel wat gehad. Ook zie je natuurlijk direct welk meisje je ontvangt, en als dat echt niet meevalt en totaal niet het type van de foto's is, kan je ook gewoon niet binnen gaan en weer vertrekken. Op naar een andere.

In Belgie werken zij op kamers die de organisaties voor hen huren. Bijna altijd vaste adresjes die je als klant op de duur wel kent. Soms hotelkamers (vaak een wat gedateerd hotel dat het wat moeilijker heeft in deze tijd), soms een complex met buisinessflats (waar corona ook flink aan het kliënteel knaagt), soms gewoon in een afgehuurd 'prive huis', enz.

De organisaties brengen de meisjes naar Europa, zodra zij in China te oud bevonden worden. Vergis je niet, China heeft een enorme voorraad prostituées, maar de inlandse markt verkiest heel jonge meisjes, en zeker vanaf halfweg de twintig zijn zij al te oud voor ginder.

De organisatie plaatst hen op die vaste adresjes, waar zij vervolgens zelf hun afspraakjes zelfstandig regelen. Brengen zij echter niet genoeg geld binnen, dan worden zij soms al na een paar dagen verplaatst naar een andere stad. Daar beslissen de meisjes niet zelf over. Voor de klant blijft het dus een directe consumptie, om het zo te zeggen, met leuke ervaringen, maar weinig perspectief om bij eentje vaste klant te worden. Je zal gemakkelijker op een bepaald adresje vaste klant worden en telkens andere meisjes kunnen bezoeken. Afwisseling dus. Ik vind het een fijn systeem voor 'tussendoor'. Even bij een Chineesje langs lopen.

Een tip: kies gewoon een Belgische stad, bv Antwerpen, in de zoekfunctie van Redlights en klik de grijze balk open voor meer mogelijkheden. Daar vind je 'etniciteit', klik op Aziatisch, en kiezen maar.
 
Je zou je bijna af gaan vragen waarom "Cel Prostitutie Politie Antwerpen" dit zeer laag hangende fruit inzake mensenhandel niet plukt.
Of zou het toch net even anders in elkaar zitten. :rolleyes:
 
@Lassie Bedankt voor je informatie, kerel! Je weet er een hoop van. Ik wandelde altijd in Holland, maar dit is echt interessant. Ik val echt op dat soort type meisjes.

@Aventyr Nou, ja, mensenhandel... Die meiden waren in China waarschijnlijk al prostituee. Ze komen hier op een vakantievisum, laten zich een maand of drie uitwonen, pakken de cash en verplaatsen zich dan weer naar elders in Europa. Ik weet niet of hier sprake is van mensenhandel en uitbuiting, hoor.
 
Je zou je bijna af gaan vragen waarom "Cel Prostitutie Politie Antwerpen" dit zeer laag hangende fruit inzake mensenhandel niet plukt.
Of zou het toch net even anders in elkaar zitten. :rolleyes:
De vraag is: wat is mensenhandel. Het verschijnsel is gekend, over heel het land en dus niet specifiek in Antwerpen. Dat de meisjes gedirigeerd worden door achterliggende organisaties, is duidelijk. En dat ze niet al hun geld voor zichzelf zullen mogen houden, is ook duidelijk. Of ze onder dwang werken en/of uitgebuit worden, is mij veel minder duidelijk. Daarvoor ben ik veel te weinig bekend met de interne gang van zaken. En dat wordt ook zeer goed afgeschermd.

Ik weet wél dat die meisjes in China al in de prostitutie zaten en dus gewoon naar Europa gebracht worden omdat ze ginder door jongere collega's afgelost worden en waarschijnlijk vanaf een bepaalde leeftijs hier meer geld kunnen verdienen dan ginder. Ik betwijfel dan ook of de meisjes zo negatief staan tegenover 'hun' organisaties.
 
Klopt dat ik op dat vlak oordeel aan de hand van de situatie in Belgie. Het is ook niet in Antwerpen dat zij zitten hoor, zij zitten gewoon in elke Vlaamse provinciestad, dus ja, ook in Antwerpen. Wallonie weet ik niet, daar kom ik niet voor de meisjes.

En degenen die in die circuits werken, zijn echt wel jong. Twintigers, misschien al eens een dertiger. Wel is het een gewoonte dat de advertenties (bv op redlights) zelden de foto's van het juiste meisje tonen, maar je krijgt zo goed als altijd wel eentje dat er op lijkt en soms nog mooier is. Hun mogelijkheden, aangevinkt in hun redlightsadvertenties, kloppen ook niet altijd. Als je iets vraagt dat ze niet willen doen, verstaan zij je zogezegd niet en antoorden zij met een brede glimlach en een knuffel op iets totaal anders. Ik heb er tot nu toe nog maar eentje getroffen dat ik echt minder mooi vond (en die deed qua service dan ook nog haar best) en ik heb er intussen toch wel wat gehad. Ook zie je natuurlijk direct welk meisje je ontvangt, en als dat echt niet meevalt en totaal niet het type van de foto's is, kan je ook gewoon niet binnen gaan en weer vertrekken. Op naar een andere.

In Belgie werken zij op kamers die de organisaties voor hen huren. Bijna altijd vaste adresjes die je als klant op de duur wel kent. Soms hotelkamers (vaak een wat gedateerd hotel dat het wat moeilijker heeft in deze tijd), soms een complex met buisinessflats (waar corona ook flink aan het kliënteel knaagt), soms gewoon in een afgehuurd 'prive huis', enz.

De organisaties brengen de meisjes naar Europa, zodra zij in China te oud bevonden worden. Vergis je niet, China heeft een enorme voorraad prostituées, maar de inlandse markt verkiest heel jonge meisjes, en zeker vanaf halfweg de twintig zijn zij al te oud voor ginder.

De organisatie plaatst hen op die vaste adresjes, waar zij vervolgens zelf hun afspraakjes zelfstandig regelen. Brengen zij echter niet genoeg geld binnen, dan worden zij soms al na een paar dagen verplaatst naar een andere stad. Daar beslissen de meisjes niet zelf over. Voor de klant blijft het dus een directe consumptie, om het zo te zeggen, met leuke ervaringen, maar weinig perspectief om bij eentje vaste klant te worden. Je zal gemakkelijker op een bepaald adresje vaste klant worden en telkens andere meisjes kunnen bezoeken. Afwisseling dus. Ik vind het een fijn systeem voor 'tussendoor'. Even bij een Chineesje langs lopen.

Een tip: kies gewoon een Belgische stad, bv Antwerpen, in de zoekfunctie van Redlights en klik de grijze balk open voor meer mogelijkheden. Daar vind je 'etniciteit', klik op Aziatisch, en kiezen maar.
Meestal krijg je wel degelijk met oudere vrouwen (dik in de dertig of veertig, soms zelfs vijftig) te doen hoor. Tegenwoordig zijn de valse advertenties een echte plaag bij de Chineesjes, en of de advertentie nou geverifieerd is of niet maakt niks uit. Je kan inderdaad weglopen als degene die je ontvangt niet bevalt, maar prettig is dat niet als je net twee uur onderweg bent geweest met openbaar vervoer, en van die dames compensatie voor je vervoersonkosten proberen krijgen indien je weer eens opgelicht bent of via hen in contact proberen te komen met de 'baas' om die erop aan te spreken is onbegonnen werk, heb ik al mogen ondervinden.
 
En degenen die in die circuits werken, zijn echt wel jong. Twintigers, misschien al eens een dertiger.
't Zal eerder zijn: veertigers, soms al eens een dertiger. Tel daarbij op dat je nooit de vrouw van de foto's krijgt, het hele zaakje naar uitbuiting stinkt en ze vaak geen woord Engels/Frans/Duits spreken en je komt snel tot de conclusie: te mijden!
 
't Zal eerder zijn: veertigers, soms al eens een dertiger. Tel daarbij op dat je nooit de vrouw van de foto's krijgt, het hele zaakje naar uitbuiting stinkt en ze vaak geen woord Engels/Frans/Duits spreken en je komt snel tot de conclusie: te mijden!
Mwa, er lijkt me geen sprake te zijn van uitbuiting en dat Chinese dames geen Engels spreken (laat staan Frans of Duits) is heel normaal. Dat je nooit de vrouw van de foto's krijgt is vooral de laatste maanden een plaag geworden om de een of andere reden, vorig jaar was het nog meer 50/50... De situatie terug verbeteren zal alleen lukken als we de oplichters onder de dames gezamenlijk boycotten om de valse advertenties eruit te krijgen.
 
Klopt dat ik op dat vlak oordeel aan de hand van de situatie in Belgie. Het is ook niet in Antwerpen dat zij zitten hoor, zij zitten gewoon in elke Vlaamse provinciestad, dus ja, ook in Antwerpen. Wallonie weet ik niet, daar kom ik niet voor de meisjes.

En degenen die in die circuits werken, zijn echt wel jong. Twintigers, misschien al eens een dertiger. Wel is het een gewoonte dat de advertenties (bv op redlights) zelden de foto's van het juiste meisje tonen, maar je krijgt zo goed als altijd wel eentje dat er op lijkt en soms nog mooier is. Hun mogelijkheden, aangevinkt in hun redlightsadvertenties, kloppen ook niet altijd. Als je iets vraagt dat ze niet willen doen, verstaan zij je zogezegd niet en antoorden zij met een brede glimlach en een knuffel op iets totaal anders. Ik heb er tot nu toe nog maar eentje getroffen dat ik echt minder mooi vond (en die deed qua service dan ook nog haar best) en ik heb er intussen toch wel wat gehad. Ook zie je natuurlijk direct welk meisje je ontvangt, en als dat echt niet meevalt en totaal niet het type van de foto's is, kan je ook gewoon niet binnen gaan en weer vertrekken. Op naar een andere.

In Belgie werken zij op kamers die de organisaties voor hen huren. Bijna altijd vaste adresjes die je als klant op de duur wel kent. Soms hotelkamers (vaak een wat gedateerd hotel dat het wat moeilijker heeft in deze tijd), soms een complex met buisinessflats (waar corona ook flink aan het kliënteel knaagt), soms gewoon in een afgehuurd 'prive huis', enz.

De organisaties brengen de meisjes naar Europa, zodra zij in China te oud bevonden worden. Vergis je niet, China heeft een enorme voorraad prostituées, maar de inlandse markt verkiest heel jonge meisjes, en zeker vanaf halfweg de twintig zijn zij al te oud voor ginder.

De organisatie plaatst hen op die vaste adresjes, waar zij vervolgens zelf hun afspraakjes zelfstandig regelen. Brengen zij echter niet genoeg geld binnen, dan worden zij soms al na een paar dagen verplaatst naar een andere stad. Daar beslissen de meisjes niet zelf over. Voor de klant blijft het dus een directe consumptie, om het zo te zeggen, met leuke ervaringen, maar weinig perspectief om bij eentje vaste klant te worden. Je zal gemakkelijker op een bepaald adresje vaste klant worden en telkens andere meisjes kunnen bezoeken. Afwisseling dus. Ik vind het een fijn systeem voor 'tussendoor'. Even bij een Chineesje langs lopen.

Een tip: kies gewoon een Belgische stad, bv Antwerpen, in de zoekfunctie van Redlights en klik de grijze balk open voor meer mogelijkheden. Daar vind je 'etniciteit', klik op Aziatisch, en kiezen maar.
Heb je aanraders ook in je grote lijst? :)
 
Meestal krijg je wel degelijk met oudere vrouwen (dik in de dertig of veertig, soms zelfs vijftig) te doen hoor. Tegenwoordig zijn de valse advertenties een echte plaag bij de Chineesjes, en of de advertentie nou geverifieerd is of niet maakt niks uit. Je kan inderdaad weglopen als degene die je ontvangt niet bevalt, maar prettig is dat niet als je net twee uur onderweg bent geweest met openbaar vervoer, en van die dames compensatie voor je vervoersonkosten proberen krijgen indien je weer eens opgelicht bent of via hen in contact proberen te komen met de 'baas' om die erop aan te spreken is onbegonnen werk, heb ik al mogen ondervinden.
Dat klopt in Belgie voor geen meter. Dat kan ik je wel verzekeren. Jonge meisjes, twintigers en mogelijk dertigers. Maar zeker geen oudere dames. Dat de advertenties valse foto's en valse info bevatten, schreef ik zelf ook. Maar je krijgt altijd wel een leuk Chineesje.

Je verhaal over vervoerskosten zal dan ook wel typisch Hollands zijn zeker. Zoals ik al schreef: in Belgie vind je de Chineesjes in elke Vlaamse provinciestad en daarrond. Je hoerft er hier absoluut geen 2 uur voor te rijden. Mogelijk moet jij vanuit Nederland idd lang rijden tot Antwerpen, Lier, Machelen, Leuven, Brussel of noem maar op. Maar je hebt je smartphone bij, je kan op internet. Staat degene die je gekozen hebt je niet aan: kies een andere. Op de locaties waar je er eentje vindt, werken er meestal méér. Daar kom je eenvoudig achter door een sms te sturen: werk jij in de stad of buiten de stad. De meesten geven spontaan hun adres van ontvangst. Kan hen immers weinig schelen, binnen enkele dagen zijn zij toch weg naar elders. Wie slim is, speurt op voorhand al naar die adressen, en dan kan je gemakkelijk een plan B opmaken.
 
Dat klopt in Belgie voor geen meter. Dat kan ik je wel verzekeren. Jonge meisjes, twintigers en mogelijk dertigers. Maar zeker geen oudere dames. Dat de advertenties valse foto's en valse info bevatten, schreef ik zelf ook. Maar je krijgt altijd wel een leuk Chineesje.

Je verhaal over vervoerskosten zal dan ook wel typisch Hollands zijn zeker. Zoals ik al schreef: in Belgie vind je de Chineesjes in elke Vlaamse provinciestad en daarrond. Je hoerft er hier absoluut geen 2 uur voor te rijden. Mogelijk moet jij vanuit Nederland idd lang rijden tot Antwerpen, Lier, Machelen, Leuven, Brussel of noem maar op. Maar je hebt je smartphone bij, je kan op internet. Staat degene die je gekozen hebt je niet aan: kies een andere. Op de locaties waar je er eentje vindt, werken er meestal méér. Daar kom je eenvoudig achter door een sms te sturen: werk jij in de stad of buiten de stad. De meesten geven spontaan hun adres van ontvangst. Kan hen immers weinig schelen, binnen enkele dagen zijn zij toch weg naar elders. Wie slim is, speurt op voorhand al naar die adressen, en dan kan je gemakkelijk een plan B opmaken.
Joke's on you, ik woon in Antwerpen. En zoals ik zei, twee uur met openbaar vervoer. Ik heb geen auto. Dan is het een heel stuk minder handig om je naar een alternatief te verplaatsen (waar je mogelijk wéér een faker tegenkomt, zoals ik al heb meegemaakt in Brussel, en dan blijf je bezig om de stad per tram en bus rond te toeren).

Als jij consistent leuke jonge Chineesjes tegenkomt, dan heb jij heel veel geluk (en mag je me vertellen waar je die vindt). Maar dat er heel veel oudere dames zitten klopt wel degelijk, kan ik vertellen uit eigen ervaring.
 
Heb je aanraders ook in je grote lijst? :)
Nee, niet echt. Dat is eigenlijk een vraag die bijna niet te beantwoorden is, omdat ze overal slechts kort blijven.

En er wordt met foto's en met namen gefoefeld dat het een lieve lust is.

Wat ik doe is simpel: ik ga naar de site van Redlichts, ik vul rechts in het vakje de stad in, en ik klik de grijze balk open en vul bij 'etniciteit' in: Aziatisch.

Daar krijg ik dan een overzicht. Soms veel, soms wat minder. Hangt van de stad en ook van het moment af. Vergeet ook niet om in het keuzevakje 'aantal km' de default '0 km' te vervangen door bv '10 km' want ze ontvangen dikwijls niet in het centrum van de gekozen stad, maar in een deelgemeente. En sommigen noemen die deelgemeente, ipv de stad zelf. Zoek je op '0 km', dan worden die advertenties niet gevonden door de zoekfunctie van RL.

Daarna, zoals ik in vorig berichtje schreef, schrijf ik enkelen een smsje om hun ontvangstadres te ontfrutselen, en daaruit beslis ik dan welke ik eerst contacteer, en welke in de reserve kunnen voor mocht die eerste niet meevallen bij de eerste aanblik.

Meestal ben ik hun naam al vergeten terwijl ik bij hen nog ben. Die klopt toch niet. Er zijn er die in een en dezelfde advertentie twee verschillende namen schrijven. Ook hun tekstjes hoef je niet te lezen: dat is toch onzin. Ik heb er, in Belgie dus, tot nu toe steeds mooie jonge Chineesjes mee gevonden, op eentje na. Die ene beviel me niet echt, maar ik had die in trio gevraagd met een andere. En uiteindelijk was zelfs haar service ook niet slecht.
 
Joke's on you, ik woon in Antwerpen. En zoals ik zei, twee uur met openbaar vervoer. Ik heb geen auto. Dan is het een heel stuk minder handig om je naar een alternatief te verplaatsen (waar je mogelijk wéér een faker tegenkomt, zoals ik al heb meegemaakt in Brussel, en dan blijf je bezig om de stad per tram en bus rond te toeren).

Als jij consistent leuke jonge Chineesjes tegenkomt, dan heb jij heel veel geluk (en mag je me vertellen waar je die vindt). Maar dat er heel veel oudere dames zitten klopt wel degelijk, kan ik vertellen uit eigen ervaring.
Ik heb helemaal geen geluk, daarvoor heb ik er al te veel goeie gedate. ik wil je best vertellen waar ik meeste vond: in een hotel op de baan tussen Leuven en Mechelen. Dicht bij Mechelen.

Wat ik me wel afvraag is, hoe jij aan die oudere dames komt? Ik zou dan eerder zeggen dat jij pech hebt ipv dat ik geluk heb. En ook: als je met openbaar vervoer gaat daten, dan stelt zich het probleem toch vaker, dat je dames aantreft die niet overeenkomen met wat je op internet zag en las. Is het dan niet veel gemakkelijker om eens langs te lopen in de raambuurten van Antwerpen of Brussel?? Daar zie je vlak voor je neus welk vlees je in de kuip hebt. Geen Aziaatjes, dat klopt.
 
Ik heb helemaal geen geluk, daarvoor heb ik er al te veel goeie gedate. ik wil je best vertellen waar ik meeste vond: in een hotel op de baan tussen Leuven en Mechelen. Dicht bij Mechelen.

Wat ik me wel afvraag is, hoe jij aan die oudere dames komt? Ik zou dan eerder zeggen dat jij pech hebt ipv dat ik geluk heb. En ook: als je met openbaar vervoer gaat daten, dan stelt zich het probleem toch vaker, dat je dames aantreft die niet overeenkomen met wat je op internet zag en las. Is het dan niet veel gemakkelijker om eens langs te lopen in de raambuurten van Antwerpen of Brussel?? Daar zie je vlak voor je neus welk vlees je in de kuip hebt. Geen Aziaatjes, dat klopt.
De oudere dames tref ik veelal aan in Antwerpen of in Brussel. Overigens oprecht interessante info van dat hotel bij Mechelen, want daar ben ik nog niet geweest, maar dan is het nog kijken hoe het met de bereikbaarheid zit.

En inderdaad, voor mijn Asian fix kan ik niet bij de ramen terecht. En mijn ervaring met wat ik daar aantref is sowieso al teleurstellend.
 

De oudere dames tref ik veelal aan in Antwerpen of in Brussel. Overigens oprecht interessante info van dat hotel bij Mechelen, want daar ben ik nog niet geweest, maar dan is het nog kijken hoe het met de bereikbaarheid zit.

En inderdaad, voor mijn Asian fix kan ik niet bij de ramen terecht. En mijn ervaring met wat ik daar aantref is sowieso al teleurstellend.
Keuze in het SKW is nochtans zeer goed, maar geen Asian. Voor dat hotel: bus van De Lijn, Mechelen Leuven, rijdt voorbij de locatie, en stopt in de buurt.
 
Keuze in het SKW is nochtans zeer goed, maar geen Asian. Voor dat hotel: bus van De Lijn, Mechelen Leuven, rijdt voorbij de locatie, en stopt in de buurt.
Een bus die slechts om het uur rijdt is helaas te riskant qua mogelijks verloren tijd als je niet weet wat voor vlees je in de kuip gaat hebben, maar toch bedankt.
 
Ik ben ondertussen ook bij enkele Chineesje geweest en dat was telkens een aangename ervaring.
Zoals bovenstaande schrijvers ook al zeiden: je weet nooit wie je gaat krijgen. Het is altijd gokken, en dan wat geluk hebben dat de dame niet té oud is.
Ik bezocht er al in Schoten en in Antwerpen (vlakbij de Grote markt).
Ik spreek af via sms en vraag altijd (in simpel Engels) of pzc en nzc geen probleem is. En dat is het nooit (met 50 euro extra).
Het heeft niet veel zin om de dames te bespreken, omdat ze constant veranderen van locatie, van naam, of snel terug verdwijnen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Na de positieve recensie heb ik Lele ook eens bezocht in haar studio in Antwerpen. De foto's zijn gedateerd en "slank" is zeker niet meer de juiste omschrijving. Maar het merendeel van de foto's zijn is wel degelijk Lele. Die langs de Schelde zijn het meest accuraat.

lele is vriendelijk, was correct in haar afspraak en gaf een goeie service. Maar ik verkies een smal kontje, dus herhaling zal er waarschijnlijk niet inzitten. Wel aan te raden voor wie niet op smalle tailles kickt. Ze heeft ook een gehavende borst (chirurgische ingreep?), maar weet dit goed te camoufleren door haar positie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan