Recensie Lena, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pm69

Vaste klant
190
25/09/22
144
31
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6445558-lena
Totale kosten (in euro)
0
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afspraak ging vlot via WA, blijkt een booker tussen te zitten.

Duidelijk en snelle reacties om de locatie te bereiken. Dame van de foto's. Meestal als ik zie staan 30 jaar dan zijn de dames meestal een stukje ouder. Bij een leeftijd van begin 20 is dat meestal niet het geval. Dus dame van de foto's en met leeftijd conform wat in de advertentie staat aangegeven. Efficiënt en opgeruimd twee-kamer appartement, maar enfin ik kom niet voor het inspecteren als het is opgeruimd. Douchen vooraf werd aangeboden, maar ik was thuis 20 minuten eerder al gedouched dus heb ik mijn handen gewassen en kon het feest beginnen. Ik had deze dame gespot op basis van haar lichaams beharing zoals dat vaker bij braziliaanse dames voorkomt en inderdaad is ze lekker behaard op haar armen. Benen zijn geschoren maar de stoppels korrel 80 voel je zitten.

Gordijn open voor wat licht en op het bed plaats genomen. Blijkt ze forse littekens te hebben van een borst vergroting. Meestal zie je litekens om de tepels, of van de tepel zeg maar naar het zuiden of een soort van smiley bij de basis van de borst. Ik heb liever geen littekens en borstvergroting, maar als de dames dat zo graag willen dan voor mij liever een smiley. Deze dame had ze echter alle 3... Rijkelijk bedeeld dus. Ik weet niet of haar borsten er na de operatie beter op zijn geworden. Even dacht is "zou het ooit een man zijn geweest?". Waarom zo rigoureus en mutilerend om een cupje meer? Eeuwig zonde!

Ze begon met pijpen met condoom. Maar toen ik vroeg om standje 69 bleek dat niet te kunnen. Ik had er namelijk via WhatsApp expliciet om gevraagd en ze gaf aan dat "telefonista" het verkeerd had aangegeven. Maar standje 69 ging het niet worden. Telefoon erbij om het bevestigde verzoek te bewijzen. Ik gaf aan dat het niet de afspraak was. Zij vroeg of ik mijn geld terug wilde en daar heb ik mee ingestemd. Ik was nog geen 15 min binnen van het vooringenomen uur en nog helemaal stampend van geilheid.

We waren beide teleurgesteld en ben ik onverrichterzake vertrokken.

Dat ik niet terugga is wel duidelijk. Bij de sterretjes geef ik toch een voldoende gezien de vlotheid van afspreken, de prachtige lichaamsbeharing en de eerlijkheid van teruggeven van geld bij onduidelijke afspraak. De forse littekens en niet kunnen beffen in 69 zijn niet mijn ding, maar stoort dat jou niet dan is het denk ik verder wel een go.

Overigens ze spreekt een mondje engels, iets beter spaans en vloeiend braziliaans/portugees.
 
Laatst bewerkt:
Overigens was het initieel niet mogelijk om 30 minuten te boeken zoals ik eigenlijk bij voorkeur doe bij het eerste bezoek. Ik moest voor 60 minuten tekenen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan