Recensie Lena, Diane's Secret, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mart35

Newbie
13
29/07/23
6
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=lena
Totale kosten (in euro)
595
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben deze dame tegengekomen bij DS-girls. De allermooiste die DS-girls had. Ik vind haar fantastisch. Heel relaxed en ik had met haar een GFE. Ik ben in totaal 3 uur bij haar geweest met een pauze. Alles was gewoon super goed. Ik ga haar zeker binnenkort bezoeken bij Maison Monty in Rijswijk. Toch wel knap dat Maison Monty de parels van DS weet te strikken.
 
Ik ben deze dame tegengekomen bij DS-girls. De allermooiste die DS-girls had. Ik vind haar fantastisch. Heel relaxed en ik had met haar een GFE. Ik ben in totaal 3 uur bij haar geweest met een pauze. Alles was gewoon super goed. Ik ga haar zeker binnenkort bezoeken bij Maison Monty in Rijswijk. Toch wel knap dat Maison Monty de parels van DS weet te strikken.
Bedankt voor je bijdrage. Staat ook op mijn wensenlijst om te bezoeken, heeft ze natuurlijke borsten of zijn het siliconen. Ik hoop dat het antwoord 'natuurlijke'is dan weet ik waar ik morgen of overmorgen naartoe ga
 
Ik ben deze dame tegengekomen bij DS-girls. De allermooiste die DS-girls had. Ik vind haar fantastisch. Heel relaxed en ik had met haar een GFE. Ik ben in totaal 3 uur bij haar geweest met een pauze. Alles was gewoon super goed. Ik ga haar zeker binnenkort bezoeken bij Maison Monty in Rijswijk. Toch wel knap dat Maison Monty de parels van DS weet te strikken.
Heeft ze natuurlijke borsten of silliconen?
 
Gister gebeld voor Lena er werd gezegd dat ze ziek is nou oke kan gebeuren vandaag weer gebeld om te kijken en er wordt gezegd dat ze niet op de site staat nadat ik zij oke dat is raar ik bel niet voor iemand die ik niet zie op de site zijden ze weer dat ze ziek is
 
Gister gebeld voor Lena er werd gezegd dat ze ziek is nou oke kan gebeuren vandaag weer gebeld om te kijken en er wordt gezegd dat ze niet op de site staat nadat ik zij oke dat is raar ik bel niet voor iemand die ik niet zie op de site zijden ze weer dat ze ziek is
Ik weet niet hoe het gisteren was, maar ik keek toevallig vanochtend en toen stond ze niet op de site bij vandaag (maandag) en nu ook niet.
Die site is niet perfect, maar wellicht heb je dit keer niet goed gekeken.
Overigens staat ze zo te zien nu de hele week niet ingepland.
 
Als dit dezelfde Lena is als bij DS dan heb ik haar 1x ghad. Echt een mooie meid, slank, lekkere borsten en een mooi gezichtje. Ik weet dat afspraak maken toen ook heel moeilijk ging, ze stond op de website maar toen ik belde had zij zich al afgemeld voor die dag. Uit mijn hoofd woont zij in Utrecht en misschien dat zij daarom vaak annuleerd. Helaas staat zij voor komende week nergens ingepland...
 
Lena vandaag bezocht ziet er top uit slank kleine borsten mooie kopie en een goede zachte kont lippen zijn ook lekker vol maar ze doet helaas niet aan zoenen normaal gesproken is het bij mij lekker wild en snel doorstoten maar bij Lena deed het pijn dus heb ik het zacht en langzaam gedaan en dat is bij Lena niet erg wand deze dame maakt je gek beffen is extra dus niet gedaan vinger doet ze niet en pijpen viel wel mee ze wou me de 2de keer zuigend laten komen maar toen zaten de 45 minuutjes erop
 
Lena zit idd weer bij DS dus het topic mag aangepast worden alleen gaan ze over en weer die meiden tegenwoordig. Wel zielig van beide huizen zowel mm als ds dat ze niet kunnen wachten om het op hun site te plaatsen dat een meid weg is bij de een om bji de ander te komen. Kinderachtig om dat daar te doen en eigenlijk ook om het hier te doen in dit geval door wendy die je niet hoort als een dame van hun naar mm gaat. Ze doen het beide hoor ik kies geen partij en het zijn beide vervelende partijen om te bellen en afspraken te maken laat staan normale foto's plaatsen en een beetje vriendelijk doen tegen je klanten he.
 
Terug
Bovenaan Onderaan