Recensie Lena Erotic Cinema Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pietjepuk

Newbie
7
27/07/22
14
Ik was aanwezig tijdens de gangbang met Lena. Op donderdag 21-7-2022. Ik vind haar geile pakjes heel lekker, ze maakt veel werk van haar zelf, make up, gelakte nagels, lingerie een echt lekkere mollige verzorgde slet!
En een slet is ze, ze laat geen hand, mond of haar kutje onbenut!
Zodra ze op het matras geklommen was ging ze los!
En dat moest ook wel, het was deze keer heel druk, het maakte geen indruk op haar, achter elkaar liet ze zich nemen in haar kutje en mond. Met haar handen trok ze de volgende alvast alweer stijf. Ik heb eerst heerlijk van het uitzicht en geluid genoten, want ze laat zich horen hoor als je naar diep neemt! Op een gegeven moment ging ze op haar rug met haar hoofd over de rand liggen met haar mond open en hield haar benen netjes wijd. Ik ben toen bij haar hoofd gaan staan en heb mijn pik diep in haar mondje geschoven, langzaam heb ik haar toen geneukt terwijl ze hard gevingerd werd en achter elkaar spuitend klaarkwam, haar schreeuwen werd gesmoord door mijn pik, zo geil!!
Toen ik bijna kwam ben ik gestopt en heb ik plaats gemaakt voor andere heren die haar net zo goed in haar mondje namen en velen spoten hun zaad in haar mond en over haar gezicht.
Ik heb haar nog twee keer diep geneukt in doggy terwijl ze de één na de ander leeg zoog.
Lena je bent een top slet meid, ik ben er de volgende keer zeer zeker weer bij!! gelukkig is het bijna 5 september.

Echt een aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan