Lena (hihi) - Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn god, ze wil ons 'bereiden'! Hoe? Aan stukken snijden en dan in de oven? Of frituren? 'hihi'
Hij of zij zal zelf wel bij de appie werken...hihi
Ja, deze advertentie is ijzersterk.
Je moet dus ouder zijn dan 40 en niet bij de Appie werken (maar ik ben CEO daar....)

Ze is half Nederlands/half Portugees (gegarandeerd dat ze uit Colombia oid komt, als ze al bestaat).

En ze is een echt sex sex beest (dus twee maal sex; dat belooft wat)!

Haar kutje (Me kutje) is heel vaak lekker nat en vochtig (waarom kunnen deze figuren nu nooit het verschil tussen jouw/jouw en me/mijn fatsoenlijk toepassen)

Over het 'bereiden' is al wat gezegd.

De hele nacht is bespreekbaar🤤💦💦 (nee, laat maar)

De vraag is weer of hier mensen in gaan trappen; ik mag toch hopen van niet!
 
Ja, deze advertentie is ijzersterk.
Je moet dus ouder zijn dan 40 en niet bij de Appie werken (maar ik ben CEO daar....)

Ze is half Nederlands/half Portugees (gegarandeerd dat ze uit Colombia oid komt, als ze al bestaat).

En ze is een echt sex sex beest (dus twee maal sex; dat belooft wat)!

Haar kutje (Me kutje) is heel vaak lekker nat en vochtig (waarom kunnen deze figuren nu nooit het verschil tussen jouw/jouw en me/mijn fatsoenlijk toepassen)

Over het 'bereiden' is al wat gezegd.

De hele nacht is bespreekbaar🤤💦💦 (nee, laat maar)

De vraag is weer of hier mensen in gaan trappen; ik mag toch hopen van niet!
Wat ze ook vaak verkeerd schrijven is een e erachter terwijl dat niet moet zoals lekkere lichaam, geile sletje etc
 
Soms bespaart het een hoop geld om nog een beetje taalnazi te zijn!
Ja, het is wel vaak een criterium voor de geloofwaardigheid van een advertentie. Een spelfoutje is zo gemaakt, maar als het grammaticaal ook niet klopt, is dat een 'red flag'.
Soms twijfel ik nog wel eens, maar dit is wel een extreem voorbeeld; vooral door dat kinderachtige 'hihi'.
 
Wat ze ook vaak verkeerd schrijven is een e erachter terwijl dat niet moet zoals lekkere lichaam, geile sletje etc
Nou dat "lekkere lichaam " en "Geile sletje " zijn aanwijzingen dat het door een buitenlandse die de taal niet helemaal machtig is is geschreven "me geile kutje " is meer een soort modeverschijnsel bij Nederlanders geworden , ik zag het vroeger veel op datingsites bij vrouwen uit het Tokkie milieu om het maar oneerbiedig te zeggen ,niet IVM geile kutje dan maar bijvoorbeeld "me dochter" of "me werk" of eerder "me uitkering" dan natuurlijk
Ook dat irritante hihi en haha om aan te geven dat iets grappig bedoeld is zie je daar veel terug
Dat niet bij Albert Heijn werken heb ik al eerder voorbij zien komen bij een andere golddigger overigens , ik weet niet meer waar maar zeker niet bij deze
Ik weet niet of een baan bij Albert Heijn tegenwoordig synoniem staat voor wat vroeger een putjesschepper was of zo maar ik denk inderdaad dat deze advertentie uit dezelfde stal komt
Nou ben ik wel boven de 40 en werk ik niet bij AH maar een hoop geld heb ik niet en als ik het had zou ik er denk ik snel vanaf zijn als ik het in zo'n bodemloze put zou storten
 
Nou dat "lekkere lichaam " en "Geile sletje " zijn aanwijzingen dat het door een buitenlandse die de taal niet helemaal machtig is is geschreven "me geile kutje " is meer een soort modeverschijnsel bij Nederlanders geworden , ik zag het vroeger veel op datingsites bij vrouwen uit het Tokkie milieu om het maar oneerbiedig te zeggen ,niet IVM geile kutje dan maar bijvoorbeeld "me dochter" of "me werk" of eerder "me uitkering" dan natuurlijk
Ook dat irritante hihi en haha om aan te geven dat iets grappig bedoeld is zie je daar veel terug
Dat niet bij Albert Heijn werken heb ik al eerder voorbij zien komen bij een andere golddigger overigens , ik weet niet meer waar maar zeker niet bij deze
Ik weet niet of een baan bij Albert Heijn tegenwoordig synoniem staat voor wat vroeger een putjesschepper was of zo maar ik denk inderdaad dat deze advertentie uit dezelfde stal komt
Nou ben ik wel boven de 40 en werk ik niet bij AH maar een hoop geld heb ik niet en als ik het had zou ik er denk ik snel vanaf zijn als ik het in zo'n bodemloze put zou storten
Bij geile sletje, knappe gezichtje etc heb ik gelijk het idee dat er een groepje noord afrikaanse jongens achter zit, ik vertrouw dat voor geen meter
 
Er zijn voldoende volbloed kaaskoppen met vier Nederlandse grootouders die moeiteloosvoor randdebiel kunnen doorgaan.
En ik hoop dat die gasten hier meelezen. Als ze tenminste kunnen lezen. Dat zou al heel wat zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan