Recensie Lena, Team Rose, Tönisvorst 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toolmann

Vaste klant
112
05/02/23
111
21
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://m.6relax.de/club_girls_detail/name/team_rose/from_girls/247097/girl/deutsche_lena/from_a/club_3763
Totale kosten (in euro)
130
Nadat ik met Anja van de kamer afkwam. Stond er nog een mooie jonge dame in de gang. Ik vroeg aan haar hoe heet je. Haar mond ging open. En ik zag al meteen haar achterste tong 👅 . Maar dat niet alleen. Ik zag ook een tongpiercing zitten. En zei ik heet Lena. En ik vroeg ben je vrij. Helaas niet. Maar de gastvrouw kwam er aanlopen en ze zei. Ze heeft een afspraak. En is over 3 kwartier weer vrij. Ik zeg tegen de gastvrouw. Dan kom ik over een uurtje terug. Voor een uurtje. En dat kwam wel goed uit. Want ik had honger. Dus ben ff in de buurt wat gaan eten bij een immbis. Een heerlijke schnitzel Hawaï überbacken mit Käse und Ananas und Speck und Salat und Pommes. Voor maar€15,50 met een fles bier erbij .

Daarna ben ik weer teruggekeerd naar Team Rose. Bij binnenkomst stond Lena al op mij te wachten. Na de financiële afhandeling zijn we naar de kamer gegaan. En na het was ritueel op bed beland. Ze zei du hast eine schöne große dicke Schwänz. Ich liebe das. En ik zei. Sie haben eine Zungenpiercing. Ze zei das stimmt. Und ich mache sehr gerne blasen (pijpen) . Na wat geschmust te hebben zakte ze naar beneden toe. Om haar orale kunsten te vertonen zc. Wat kon ze heerlijk blasen zeg . Ze nam mijn fickschwanz strak in haar mond. Je voelde duidelijk haar tongpiercing over mijn neukpaal heen gaan. Wat deed ze dat heerlijk deepthorat en vol met passie. Of haar leven er vanaf hing. Ze lag er ook zo bij dat ik haar kon vingeren. En ze kreunde zacht . En genoot ervan. Dus geen fake. ff later stelde ik haar voor om standje 69 te doen. Wat ze zeer waardeerde. Toen ik haar begon te likken. Werd ze nog wilder en Wilder . En ze lag ook lekker wild met haar tongpiercing aan mijn fickschwanz te kluiven. Na 35 minuten wilde ze mijn dicke fickschwanz in haar voorverwarmde grotje voelen. Ik heb haar daarna in verschillende gevechtpositie's genomen. En daarna heerlijk op haar tieten en gezicht klaar gekomen .

Ze was in een woord fantastisch.
Voor 1000% herhalings vatbaar .
Deze Duitse dame

Terug
Bovenaan Onderaan