Recensie Lenna, Zwolle (voorheen Sneek, Heerenveen, Zwolle, Epe, Hengelo, Apeldoorn, Drachten, Kloetinge) 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Papapaul

Stamgast
Forumpionier
276
03/07/21
151
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/96082-lenna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is wel van voor de lockdown dat ik deze dame heb bezocht. Ik schrijf derhalve deze recensie voor jullie, geile heren!

Dit is een fantastische Nederlandse vrouw bij wie ik door Truckermark ben geïntroduceerd. Bloedmooie meid met volle lippen en mooie borsten.
Eerst gezellig op een bankje wat gekletst en gefriemeld. Er werd mij met een lief stemmetje duidelijk gemaakt dat ze voor pzc wel € 20,- extra rekent.
Zullen we dan maar? Op de slaapkamer aangekomen heerlijk gevreeën en ik mocht haar van top tot teen verwennen. De sex was ook fantastisch en ik kon me niet al te lang inhouden.
Netjes alles schoon gemaakt en al kletsend aangekleed.
Dit is geen reclame, maar het is wel echte aanrader

De beoordelingen zijn correct, weet natuurlijk niet alles meer. Zoals dag van de week...
 
Nu dan toch gelegenheid gehad om Lenna weer te bezoeken. Als oude bekenden begroetten wij elkaar en dronken samen een glaasje fris.

Heerlijke vrouw...lekker relaxed naast elkaar op de bank gekletst. Ik hou daarvan, totaal geen drang om direct zwijgend uit de kleren te gaan. Maar naderhand heel intiem knuffelen en vrijen alsof we elkaar al jaren kennen. Ok, het was ook al 2 jaar geleden dat we samen waren. Maar als je dat mooie, half naakte lichaam naast je op de bank hebt, wil je je zelf ook van je kleren ontdoen. Uiteindelijk toch maar naar de slaapkamer gegaan.
Heerlijk genoten van haar mooie borsten en haar warme zachte lichaam. Fijn ook dat zij durft aan te geven wat ze graag wil en wat ze lekker vindt.
Trots was ik toen zij als cowgirl op mij klaarkwam. Na wat standjes uitgeprobeerd te hebben werd ik een beetje moe en heeft ze mij met hand en mondje klaargemaakt.
Aangekleed en heel even na gekletst op de bank en mijn cola opgedronken.
Ik zal zeker met haar contact willen houden. Waar vind je nog zo'n betrouwbare en lieve vrouw die haar afspraken nakomt en Nederlands spreekt!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerenveen/96082-lenna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook bij Lenna geweest, vorige week.
Ik sluit mij volledig aan bij het eerder beschrevene met de aanvulling dat ze heerlijk nat pijpt en dat ze werkelijk een geweldig lekkere kont heeft. Dat was voor mij als echte borstenman wel een hele moeilijke keuze maar toch besloten meer aandacht aan haar kont te geven. En daar heb ik zeer zeker geen spijt van gekregen, was lekker knallen.
Maar ook haar borsten zijn erg mooi en naturel, zeker als opwarmertje bijzonder de moeite waard.
 
Iemand enig idee of het (tong)zoenen dat in de advertentie wordt aangeboden ook daadwerkelijk wordt gedaan? Zie nl in beide reviews en de andere reacties dat daar niets over vermeld of besproken wordt.
 
tongzoenen staat op 4 sterretjes, kan dus beter. Misschien binnenkort maar eens proberen daar ook 5 sterren van te maken :p
 
Vanavond bij Lenna geweest, wow wat een dame!!!
Lekker ontspannen sfeer ondanks dat ik haar nog nooit eerder had ontmoet, de spanning die daar bij hoort was zo weg.
Heerlijk tongzoenen en haar prachtige lijf en borsten strelen en heb haar lekkere poes gebeft, vind ze ook heel lekker dat merk je gelijk en geeft ook aan hoe ze t graag heeft.
Pijpen doet ze erg gooed en zonder voor maar een paar euri meer. Lekker geneukt met natuurlijk een cd als afsluiting.
Gelegenheid om nog even te douchen. Ontvangst is op een keurige locatie.
Wonderlijk dat er maar zo weinig reacties over haar zijn hier, is echt een topper.
En gewoon alles in t Nederlands, een goedgebekte dame, ook wel weer eens fijn toch. Deze dame wil ik zeker weer zien. Een echte aanrader.
 
Dame zit nu in Vlissingen, zou er graag mee af spreken. Enkel is ze onbereikbaar en waarschijnlijk druk. Iemand tips om contact te krijgen? Reviews en foto's zijn erg interessant!
 
Daar helemaal, jammer :(
Als je tijdens werktijden appt is mijn ervaring dat ze snel reageert. Voor 10 uur is kansloos ;)
 
En het was weer een superdate. Had een bosje bloemen voor haar mee genomen, wat zeer gewaardeerd werd.
Lenna, als je dit leest, dankjewel. Heb weer een heerlijk uur met je beleefd.
 
Ik wil haar dolgraag bezoeken, maar ze zegt continue dat ze vol zit. Denk dat ze niet wil afspreken met iemand die niet blank is.

Vind dat zo jammer.
 
Haar advertentie is nu niet online maar volgens mij staat daar iets van "alleen NL mannen en alleen boven 25"
Er staat dus niets over huidskleur.

Ik heb wel de indruk dat ze een aardige vaste klantenkring heeft en die heeft zeker voorrang.
 
Klopt...maar deze knappe getinte jongen is er al een paar keer geweest... en zalig getongzoend 💋

Maar ben wel eerst geïntroduceerd door een ervaren wandelaar 😂
 
Ben vorige week nog bij haar geweest (als vaste klant als ze in de buurt is). Ze vertelde dat ze genoeg te doen had en inderdaad vaak vol geboekt is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Meermaals bezocht en op veel verschillende plaatsen. Zwolle in huis, joure hotel, heerenveen hotel, drachten hotel. Hadden altijd wel een klik. Je kunt goed Nederlands een gesprek met haar voeren al is het geen groot licht. Uiterlijk is wel okay, maar niet bijzonder mooi, herkende haar laatst in de supermarkt en dan is het een heel onopvallende verschijning, buiten haar opgespoten lippen om. Kleiner dan waar ze mee adverteert en ipv slank is het eerder tegen het mollige aan. Meestal is ze enthousiast, opgewekt en energiek maar bij het laatste bezoek was ze onprofessioneel. Ze was moe dus alle initiatief moest van mij komen. Prima, snap dat je niet altijd kunt leveren maar als het je beroep is moet je er mijns inziens altijd het beste van proberen te maken en leveren wat je klanten van je verwachten. Zodoende is dat mijn laatste bezoek aan haar geweest. Als ik alleen het laatste bezoek zou recenseren dan was dit een flinke onvoldoende geweest.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond Lenna weer bezocht. Onze dates worden steeds beter. Ik heb gelukkig nog nooit meegemaakt dat ze moe is. Een aantal punten van bovenstaande recensie kan ik mij niet in vinden, Lenna is zeker niet mollig. Ze is flink aan het trainen en ik vind dat je dat ook ziet. Mooie kont en een stel mooie borsten. Haar gezicht doet me een klein beetje denken aan Penny van de big bang theorie. Ik heb alleen maar top dates met haar gehad, ben zeker al 10+ keren bij haar geweest. Dat gaan er zeker meer worden.
 
Wat jammer zeg! Ik zie nu pas dat Lenna niet meer werkzaam is, had graag nog eens met dr afgesproken.

//Edit mod: dame zou gestopt zijn, draadje gaat op slot. Mocht dame terug aan de slag gaan graag even rapporteren, dan heropenen we dit topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan