WHEM Leona, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En weer terug
Er is een review gearriveerd zie ik...

Nou vind ik haar foto's geweldig, met name foto 5 :love: ...
Maar foto 7 doet me denken alsof ze in werkelijkheid 43 is, i.p.v. 33

Wat trof jij aan @Paradiso ?

Laatst bewerkt:
Foto 5 is nogal jong, ik vind 7 niet 43, maar eerder 35.
Ze staat als 33 op de site, dat lijkt me wel te kloppen. Foto 5 is aantoonbaar geen 33, eerder 22.

Haar lijf is superstrak en alles ziet er mooi uit. Dat wil nog wel eens tegenvallen.
Die buil zul je bij haar niet vallen.

Ze is een beauty (vind ik) en heeft een soort meisjeslichaam maar dan zonder dat het ongemakkelijk wordt.
Haar borsten zijn naturel echt en heerlijk, haar kutje is strak maar niet zo geretoucheerd en ingeklapt. Tja, ik ervaar alles aan haar als echt.
En de connectie tussen ons was er zeker ook, maar dat is natuurlijk puur persoonlijk.

Foto 5 is aantoonbaar geen 33, eerder 22.
En das precies de foto die mij wél aantrekt. Reden te meer om mij te houden bij 21-30 (en eigenlijk 21-25)

Ze is zeker niet 43. Het is te waarderen dat ze waarschijnlijk eerlijk is over haar leeftijd. Veel dames met haar looks zouden schrijven dat ze 25 zijn.
Helemaal mee eens en ik snap ook wel dat ze geen 43 is. Maar mijn ogen laten mij (blijkbaar) niet in de steek, ze is niet de dame (meer) van foto 5 waar ze 22 lijkt, maar eerder de dame van foto 7 waar ze ouder op lijkt dan de rest (wat dus blijkbaar 33-35 is). Niets mis mee, maar dan alsnog niet mijn cup of tea.

Goed dat ze waarschijnlijk eerlijk is over haar leeftijd, maar frut er dan geen jeugdfoto's bij.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan