Recensie Leonie, ClubA15, Gorinchem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wjoost

Wandelaar
34
13/05/23
25
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.cluba15gorinchem.nl/dames/
Totale kosten (in euro)
170 voor 30min (met extra's)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben nu een aantal keren bij club a15 met Leoni(e) op een kamer beland en alle keren tevreden huiswaarts gegaan. Dus nu toch maar eens tijd voor een review.
Het is een vriendelijke Nederlandse meid, makkelijk in de omgang en heb nooit het idee dat ze bezig is een programma binnen de tijd af te werken. Qua uiterlijk is ze wat steviger maar zeker niet dik te noemen, mooie borsten cup C of D (lastig inschatten) zonder siliconen.

Pijpen doet ze goed, lekkere afwisseling met zuigen en aftrekken, kijkt je tussendoor eens aan, helaas deepthroat ze niet, of in ieder geval niet uit haarzelf. Zelf vind ik het fijner om gepijpt te worden terwijl mijn voorhuid naar beneden getrokken word, dat doet ze helaas niet consequent ook na een aantal hints. Al met al toch erg fijn.

Intiem met haar is fijn, over het algemeen begint zij bovenop met daarna nog een paar standjes waarna ik het rubbertje doggystyle vol pomp. Ook hier kan ze het goed hebben als je flink door pompt, geen wegtrekkerig gedrag wat ik wel eens bij andere dames heb meegemaakt zodra ik diep stootte.

Een keer heb ik bij haar de extra optie van anale seks gedaan, dit was ook naar volle tevredenheid. Ze gaf van tevoren aan dat het sommige dagen niet lukt, andere dagen wel, maar dat ze het zeker wou proberen. Dit vond ik zelf erg eerlijk en beter dan een dame die het extra geld aanneemt en vervolgens na 3cm besluit dat het hem niet word. Langzaam naar binnen gegleden en eenmaal erin is het heerlijk strak en kan ze het goed hebben ook als je wat harder en dieper stoot.

Na afloop altijd een kort praatje over van alles en nog wat en zeker geen haast om je weer weg te krijgen.

Al met al dus zeker een aanrader en voor mij groot herhalingsgevaar getuige het feit dat ik al een aantal keer terug gegaan ben. Hopelijk blijft ze nog lang bij Club a15.
 
Bedankt voor je review. Dat klinkt goed. Doet ze ook cim of cob of tongzoenen dat je weet? Wellicht kun je nog iets vertellen over ClubA15? Hier is vrij weinig over bekend bij mijn weten.
CiM, CoB of tongzoenen heb ik eigenlijk nooit naar gevraagd, tongzoenen wacht ik altijd af of de dame het initieert, CoB niet mijn ding en bij CiM dacht ik altijd dat het net als nzc niet echt done is om dat in een privehuis/club te vragen (krijgen ze gezeik mee geloof ik?).

Verder over ClubA15, het aanbod dames wisselt daar regelmatig, soms echte pareltjes andere tijden is het wat minder. Ik zou vooral op de site kijken of er veel dames aanwezig zijn die dag zodat je een ruim aanbod hebt. Of je moet echt weten met wie je wil, dan kan je bellen en vooraf afspreken.
Over de club zelf vind ik het lastig een oordeel te vellen, heb weinig ervaring met andere clubs en dus weinig vergelijkingsmateriaal. Wel is het er altijd schoon en gaat alles zoals het hoort, geen rare praktijken. Het interieur is wellicht wat gedateerd maar daar heb ik op zo'n moment weinig aandacht voor. Enig nadeel is in de zomer dat er geen airco is. Een groot pluspunt vind ik het verdekt parkeren daar.
 
Ik ben nu een aantal keren bij club a15 met Leoni(e) op een kamer beland en alle keren tevreden huiswaarts gegaan. Dus nu toch maar eens tijd voor een review.
Het is een vriendelijke Nederlandse meid, makkelijk in de omgang en heb nooit het idee dat ze bezig is een programma binnen de tijd af te werken. Qua uiterlijk is ze wat steviger maar zeker niet dik te noemen, mooie borsten cup C of D (lastig inschatten) zonder siliconen.

Pijpen doet ze goed, lekkere afwisseling met zuigen en aftrekken, kijkt je tussendoor eens aan, helaas deepthroat ze niet, of in ieder geval niet uit haarzelf. Zelf vind ik het fijner om gepijpt te worden terwijl mijn voorhuid naar beneden getrokken word, dat doet ze helaas niet consequent ook na een aantal hints. Al met al toch erg fijn.

Intiem met haar is fijn, over het algemeen begint zij bovenop met daarna nog een paar standjes waarna ik het rubbertje doggystyle vol pomp. Ook hier kan ze het goed hebben als je flink door pompt, geen wegtrekkerig gedrag wat ik wel eens bij andere dames heb meegemaakt zodra ik diep stootte.

Een keer heb ik bij haar de extra optie van anale seks gedaan, dit was ook naar volle tevredenheid. Ze gaf van tevoren aan dat het sommige dagen niet lukt, andere dagen wel, maar dat ze het zeker wou proberen. Dit vond ik zelf erg eerlijk en beter dan een dame die het extra geld aanneemt en vervolgens na 3cm besluit dat het hem niet word. Langzaam naar binnen gegleden en eenmaal erin is het heerlijk strak en kan ze het goed hebben ook als je wat harder en dieper stoot.

Na afloop altijd een kort praatje over van alles en nog wat en zeker geen haast om je weer weg te krijgen.

Al met al dus zeker een aanrader en voor mij groot herhalingsgevaar getuige het feit dat ik al een aantal keer terug gegaan ben. Hopelijk blijft ze nog lang bij Club a15.
Hoi, klinkt prima goed, mag je haar beffen? En komt ze dan (soms) ook klaar? Vingeren?
 
Hoi, klinkt prima goed, mag je haar beffen? En komt ze dan (soms) ook klaar? Vingeren?
Vingeren heb ik wel eens gedaan maar niet uitgebreid, meestal laat ik een dame de leiding nemen en volg ik met wat zij wil en doet. Zodoende is beffen nooit ter sprake gekomen, maar ik schat in dat het wel mag aangezien ze ook pzc doet.
Beste manier is om er achter te komen is haar zelf bezoeken, laatste tijd is ze dagelijks aanwezig volgens mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan