Recensie Lesly, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ABCDEFG

Vaste klant
132
29/08/21
125
16
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8702222-lesly
Totale kosten (in euro)
200
Normaliter vermijd ik de meeste latinas in Amsterdam omdat er altijd wat misgaat (slechte service, liegen, neppe fotos die niet overeenkomen etc). Ga voor de Nederlandse of Oost Europese dames. Helaas kwam ik logistiek in de knel met de vaste toppertjes en moest ik improviseren. Deze dame reageerde wel dus toch de gok gewaagd.

Ze kwam me beneden halen en zag er super slonzig uit. Onderweg naar de kamer kwam ik erachter dat ze geen woord Engels spreekt dus moest alles met translate, ze komt uit Venezuela maar woont in Spanje, dame van de foto's maar gezicht wel duidelijk bewerkt op de foto's. Binnen in de kamer was het een absolute zwijnenstal met overal afval en troep, licht in badkamer deed het niet. Ze bood zich nog wel de excuses daarvoor aan. Wilde eigenlijk wegggaan maar was te geil. Pijpt zeer matig en niet zonder condoom(wel in advertentie). Wel geile GFE seks sessie. In doggy gespoten. Nog nagkeuveld in een vies stinkend bed. Toen heeft ze me weer gepijpt maar tweede keer pijpen met rubber is kansloos. Ik vroeg haar mij te trekken maar dat was zo kansloos dat ik het zelf maar deed. Er staat in haar ad dat ze tantra en nuru doet maar dat is dus echt onzin. Dus zsm weg om thuis mij af te spoelen. Geen herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan